Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

koen.willen23 mar 2021, 23:43

 187  Uma
De Ideale Wereld did it again! Iedereen weet dat ze al eens recent parodieën maakte op o.a. Samson en Marie, De Verhulstjes en de bekenste: Debation Island. Nu doen ze dat voor De Mol, maak kennis met Het Molletje. De eerste opdracht wat de kandidaten moeten doen is er niet naast! (Zie spoiler) Maar natuurlijk was het zoals we DIW kennen heel geestig!

Het lijkt me dat dit nu wekelijks gaat terugkomen zoals Debation Island, vandaar maak ik er een eigen topic voor. In het geval dat DIW weer een seizoen van 32 aflevering maken en tot eind april uitzenden zullen ze van 6 van de 8 reguliere uitzendingen van De Mol een parodie kunnen maken. Gaan ze weer door tot half mei zoals vorig jaar met 4 extra uitzendingen, dan zien we ook van de finale (die op 9 mei is) een parodie! Uiteraard hoop ik dit!

De uitzending waar aflevering 1 van Het Molletje inzit kan je hier bekijken. Het begint rond minuut 23:30 - 23:40. Het aparte fragment zal één van de komende dagen verschijnen op de Facebook van De Ideale Wereld en YouTube. Ik hou het in de gaten en dan post ik het hier, of iemand die mij voor is! 😉

Afbeelding
SPOILER
Gebruikersavatar

masterveecee24 mar 2021, 08:32

 3547  Sven
Straks eens checken 😀
Gebruikersavatar

chicawah.janssen24 mar 2021, 11:09

 8153
Zalig!!!
Gebruikersavatar

ex-molinator24 mar 2021, 11:33

 3483  Uma
Er zitten een paar echte goeie tussen, absoluut geen verloren 3 minuten :thumbsup:
Gebruikersavatar

masterveecee24 mar 2021, 12:13

 3547  Sven
masterveecee schreef: 24 mar 2021, 08:32 Straks eens checken 😀
Zalig!!!

"Op zoek naar een geschikte avondklok" 😂😂
Gebruikersavatar

koen.willen31 mar 2021, 08:26

 187  Uma
Wie is zou toch schuldig zijn aan het dichtslippen van het Suezkanaal met een containerschip? Dat is nog altijd niet echt duidelijk, al hebben ze bij De Ideale Wereld wel een vermoeden!
Gebruikersavatar

stefan.luyckx03 apr 2021, 17:11

 34  Bert
Het is nu wel te hopen dat Jasmien er lang inblijft of ze zijn hun Molletje kwijt.
Knap gemaakt wel, ik ga zeker blijven volgen. Bedankt voor het delen!
Gebruikersavatar

koen.willen07 apr 2021, 08:10

 187  Uma
Deze week gaan ze op zoek naar drugs voor Gilles zodat hij de lockdown kan doorkomen, gelukkig kunnen ze op de hulp van de drugshonden rekenen. Daarnaast krijgen ze ook de opdracht voor 3000 domino blokjes te zetten, al zit hier een straf aan per blokje dat valt tijdens de opdracht...
Gebruikersavatar

JBB07 apr 2021, 17:06

 439  Uma
"Hij heeft geen spleetje tussen zijn tanden, maar wel 1 op zijn hoofd" 😂

Heerlijk