Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

IByte08 apr 2021, 13:21

 12
Geldt zo'n verkeersbord dat in het Engels is (Munich) i.p.v. Duits en bij nader onderzoek stock footage blijkt eigenlijk ook als goof?

(Bij IMDb zouden ze het een goof van de categorie "revealing mistake" noemen, denk ik, hier is het een potentiële hint.)
Gebruikersavatar

happyfello08 apr 2021, 14:58

 326  Uma
Addow schreef: 08 apr 2021, 12:13 a) tweehonderd "vijftig" euro
Bizar en goed opgemerkt.... Misschien een cijfercode/tel.nummer vinden in 1 aflevering. Is wel al eens gebeurd dus héél waarschijnlijk niet. Ik zou hier bvb 557 aan kunnen toevoegen als de plaats van de gouden dominosteentjes een rol zouden spelen.
Gebruikersavatar

mjohlan08 apr 2021, 15:13

 328  Yens
IByte schreef: 08 apr 2021, 13:21 Geldt zo'n verkeersbord dat in het Engels is (Munich) i.p.v. Duits en bij nader onderzoek stock footage blijkt eigenlijk ook als goof?
(Bij IMDb zouden ze het een goof van de categorie "revealing mistake" noemen, denk ik, hier is het een potentiële hint.)
@Addow had hier al iets knap weten te vinden, maar het betrof de afvaller aflevering 3. 🤨
Gebruikersavatar

Addow12 apr 2021, 17:51

Molerator  377  Yens
De footage op het voetbalveld bevat heel wat crew shots, die ga ik jullie besparen 😜

Maar deze goof was wel een subtiele:

Afbeelding
Gebruikersavatar

Addow14 apr 2021, 10:12

Molerator  377  Yens
Dit vind ik op zich wel nog een leuke goof.

Na de spectaculaire openingsproef vertrekken de kandidaten vanuit Liedekerke naar Sankt Goar, Duitsland.
Wij, als fans, mogen alleszins blij zijn dat ze er tijdig (!!) geraakt zijn.

Om naar Duitsland te rijden, neem je vanuit Liedekerke normaal de E40 richting Brussel.
Volgens de beelden zijn de twee wagens klaarblijkelijk nog even een ommetje gaan maken richting kust?!? 🙈🤷🏻‍♂️

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

Poirot14 apr 2021, 10:51

 299
Addow schreef: 12 apr 2021, 17:51 De footage op het voetbalveld bevat heel wat crew shots, die ga ik jullie besparen 😜

Maar deze goof was wel een subtiele:

Afbeelding
Wat moet ik hier zien?
Gebruikersavatar

Addow14 apr 2021, 10:53

Molerator  377  Yens
Crewlid of cameraman in het glas 😇
Gebruikersavatar

Poirot14 apr 2021, 10:54

 299
Oh ja, nu zie ik het! Ik zie de crew eigenlijk nooit in beeld, jij wel?
Gebruikersavatar

BogersAsset14 apr 2021, 11:59

 65
IByte schreef: 08 apr 2021, 13:21 Geldt zo'n verkeersbord dat in het Engels is (Munich) i.p.v. Duits en bij nader onderzoek stock footage blijkt eigenlijk ook als goof?

(Bij IMDb zouden ze het een goof van de categorie "revealing mistake" noemen, denk ik, hier is het een potentiële hint.)
Neem hierbij dat ook de quote aan het begin van de aflevering van een engelsman (Gary Lineker) was en niet van een duitser zoals in alle voorgaande, en dan vind ik dat wel een interessante piste voor mogelijke hints. Maar hoe of wat, daar heb ik nog geen gedacht van 😛
Gebruikersavatar

Killda16 apr 2021, 12:53

 26  Bert
Addow schreef: 08 apr 2021, 12:13 Bizar audiofenomeen. Oordeel zelf ook eens.
Op het moment dat Patrick Pickart in het RationalTheater aankondigt dat hij het gedicht zal voorlezen, vermeldt hij dat dit 250 euro kan opleveren als het juist wordt overgeschreven.

Het lijkt er sterk op dat het bedrag "250 euro" werd ingesproken door 2 verschillende stemmen, namelijk tweehonderd (door Patrick), vervolgens vijftig (door ???) en euro (opnieuw door Patrick).

a) tweehonderd "vijftig" euro



b) Geïsoleerd en opgekuist stemgeluid "vijftig"



Het stemgeluid van die "vijftig" kan ik niet écht linken aan een van de overgebleven kandidaten. Het kan evengoed iemand van de productie zijn die dat heeft ingesproken om Patrick's werkelijk vertelde bedrag te overschrijven. Maar dat zouden ze ook kunnen oplossen via voice-over Gilles. Voorlopig categoriseer ik het als "goof", maar het kan evengoed deel van een tip zijn... who knows.
Ben grote Addow fan, maar denk dat het hier gewoon Patrick is die zelf de 'vijftig' wat op een andere toon/volume zegt.
Gebruikersavatar

Lodewijk16 apr 2021, 14:32

 146
Addow schreef: 14 apr 2021, 10:12 Dit vind ik op zich wel nog een leuke goof.

Na de spectaculaire openingsproef vertrekken de kandidaten vanuit Liedekerke naar Sankt Goar, Duitsland.
Wij, als fans, mogen alleszins blij zijn dat ze er tijdig (!!) geraakt zijn.

Om naar Duitsland te rijden, neem je vanuit Liedekerke normaal de E40 richting Brussel.
Volgens de beelden zijn de twee wagens klaarblijkelijk nog even een ommetje gaan maken richting kust?!? 🙈🤷🏻‍♂️

Afbeelding
Afbeelding
En middenvakrijden dan nog! 🙈
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8