Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Davy26 mar 2021, 12:08

Site Admin  1167  Uma
Bedankt voor de leuke boodschap Jens, fijn om te zien dat alles goed gaat in Ieper!

Wat een openingsopdracht! 😲
Zoals velen hier heb ik zondag vol spanning gekeken naar de strijd in dat maïsveld, en jouw veel te vroege exit 😕

Blijkt maar weer eens dat niets zeker is bij De Mol.
Of ik je veel zoekplezier moet toewensen weten we nog niet 😉 maar alleszins toch veel kijkplezier de volgende weken
Gebruikersavatar

Klaartje26 mar 2021, 12:15

 2245  Uma
Mooie woorden, Jens!
Mijn mening over de manier waarop je daar achter moest blijven, heb je misschien ergens gelezen, daar ga ik hier niet meer op terugkomen.
Onvergeeflijk en onvergetelijk.
Fijn te horen dat je zegt dat "we de draad weer hebben opgepakt", je zal die eerste dagen na je exit wel wat steun hebben kunnen gebruiken van je partner.
Tijd heelt alle wonden, zegt men, maar zelfs nu, zes maanden na de opnames, is er nog altijd een litteken, vermoed ik.
En of je de Mol was? Dat denk ik niet. We zullen het zien de komende weken, want:

Afbeelding
Gebruikersavatar

lucu26 mar 2021, 12:46

 551  Sven
Toffe reactie, Jens!
Hut ab und Respekt!

De Mol is een vreemd programma, want jouw voortijdige exit heeft die eerste aflevering ook mede onvergetelijk gemaakt. En heeft ook jou onvergetelijk gemaakt. Iedereen had graag meer van jouw grappen en fratsen willen genieten...

Fijn dat je hier even langskwam.

Afbeelding

Maar dan wel een gemeende groepsknuffel, niet à la Sven!!! 😜
Gebruikersavatar

renzo.verdonckt26 mar 2021, 17:43

 90  Uma
Bedankt voor je leuke videoboodschap, Jens! Fijn dat je aan de fans denkt.
Ik denk dat je sowieso een plekje in de Mol-geschiedenis hebt gekregen met je abrupte exit.
De kijkers zullen je - desondanks de korte deelname - niet snel vergeten. Take care!
Gebruikersavatar

julie.vantilt26 mar 2021, 17:53

 131
Dedju, @Jens Zutterman weg, mijn eerste theorie meteen weg.
Ik had ergens wel gehoopt dat mijn hoofdverdachte (jij dus) tijdens het voorstellen van de kandidaten niet de mol zou zijn,
maar niet dat je niet eens naar Duitsland mocht. Da's wel erg balen.

De reden waarom we zo hard met je meegeleefd hebben,
is dat iedereen zich hier heel hard herkende in je uitspraak:
'liever aan de mol deelnemen dan de lotto winnen'.
Mijn zetelgenoten schoten in de lach, ik kon je alleen maar heel hard gelijk geven.

Ik denk dat we allemaal jouw goesting voelden, jouw euforie om deel te mogen nemen.
En toen er zo'n abrupt einde aan kwam, voelde het alsof ook wij opnieuw die mail kregen dat we niet geselecteerd waren voor het nieuwe seizoen.
Maar als jij je volgend jaar opnieuw zou inschrijven (en toevallig mijn plekje claimt), jou gun ik het. Vanuit de grond van mijn hart.

Chapeau, Jens! En nu vooral af en toe met ons meezoeken naar de mol, hier 😉
Gebruikersavatar

mjohlan26 mar 2021, 18:25

 328  Yens
@Jens Zutterman Jens, bedankt voor je sympathiek filmpje. 👏🏻
Het maakt me oprecht blij te vernemen dat je opnieuw de draad goed hebt weten oppikken na zo'n mentale opdoffer.
Je bent hier natuurlijk altijd welkom om je ervaring, insight en ideeën me ons te delen . We zouden het echt tof vinden.
Ik gun je oprecht het beste voor de toekomst en een verrijkend leven samen met geliefden en vrienden. 😃

PS: En vergeet nu alsjeblief niet één van de volgende weken je kandidatenrol terug op te nemen in de reeks. Volgens een bepaalde bron vernam ik dat een kandidaat wegens acute pancreatitis het spel diende te verlaten. Succes, maat.👍🏻
Gebruikersavatar

yevo26 mar 2021, 18:30

 281  Uma
Hey @Jens Zutterman , bedankt voor het toffe filmpje!

Man, als ik het iemand had gegund, was jij het wel. Liever meedoen aan de mol dan de lotto winnen. Dat toont hoe graag je dit wou. Men hart brak dan ook toen ik zag dat jij geëlimineerd was. Ik keek er al naar uit om zo'n fanatieke deelnemer aan het werk te zien!

Veel te vroeg vertrokken, De Mol kan hard zijn. Maar we wensen je het allerbeste Jens!

Hopelijk komen we je nog eens tegen op het forum of wie weet op tv! Altijd welkom!
Gebruikersavatar

Jay-Lo26 mar 2021, 21:53

 1690  Sven
Dag @Jens Zutterman ,
Zo snel al een kandidaat hier te zien had ik niet verwacht. Iedereen vond het verschrikkelijk wat jou overkwam, op zo'n manier het spel uitgaan is echt balen. Hopelijk heb je toch wat kunnen genieten van die ene opdracht die je mee kon doen, en die was echt super, behalve het einde dan. Met alle respect voor Noah, want die jongen kon daar ook niets aan doen. Iedereen die de kans kreeg zou geprobeerd hebben om in die auto te geraken.
Dikke merci om hier een woordje te plaatsen, Jens, enne, je mag altijd meespeuren hè. 😎
Gebruikersavatar

Gylfie28 mar 2021, 16:30

 33
Heel erg bedankt voor het filmpje, Jens. Het is voor mij een hele geruststelling dat je het een plaats hebt weten te geven en dat je de draad weer hebt kunnen oppikken. Ik loop echt al de hele week ambetant over wat er in die eerste aflevering is gebeurd en had maar weinig zin om nog verder te kijken, maar nu ben ik bereid om aflevering twee nog een kans te geven. 😃

Hou je verder goed, daar in Ieper!
Gebruikersavatar

Cedric11 apr 2021, 22:15

 2834  Uma
Het was te verwachten natuurlijk, velen hadden het gezegd toen je schandalig snel moest vertrekken, maar verdikke, ik mis jouw inbreng in deze reeks @Jens Zutterman ! Met jouw humor en jouw ingesteldheid om de groepspot hoger dan ooit te brengen, zoals je aankondigde, had dit seizoen en een aflevering als deze toch een merkelijk ander verloop kunnen krijgen... Benieuwd wat jij zou gedaan hebben aan die tafel vandaag of eerder in de oorlogsbunker...


EDIT/ Met "ander verloop" bedoel ik niet beter of slechter, gewoon.. anders 😉
Gebruikersavatar

Poirot11 apr 2021, 23:20

 299
Hey @Jens Zutterman, bedankt voor dit filmpje! Jammer dat je De Mol in een recordtijd moest verlaten. Ik had je graag nog gezien in de opdrachten.

Tschüss!