Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Davy02 apr 2021, 08:00

Site Admin  1167  Uma
Afbeelding
Wedstrijd
Schrijf de beste forumtheorie 2021 🏆

Elk jaar verzamelen we opnieuw met duizenden molfans op dit forum om molboekjes bij elkaar te leggen en de beste theorieën en hints te bespreken.
Opdrachten worden tot op het bot geanalyseerd, follow the money en andere schema's bijgehouden, gezichtsuitdrukkingen in twijfel getrokken en verborgen hints gedeeld.
En na afloop van elk seizoen blijkt weer dat er tussen jullie vele theorieën ook enkele profetische pareltjes zaten 😃
Sterk opgemerkte details of goed doordachte analyses die ons eigenlijk voor de finale al een antwoord gaven op de vraag 'Wie is De Mol'?

Ultieme beloning voor al dat speurwerk? Het respect van onze forumcommunity natuurlijk 😎

Bovenop de eeuwige roem voorzien we dit jaar graag nog een extraatje.
Een jury van molkenners speurt mee tussen de berichten, en zal uiteindelijk eentje uitroepen tot
De beste forumtheorie 2021 🏆

En bij zo'n prestigieuze titel hoort natuurlijk ook een passende prijs.
De stoel die het molteam ons eerst bezorgde bleek echter vol gaten te zitten,
en het culinaire verwenpakket met pannenkoeken en cha ca doorstond de smaaktest niet 😉

Het collectors item waarmee ze ons daarna verrasten deed ons molhartje alvast wél sneller slaan
Een enige echte vrijstelling uit De Mol 😍
gesigneerd door onze favoriete presentator met gekruiste armen, GDC voor de forumvrienden.


Lennart biedt er vlotjes 10.000 euro voor, jullie hoeven enkel rustig verder te doen waar je al mee bezig was.
Geen gedoe met likes, shares of schiftingsvragen, maar gewoon samen gezellig zoeken naar De Mol op ons vertrouwde forum.

Weet jij nu al wie De Mol is? Zit jij er dit jaar weer boenk op?
Begin dan alvast met schrijven aan 'De beste forumtheorie 2021'

Succes!



Wil je de jury een handje helpen? Nomineer dan hieronder jouw favoriete kanshebbers 👇
Gebruikersavatar

happyfello02 apr 2021, 11:06

 326  Uma
Met het risico 'dattem nen dikke nek kregt'... @Addow verdient hier zeker een pluim.... MAAR de beste forumtheorie impliceert ook 'boenk er op zijn' qua mol vind ik...
Gebruikersavatar

Klaartje02 apr 2021, 11:16

 2245  Uma
@masterveecee Het gaat om de "beste" en niet om de "zotste" theorie hé. Voor dat tweede zou ik misschien wel in aanmerking kunnen komen met een of andere TNVH-post, maar het serieus bedoelde werk? Neen, dat is een andere categorie, "a different league". Deze "beker" zal aan mij voorbij gaan, om in het in Goede Vrijdag-termen te zeggen.🙂
Gebruikersavatar

masterveecee02 apr 2021, 11:18

 3547  Sven
Klaartje, niet te bescheiden. Voor zover ik mij herinner, lag jij toch ook aan de basis voor het ontdekken van het telefoonnummer van Pieter? Niet? 😉
Soms zijn ook de zotste theorieën ook de beste 😉
Gebruikersavatar

Klaartje02 apr 2021, 11:35

 2245  Uma
Over dat telefoonnummer: ik had gewoon de stoute ingeving om eens te bellen naar een nummer, bestaande uit cijfers die anderen hadden ontdekt doorheen de afleveringen en tot mijn verbazing hoorde ik toen iemand fluiten aan de andere kant van de lijn. Maar aan het ontdekken van al die 'telefoonbliepjes' had ik helemaal geen enkele bijdrage geleverd.

Mja, soms is een zotte theorie ook wel eens er bijna 'boenk op'. Ik heb er nog wel een paar in de pijplijn zitten, denk ik. Er staat hier nog materiaal genoeg in mijn schriftje dat ik nog niet gebruikt heb en we zijn nog maar twee afleveringen ver, dus er komt elke zondag weer een karrevracht aan potentieel bruikbaars binnen.😉
Gebruikersavatar

Addow02 apr 2021, 11:37

Molerator  377  Yens
Howla, dat vind ik allemaal nog vroeg of alleszins nog in een te vroeg stadium om dat al te stellen, hoor.

Ik vind het ronduit heerlijk en voorál verslavend om "De Mol"-uitzendingen binnenstebuiten, ondersteboven, achterstevoor, gechunkt, gespiegeld, gefilterd of in slow-mo te herbekijken. Het is vooral ook tof dat je die zaken kan delen met deze gewéldige en respectvolle community. Mocht deze laatste er niet zijn, dan is meer dan de helft van de fun er al af. Je merkt dat bijvoorbeeld al wanneer je je buiten de digitale grenzen van het forum begeeft: daar is het respect vaak zoek. Theorieën of vondsten worden klakkeloos overgenomen zonder credits of links, alsof ze het zelf ontdekt hebben. Uiteraard kan men dingen simultaan ontdekken of linken en kan men niet weten wat er in de donkere kelders van het internet overal gezegd en geschreven wordt, maar ik heb alleszins al jaren het gevoel dat hier op het molforum dergelijke zaken wel degelijk erkent en op een respectvolle afgehandeld worden.

Mijn symbolische nominatie alvast voor @Davy en zijn crew (@yevo , @Nonline en @Andreas). We mogen de uren werk die zij ieder seizoen verrichten zeker niet onderschatten en dat verdient wat mij betreft zeker en vast een award op zich! Chapeau! 👏🏻
Gebruikersavatar

foxhunter02 apr 2021, 13:04

 100  Sven
Dan nomineer ik alvast martin.janssen voor zijn verslag van de strijd in het maisveld. Boenk erop in aflevering 1. Als na afloop Lennart ook nog de mol blijkt te zijn, dan was 1 opdracht genoeg om de mol vast te stellen.
Gebruikersavatar

Vermoljoen02 apr 2021, 13:09

 2354  Uma
Oh, dit is leuk! 👏🏻
Gebruikersavatar

mjohlan02 apr 2021, 13:45

 328  Yens
Beste crew, een prima idee en hierbij ook eens van mij een welverdiende dikke merci voor al jullie werk op dit forum.👏🏻👍🏻
Nu ik vrees dat ik ook ergens in hetzelfde laadje zit als @Klaartje.
Samen met tijdsgebrek reduceert dit drastisch mijn concrete winstkansen van dergelijke hoogstaande wedstrijd.
Echter uit sympathie wil ik met alle plezier menig forumlid hier "doperen" met wat innovatieve ideeën. 🙂
Gebruikersavatar

jos.jansen03 apr 2021, 11:02

 328  Uma
Juist als ik me een jaartje wou permiteren om het wat rustiger te nemen. Na vorige jaren de samenwerkingen en "denk als een mol" te noteren, had ik niet direct een nieuwe insteek voor dit jaar.
Gebruikersavatar

Yvo03 apr 2021, 14:41

 1111  Uma
masterveecee schreef: 02 apr 2021, 11:18 Voor zover ik mij herinner, lag jij toch ook aan de basis voor het ontdekken van het telefoonnummer van Pieter? Niet? 😉
Dat was @molpaca.