Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Cedric16 mei 2021, 22:44

 2834  Uma
Zwaar terecht! Heel mooi opgemerkt door @zakke langs zijkant en ook gewoon een heel mooie hint.
Voor mij de leukste hint van dit seizoen. Knap dat hij ook werd gevonden.
Gebruikersavatar

masterveecee16 mei 2021, 22:54

 3547  Sven
Terecht!! 🏆
Gebruikersavatar

zakke langs zijkant16 mei 2021, 23:37

 45  Uma
Beste forumleden
Twee jaar geleden heb ik mij toch aangemeld omdat ik mijn drang tot oneindig veel appreciatie geven aan het programma niet meer kon wegsteken. Het was mij echter helemaal niet de bedoeling dat een post van mij zo veel aandacht zou krijgen, ik was er zelf van verschoten.
Ik moet toch ook toegeven dat dit zeker niet de moeilijkste hint was om te vinden, en ik ben er zeker van dat velen onder jullie die ook hadden gezien, maar dat jullie net iets trager waren om het hier te posten.
Bij deze zou ik dus de titel en prijs willen doorgeven aan iemand anders. Omdat ik zo anoniem mogelijk wil blijven, maar toch ook omdat die dat toch tien keer harder verdiend dan ik.
Het arendsoog van @Addow verbaasde me enorm, en toen het lichtreclame topic werd aangemaakt, was ik er zeker van dat dit dé hint ging zijn. Spijtig dat dit niet zo was, maar desondanks blijf ik erbij dat dit het knapst gevonden was. Dus bij deze, @Addow , die vrijstelling is voor jou. 😎🏆
Gebruikersavatar

masterveecee16 mei 2021, 23:46

 3547  Sven
Dacht ik ook direct, Kristof! Wie weet, we zullen het nooit weten 😉

Allé, dus, dan, proficiat Addow?! 👏🏻🏆😃
Gebruikersavatar

Addow17 mei 2021, 14:15

Molerator  377  Yens
Eerst en vooral wil ik @zakke langs zijkant feliciteren met de verzilvering van zijn narrentheorie, maar vooral ook voor zijn eindeloze bewondering. Er zijn daarnaast natuurlijk ook mensen die het mannelijk symbool en kamernummer 301 hebben gelinkt. Zij verdienen allen evenveel die verzilvering voor hun gelinkte hints. Super! Het hoeft niet allemaal complex of zeer vergezocht te zijn, maar inderdaad snelheid is wel degelijk een factor naar credits toe 😜

Zelf blijf ik toch nog een beetje met een gemengd gevoel achter na het zien van aflevering 9. Ik vind de uiteindelijke "rode draad/20kHz"-hint écht wel weer creatief en apart gevonden, maar toch even dit...

De 20 kHz-toon konden we jammer genoeg nooit vinden via de GoPlay stream, aangezien die er gewoon via encodering uitgefilterd wordt (@Jimmy haalde het ook al aan), ook al kan de AAC-codec dit bereik aan. Ik heb zelf ook een 3-tal afleveringen op een Tinnitusspoor gezeten (@Davy nog lastiggevallen hoe ik audio kon embedden), maar ik kon het niet consequent linken aan een specifieke kandidaat, dus gewoon de vuilbak ingekieperd en er geen topic van gemaakt. Ze hadden mijns inziens die 20 kHz-toon wel telkens tijdens de eliminatie mogen monteren en niet lukraak doorheen de aflevering. Ze vertrouwen ons dus écht voor geen haar meer 😉

Met die Baudotcode voel ik me toch wel een beetje bekocht. Slechts 3 beelden over 8 afleveringen, bovendien zelfs in meerdere kuts... dan wordt het wel héél moeilijk om zo'n rode draad terug te vinden. Is dit überhaupt ergens gespot of een of ander molspeurmedium? En dan ook nog dit...

Wat de "gewonnen" vrijstelling betreft, ik weet niet goed hoe ik me erover moet voelen. Ik beschouw het als een eer en een vorm van respect dat @zakke langs zijkant ze mij toewijst, maar er zijn toch nog zovele fantastische theorieën hier te vinden?

Omdat ik vind dat er nog kansen moeten volgen, is het een idee om er een wisselvrijstelling van te maken? Ik bewaar ze een jaartje, zodat we ze volgend seizoen opnieuw kunnen nomineren onder de mooiste theorieën? Desnoods als een jaarlijkse "community"-award?
Gebruikersavatar

bar.ra17 mei 2021, 23:36

 17  Sven
Proficiat aan iedereen die genomineerd werd voor deze leuke wedstrijd! Tof initiatief en al die theorieën waren om van te smullen.

Maarre... allez mannekes, zo bescheiden en gul @zakke langs zijkant en @Addow. Ik zou geen seconde twijfelen en het gesigneerde vrijstellingskaartje aanvaarden en het ergens een mooi plaatsje geven 😃 Of ligt dat nu aan mij?!