Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Davy25 apr 2021, 22:10

Site Admin  1167  Uma
Staat de beste forumtheorie hier al ergens te blinken? 🤔😃
Gebruikersavatar

masterveecee25 apr 2021, 22:24

 3547  Sven
Ging ik hier dus net ook zetten @Paraceta 😀
2 nominaties dus!
Gebruikersavatar

Mollebonkers25 apr 2021, 22:46

 43
Ik weet al sinds de aflevering 5 zeker dat Sven de mol is door clever speurwerk en de geheime boodschap uit de citaten te kraken. Zie verborgen hints: Duitse citaten. Anderzijds vind ik dat ook de mensen die hadden opgemerkt dat Sven als enige door de bril van de DP mol in beeld werd gebracht en de kloktheorie van het maïsveld hebben bedacht zeker een nominatie waard, als die blijkt te kloppen.
Gebruikersavatar

julie.vantilt25 apr 2021, 23:07

 131
@Mollebonkers die DP-mol bril focuste vooral op Philip, niet op Sven als ik me niet vergis. Was toch geloof ik één van mijn gefabriceerde theorieën 🙈!
Gebruikersavatar

anja.mathijs26 apr 2021, 00:42

 391  Uma
Ik probeer een poging te doen via mijn molboekje, om mee te concurreren !
Niet proberen, is nooit gewonnen, dus let’s try!
Zit al eventjes op Annelotte , theorieën in mijn Molboekje .
Maar denk niet dat ik tegen kleppers als @Klaartje @Addow @lucu en zovele anderen, een kans ga maken.
Maar opgeven staat niet in mijn woordenboek.
Laatst gewijzigd door anja.mathijs op 26 apr 2021, 00:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

simon.demey26 apr 2021, 00:50

 18  Sven
Mollebonkers schreef: 25 apr 2021, 22:46 Ik weet al sinds de aflevering 5 zeker dat Sven de mol is door clever speurwerk en de geheime boodschap uit de citaten te kraken. Zie verborgen hints: Duitse citaten. Anderzijds vind ik dat ook de mensen die hadden opgemerkt dat Sven als enige door de bril van de DP mol in beeld werd gebracht en de kloktheorie van het maïsveld hebben bedacht zeker een nominatie waard, als die blijkt te kloppen.
Voor mij mag je winnen. Ik denk dat we voor de eerste keer op voorhand een duidelijke verborgen hint te pakken hebben.
Proficiat met je speurwerk
Gebruikersavatar

Klaartje26 apr 2021, 01:11

 2245  Uma
Mollebonkers schreef: 25 apr 2021, 22:46 Ik weet al sinds de aflevering 5 zeker dat Sven de mol is door clever speurwerk en de geheime boodschap uit de citaten te kraken. Zie verborgen hints: Duitse citaten. Anderzijds vind ik dat ook de mensen die hadden opgemerkt dat Sven als enige door de bril van de DP mol in beeld werd gebracht en de kloktheorie van het maïsveld hebben bedacht zeker een nominatie waard, als die blijkt te kloppen.
Mijn stem heb je, @Mollebonkers , ik zou jouw theorie/hint van de citaten nomineren, maar ik ben nog niet honderd procent ervan overtuigd omdat een hint toch moet zitten in de acht afleveringen en met nog maar twee afleveringen te gaan (zonder de reveal) kom je twee letters tekort.

Er is een vrijstelling te winnen met deze prijskamp zeker? Nu, in het uiteraard zuiver hypothetische geval dat ik die zou winnen (met welke theorie zou dat dan in godsnaam moeten gebeuren, vraag ik me af?), zou ik die vrijstelling wel verder willen verkopen: u kan beginnen bieden vanaf tienduizend euro.😃 De opbrengt zal gaan naar een goed doel, bijvoorbeeld het gat in de prijzenpot opvullen die de eindwinnaar van De Mol mee naar huis neemt, ter compensatie van de tienduizend die Lennart eruit heeft doen verdwijnen.
Gebruikersavatar

tokra26 apr 2021, 06:57

 10
Met de Follow den dief beginnen we wel heel dicht bij de mol te komen 😀
Gebruikersavatar

Vermoljoen26 apr 2021, 10:31

 2354  Uma
Dan nomineer ik ook mijn eigen 'Wie is de Mol NIET?'-theorie als we dan toch bezig zijn 😛😎