Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

joeri.michiels25 mar 2021, 21:39

 176  Sven
Hoi allemaal,

Ervan uitgaande dat er volgend jaar nog een editie volgt, dan zou dit de 10e Vlaamse editie zijn.

Wat mij betreft mag dit wel een speciale editie zijn. Wat lijken jullie leuke ideetjes?

Wat mij leuk lijkt, kan je hieronder lezen. Met daarbij, in mijn ogen, ook evt nadelen.

- Een editie waarin alle mollen of alle winnaars
terug deelnemen. Al mis ik dan nog wel enkele
legendarische kandidaten.
- Een editie die langer kan duren (want het vliegt
altijd voorbij) dus bvb 15 kandidaten ipv 10.
- Al vaak gevraagd: een editie met BV's. Al ben ik
hier niet zo'n voorstander van. Het is net
spannender met onbekenden. Al heb ik wel
enkele leuke BV's in gedachten.
- Een reis door de VS.
- Een reis om de wereld ipv 1 land te kiezen.

Grtz
Gebruikersavatar

Gian-Luca9825 mar 2021, 21:42

 49
Reis rond de wereld lijkt me in deze periode niet zeer realistisch (helaas). BV's: ben ik totaal geen voorstander van, maar totaaaal niet.
Met 10 'spraakmakende' kandidaten lijkt het me wel aangenaam, dan denk ik bijvoorbeeld aan Cathy (eerste 'moderne' winnares), Gilles (eerste mol), Sam (de legendarische broeken met zaken aan de zijkanten) en er zijn er nog zo'n aantal die ik vergeet.
Gebruikersavatar

joeri.michiels25 mar 2021, 21:48

 176  Sven
Weet ook wel dat een reis rond de wereld momenteel niet haalbaar is, maar het zou wel mooi zijn als dit toch zou kunnen.

Maar voor een editie in België zou ik ook mijn hoedje afdoen voor de makers 😃 Wetende dat de geheimhouding zo nog moeilijker zou verlopen.

Een editie met spraakmakende kandidaten is zeker ook een goed idee.
Gebruikersavatar

Vermoljoen25 mar 2021, 21:54

 2354  Uma
Ik zie veel liever gewoon weer onbekende kandidaten die we nog niet kennen in plaats van kandidaten die al eens hebben meegedaan en al zeker geen BV’s. Dat komt het programma absoluut niet ten goede.

Ik ben meer fan van een normaal seizoen met af en toe verwijzingen naar oude seizoenen of dat er bij een bepaalde opdracht een aantal oud-mollen/kandidaten/... eenmalig terugkeren en een rol zullen spelen in die opdracht.

Het concept zit prima in elkaar en met een aantal verwijzingen naar vorige seizoenen vind ik het perfect voor een jubileumseizoen. Het hele concept gaan omgooien zou ik echt niet doen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 mar 2021, 21:59

 8153
joeri.michiels schreef: 25 mar 2021, 21:39 - Al vaak gevraagd: een editie met BV's.
Al vaak gevraagd??? Waar en door wie dan wel? Hier op het forum las ik al meermaals het tegenovergestelde.
Bespaar ons ajb het gedoe met BV's. Die kunnen al hun ei kwijt in tig andere programma's. De Mol moet De Mol blijven.
Gebruikersavatar

Cedric25 mar 2021, 22:03

 2834  Uma
Over BV's kunnen we wel duidelijk zijn: Neen. Dat weiger ik te bekijken.

En van wereldreizen moeten we niet eens dromen; daar heeft VIER het budget niet voor. Logistiek ook gewoon onmogelijk te plannen op dit moment, in deze coronatijden.

Dat ze maar gewoon bij het concept blijven, ongeacht het hoeveelste seizoen het moge zijn.
Gebruikersavatar

joeri.michiels25 mar 2021, 22:04

 176  Sven
Het concept zit prima in elkaar en met een aantal verwijzingen naar vorige seizoenen vind ik het perfect voor een jubileumseizoen. Het hele concept gaan omgooien zou ik echt niet doen.
Het concept omgooien, mag men niet doen. Maar het jubileum ongemerkt laten voorbijgaan, hoeft ook niet. Maar men heeft in het verleden en ook afgelopen zondag bewezen dat men durft afwijken van het concept.
Gebruikersavatar

SiMol25 mar 2021, 22:21

 264
Voor mij hoeft een speciale editie ook niet.

Wat wel bijvoorbeeld leuk kan zijn, zijn verborgen hints die naar de vorige seizoen verwijzen en op een of andere manier dan leiden naar een hint voor het 10de seizoen 🤔
Of dat in de plaats van de bezoekers de ex-winnaars of ex-mollen komen, zou leuke verassing zijn.

Veel mogelijkheden dus zonder te hoeven raken aan (de principes van) het concept. Leuk kwinkslag mag dus zeker.

Maar één ding hoop ik ten zeerste, namelijk dat het met (onbekende) kandidaten blijft die nog geen kans hebben gekregen. Want vind de plaatsjes te gegeerd om het met ex-kandidaten, ex-mollen of bv's te doen. Plus onbekende kandidaten is net ook één van de sterktes van het concept. Jens gun ik ook wel een plekje 😜
Gebruikersavatar

joeri.michiels25 mar 2021, 22:38

 176  Sven
Jens gun ik ook wel een plekje 
Kan men inderdaad ook doen. Had persoonlijk niet zo'n klik bij hem, maar ik kies dan ook de kandidaten niet 😃

Maar ik betwijfel of hij nog een kans zal krijgen. Als hij in de toekomst plots nog weken verdwijnt, weet men ook waarom... Net daarom lijkt het me logisch dat we de 9 andere bijna-kandidaten niet voorgesteld gaan krijgen. Al ben ik wel benieuwd naar hen. Maar ook zij hadden een afwezigheid moeten faken in hun omgeving dus vrees ook wel een beetje voor hun kansen in de toekomst.
Gebruikersavatar

WesleyN26 mar 2021, 08:00

 24
Bij Wie is de Mol in Nederland deden ze een speciale extra editie met ex-kandidaten.
Laat ons inderdaad BV-gedoe besparen want je ziet in Nederland dat het meteen een minder sterk programma is.
Volgend jaar een normale editie + een speciale editie met ex-deelnemers, ik kan het smaken 😀.
Gebruikersavatar

Wim_26 mar 2021, 08:39

 10  Uma
joeri.michiels schreef: 25 mar 2021, 21:39 - Een reis door de VS.
- Een reis om de wereld ipv 1 land te kiezen.
Ik vind persoonlijk dat de locatie weinig uitmaakt, het levert wel soms mooi beeldmateriaal.
Los daarvan kijken we toch met z'n allen naar De Mol omwille van:
* Het concept
* De opdrachten
* De (onbekende) kandidaten

niet?
Gebruikersavatar

astridm26 mar 2021, 12:46

 287
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden: Geen BV's!
Sinds ze in Nederland met (quasi) BN'ers spelen, is het spel er zeker niet op vooruitgegaan. Het gaat de spelers niet meer om het spel, maar eerder om zichzelf te verkopen. In Belgie zouden we dan uitkomen op dezelfde mensen die al sinds jaar en dag de Vier-programma's bevolken. Zitten we echt te wachten op nog meer van hetzelfde? Ik niet!