Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Vermoljoen17 mar 2021, 19:07

 2354  Uma
Ik heb net ook bovenstaande interviews gelezen! Enorm interessant! 👏🏻
Cedric schreef:Dank voor het delen, SALB.

Geen idee hoe anderen erover denken trouwens, maar ik heb wat moeite met die uitgelichte quote.
"Elk jaar evalueren we het seizoen na de laatste aflevering. En elk jaar staat er hetzelfde op het bord: de opdrachten moeten simpeler."

Is dat echt? Is het echt te moeilijk voor de mensen?
En.. Sorry dat ik het zo cru stel, maar moeten we ons echt gaan verlagen tot een bepaald niveau?
Dit is een Woestijnvis-programma hé, geen VTM-programma. Laat ons alstublieft niet verder gaan versimpelen. Er zijn al hersenloze programma's genoeg met de Temptations en Love Islands van deze wereld.
Het is net top dat er met De Mol toch nog een programma is met een deftig niveau, met verstandige mensen, slimme mensen. Koester dat alstublieft.
Dat viel me ook op. Zijn de huidige opdrachten dan zo lastig te begrijpen voor de normale kijker? Het is toch net dankzij de infographics en de voice-over van GDC dat het voor iedereen duidelijk wordt? Ik heb zelden iemand horen zeggen dat de opdracht onduidelijk was.
Gebruikersavatar

ex-molinator18 mar 2021, 14:27

 3483  Uma
Cedric schreef: 17 mar 2021, 16:47 ... Er zijn al hersenloze programma's genoeg met de Temptations en Love Islands van deze wereld.
Dat zijn nu net programmas die me doen denken aan een kippenhok (vanwege het belang van de pikorde).😜
Gebruikersavatar

mjohlan18 mar 2021, 21:05

 328  Yens
salb schreef: 17 mar 2021, 05:52 Knack focus 17/03/2021
Zonder enige afbreuk te willen doen aan dit topinterview, één bepaald detail had ik er liever niet in gelezen.
Door de associatie van dit specifiek detail met een beeldframe uit de teaser wist ik met de bereidwillige samenwerking met onze vriend Google de exacte locatie en vormgeving te vinden van de meest spectaculaire proef uit dit seizoen.
Niet dat deze ontdekking me veel bijbracht over de identiteit van de mol.
Het feit dat het verrassende of het spannende onbekende voor een bepaalde aflevering al ergens weg is voelde eerder als kl*te aan. 🙁
Tip: soms is het toch beter niet te veel de speurneus uit te handen.
Gebruikersavatar

salb18 mar 2021, 21:20

 352  Sven
Bedoel je die baseflying opdracht bij het Park Inn Hotel aan de Alexanderplatz in Berlijn?

Dat werd 2 weken geleden al gevonden zonder dit interview. 😉

(Of bedoel je iets anders?)
Gebruikersavatar

De Basserode19 mar 2021, 13:03

 7
mjohlan schreef: 18 mar 2021, 21:05 Het feit dat het verrassende of het spannende onbekende voor een bepaalde aflevering al ergens weg is voelde eerder als kl*te aan. 🙁
Voor mij voegt het enorm veel toe om te speculeren, zoeken, graven, theoretiseren en dagdromen over De Mol. Als je het niet leuk vind om spoilers mee te krijgen raad ik je aan om de trailers en teasers niet te bekijken, niets te zoeken en zeker niet dit forum te bekijken 😉

Sterker nog, ik zou juist meer informatie willen uit de interviews, het blijft allemaal wat oppervlakkig.
Gebruikersavatar

mjohlan19 mar 2021, 14:07

 328  Yens
@salb Ik ben pas een paar dagen het seizoen 2021 aan het meelezen. Plus niet bepaald de tijd gehad alle berichten door te nemen. Bottom line, voor die bepaalde aflevering zal het “onbekende” iets minder “maagdelijk” zijn. 😎 Nu daar kan jij niets aan doen. Ik doe er misschien beter aan wat minder de postings in deze thread te verslinden. Soms zijn de persartikelen een te grote stimulans voor de grijze materie hier. 😀 Maar wel knap hoe je steeds de artikelen weet te verzamelen voor het forum 👍👍 (dus vooral er niet stoppen hè)
Gebruikersavatar

salb19 mar 2021, 16:45

 352  Sven
Het Nieuwsblad:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210319_95406913

Afbeelding
Afbeelding

De burgemeester van Liedekerke heeft het over eind augustus als periode dat die eerste opdracht zou hebben plaatsgevonden.
De eindredacteur (Joren Creylman) zegt in Knack dat tijdens die opdracht storm Odette over ons land trok. Dit gebeurde echter pas eind september.
Eind augustus hadden we te maken met storm Francis.

🤔❓❓
Gebruikersavatar

Jay-Lo19 mar 2021, 17:27

 1690  Sven
Dus ofwel was deze proef ongeveer een maand voor vertrek, of de burgemeester heeft zich van maand vergist. Maar ik neem aan het eerste.
GDC heeft de laatste x Sports late night gepresenteerd op 20 september en leek op 18 oktober weer terug te zijn. Daar zitten 4 weken tussen, waarin de opnames zullen hebben plaatsgevonden.
Gebruikersavatar

Klaartje19 mar 2021, 17:41

 2245  Uma
Ik meen me te herinneren dat GDC eens een boodschap de wereld heeft ingestuurd waarin hij inging op het feit dat veel mensen hem al hadden gevraagd of er wel een reeks van De Mol zou komen en daarin zei hij "dat ze net terug waren van de opnames". Die boodschap dateerde dacht ik van eind oktober.

Als de burgemeester van Liedekerke zich niet zou vergist hebben, dan liegen de makers in hun beelden van die opdracht in het maïsveld door op het scherm te tonen: "één uur voor vertrek".

Misschien heeft de burgemeester van Liedekerke de vraag van de makers naar een locatie eind augustus gekregen.

PS: anders moet de heer Joren Creylman daar hier zelf duidelijkheid over komen scheppen. Die is toch ook lid van dit forum. Hij is momenteel zelfs online.🙂 Maar of hij dat gaat doen, dat is nog de vraag...
Gebruikersavatar

salb20 mar 2021, 07:08

 352  Sven
HLN 20/03/2021
Afbeelding

HN
Afbeelding

HBvL
Afbeelding

DM
Afbeelding

Afbeelding

Als iemand van die laatste 2 de "normale" krantenversie heeft mag die ze plaatsen.🙂
Gebruikersavatar

salb21 mar 2021, 12:36

 352  Sven
Op HLN staat een video-interview met GDC voor abonnees.
https://www.hln.be/tv/gilles-de-coster- ... ~a8d98a32/

Ik kan het hier niet plaatsen maar de meeste informatie kennen we al.
Er is wel 1 interessant ding:
Naast de paintballopdracht ontbrak er vorig jaar ook een bom. Die zou kunnen terugkomen.


Afbeelding
Afbeelding

Edit: ik denk dat je de video ook zonder abonnement kan bekijken.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 19