Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Nonline26 mar 2021, 09:43

Molerator  6547  Uma
Held! Daar zat ik dan bij de start van die eliminatie: "zolang Jens, Philip en Annelotte doorgaan, is het allemaal ok..." En op den duur moest ik dan maar bijstellen naar "ok, zolang Jens maar door gaat..." Maar het mocht niet zijn.
Gebruikersavatar

masterveecee26 mar 2021, 09:52

 3547  Sven
Zalig Jens! Welkom hier op het forum! Bedankt voor de filmpke.
Zo jammer dat je er zo vlug uit gevlogen bent natuurlijk. Maar toch: ge meugt preus lik fjirtig zin da jè mee gedoan 😎

Blijf hier gerust komen 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2021, 10:06

 8153
@Jens Zutterman Ik krijg de tranen in mijn ogen van je filmpje (meer nog: ik ben beginnen bleiten)! Je bent een supergast en ik vind het fantastisch dat je bij ons langskwam. Dikke virtuele knuffel, 😘
Gebruikersavatar

SiMol26 mar 2021, 10:14

 264
@Jens Zutterman

Ook al is het voor mij part of the game, ik vond het ook jammer en pijnlijk voor jou dat je er zo snel uit lag.
Je was zeker een kandidaat die voor vele leuke momenten ging zorgen, wat je zelf al gedaan hebt in de helaas te korte deelname.

Maar goed, één ding kan iedereen over eens zijn, over je deelname zal binnen honderd jaar nog gepraat worden. 😜
Moge je nu wel de lotto winnen. 😉

Misschien een ideetje voor hier op het forum, iedereen die Jens een langere deelname had gewenst, kan een Lotobiljet opsturen naar Jens 🤓
Gebruikersavatar

masterveecee26 mar 2021, 10:15

 3547  Sven
Met dit bericht, denk ik dat @Klaartje ook wel blij zal zijn, en zeker terug zal komen 😛
Gebruikersavatar

Jansen26 mar 2021, 10:16

 3423  Yens
De rillingen lopen nog steeds over mijn lijf en tranen in mijn ogen... lieve Jens, je zou een geweldige kandidaat geweest zijn, en het is echt hartverwarmend dat je ons hier even komt groeten. Kom gerust nog eens langs, al vermoed ik dat je geheimhoudingsplicht hebt...
Gebruikersavatar

Yvo26 mar 2021, 10:44

 1111  Uma
Hey Jens, leuk dat je een filmpje post om ons even toe te spreken.

Toen jullie nog met drie overbleven in dat Maïsveld bij die eliminatie vlak voor vertrek, dacht ik nog...
Laat Jens doorgaan, laat hem erbij zijn. Maar het mocht niet zijn.

Zoals Simol al gezegd heeft, dan hoop ik dat je de lotto wint.
Het mag ook Euromillions zijn, het is je gegund!
Gebruikersavatar

ex-molinator26 mar 2021, 10:55

 3483  Uma
@Jens Zutterman
Mooie (en realistische) reactie, Jens.
Vooral belangrijk dat het positieve van te mogen meedoen aan De Mol de pijn, teleurstelling, eventueel kwaadheid, overschaduwt. Het blijft een unieke ervaring die aan weinig "gegund" is. Je hebt meegedaan aan De Mol - iets waar velen onder ons enkel van kunnen dromen.
Ik ga ervan uit dat je de rest van het verloop niet kent en dus (net als wij) vol spanning en interesse kunt kijken.
Gebruikersavatar

Heinz26 mar 2021, 11:42

Forum veteraan  427  Uma
Bedankt voor deze mooie persoonlijke reactie Jens. Hopelijk kun je net zo van het verdere verloop van de reeks gaan genieten als wij.

Maar weten we wel zeker dat Gilles De Coster buiten beeld Jens niet onder schot houdt?😉
Gebruikersavatar

Cedric26 mar 2021, 11:47

 2834  Uma
Moh, zo snel al een filmpje van de afvaller. Zalig. Goed geregeld, @Davy !
Top dat je dit doet, @Jens Zutterman .
En merci voor je zalige quote in het begin van de aflevering: "Zijt gij snugger?" - "Aja, ik ben wel van Ieper hé!"
Als mede-Ieperling meteen in een deuk gelegen daarmee 😀Zelfrelativering, we zijn daar goed in.
Ik blijf het wel superklote vinden dat je zo snel terug naar huis moest en ik hoop stiekem dat je in een volgend seizoen een nieuwe kans krijgt, als Wiedergutmachung. Ik ben er glad van overtuigd dat je met voorsprong de geniaalste kandidaat was in de groep, met het beste gevoel van humor, maar ik ben dus misschien niet zo objectief.
Content dat Ieper eindelijk eens een Molkandidaat heeft mogen afleveren en top dat jij zo goed met je veel te vroege exit bent omgegaan.
Gebruikersavatar

Vermoljoen26 mar 2021, 12:00

 2354  Uma
Hey Jens! Bedankt voor jouw filmpje hier op het forum! Ook ik vond je bij de bekendmaking van de kandidaten al één van de leukste kandidaten en keek er enorm naar uit naar hoe je de pot historisch hoog zou brengen. Helaas heeft het niet zo mogen zijn. Toch hoop ik dat je trots op jezelf zal zijn, want zoals je zei was jij wel één van dé 10 geselecteerden. Vergeet niet dat we met je meeleven 😉

Mercikes!