Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

vipieter27 mar 2021, 15:39

 1
Ik zou gewoon opdrachten uit de vorige edities durven te halen als verwijzing naar de vorige 9 edities.
Per aflevering 1 nieuwe opdracht en 1 die verwijst naar een vorige editie.
Gebruikersavatar

julieke.vdw25 apr 2021, 14:23

 106  Uma
Een aantal oud-mollen/kandidaten betrekken bij enkele proeven - zoals hier al meermaals geopperd werd - vind ik ook een leuk idee! Die zouden ze ook kunnen betrekken bij de hints. Ik zou het persoonlijk heel grappig vinden indien ze bv. GVB voor elke aflevering van Café De Mol of dergelijke zouden aankleden in de kleur van het molboekje van de volgende afvaller of zoiets. 😜🙈
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 apr 2021, 17:04

 8153
Als iedereen op die manier al weet wie als volgende afvalt, is er toch een groot deel van de lol af?
Gebruikersavatar

mjohlan25 apr 2021, 17:19

 328  Yens
Iemand moet me toch eens uitleggen waarom er zo'n behoefte is aan een "De Mol" met Hollandse franjes?
Gelukkig blijven de Vlaamse makers de gezonde nuchterheid behouden.
Voor wat enig realisme, lees af en toe eens een degelijk artikel. 🙂 Zie De Mol in de pers
Gebruikersavatar

julieke.vdw26 apr 2021, 00:55

 106  Uma
chicawah.janssen schreef: 25 apr 2021, 17:04 Als iedereen op die manier al weet wie als volgende afvalt, is er toch een groot deel van de lol af?
Ik bedoelde eigenlijk: als ze oude kandidaten of mollen gaan 'recyclen' voor bepaalde proeven, mogen er van mij ook tips gerecycled worden, maar dan met een kleine twist! 🙂
Gebruikersavatar

oceanwool26 apr 2021, 01:45

 8
astridm schreef: 26 mar 2021, 12:46 In Belgie zouden we dan uitkomen op dezelfde mensen die al sinds jaar en dag de Vier-programma's bevolken.
James Cooke
Wesley Sonck
Viktor Verhulst
Herman Brusselmans
Jani Kazaltzis
Lize Feryn
Katrin Kerkhofs
Julie Vermeire
Élodie Ouédraogo
Margriet Hermans


#bedanktneebedankt
Gebruikersavatar

masterveecee26 apr 2021, 08:55

 3547  Sven
Laat het speciaal zijn van editie 10 maar over aan onbekende personen. Die kunnen genoeg speciaal zijn, ipv bekende koppen.
Gebruikersavatar

SiMol26 apr 2021, 09:28

 264
Inderdaad, gewoon nieuwe kandidaten.

Hier en daar een verwijzing naar de vorige seizoenen (vorige mollen of winnaars) kan, eventueel verborgen hints die als gimmick gevonden kunnen worden door de kijker. De kijker die als eerste al deze hints vindt, mag de finale live gaan zien in de Kinepolis.
Wat ook bijvoorbeeld kan, is een proef met alle oud mollen/winnaars samen met de nieuwe kandidaten. Maar dit zal logistiek wel lastig zijn, tenzij de openingsproef weer in België is.

Veel meer dan dat hoeft niet voor mij.
Dit is zoals bij andere series, een geforceerde jubileum aflevering werkt zelden.
Gebruikersavatar

Vermoljoen26 apr 2021, 10:36

 2354  Uma
Hier en daar een verwijzing naar een vorig seizoen of naar oud-kandidaten en -mollen vind ik zelf ook heel leuk zoals ik al eerder aangaf, maar wat mij betreft kan Michiel Devlieger ook niet ontbreken. Hij mag van mij wel een rol in een opdracht spelen! Is misschien leuk te koppelen aan het winnen van informatie over hoe men achter de schermen te werk gaat, hoe een Mol wordt gekozen of zoiets. Ik zeg maar wat 😉
Enige minpuntje is dat velen hem niet (meer) zullen kennen.
Gebruikersavatar

mjohlan26 apr 2021, 12:01

 328  Yens
En wat als we alle mollen (rekening houdende beperkingen) eens gelijktijdig in 1 opdracht laten deelnemen?
Zie een spel van duo's "kandidaat+mol" en voorafgaandelijk de komende eliminatie mogen de mollen insight/advies/... geven met hun partner-kandidaat.
Toch een leuke attentie en elke mol is evenwaardig en gelijktijdig betrokken.
Ik benijd nu al de gelukzak die met Elisabet een duo mag vormen, al zou ik Marc ook fantastisch vinden. Keep on dreaming, boys and girls.🙂
Gebruikersavatar

tududududududuuu26 apr 2021, 12:08

 44
Dit is qua concept wel leuk, maar enkel als het geheim blijft tot laatste moment: totaal geen mol er in! Laat iedereen maar zoeken en doen. en de kandidaat die afvalt is steevast degene die het langste deed over de eliminatievragen. Het klinkt misschien wat dom maar je kan er leuke hints naar verstoppen denk ik.

Ik zou dit leuk vinden, maar ik denk het merendeel van vlaanderen niet 😜