Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jay-Lo07 nov 2021, 17:03

 1690  Sven
Een late dikke proficiat Elisabet, geniet van je mooie gezinnetje.
Gebruikersavatar

Vermoljoen17 nov 2021, 14:20

 2354  Uma
Gilles De Coster is vandaag jarig (gelukkige verjaardag! 🥳) en er is nergens een spoor van hem. Dat in combinatie met Sports Late Night laat me wel vermoeden dat ze op dit moment bezig zijn met de opnames.
Gebruikersavatar

Jansen17 nov 2021, 23:19

 3423  Yens
Gelukkige verjaardag @Gilles De Coster !!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 nov 2021, 08:40

 8153
@Gilles De Coster
Een dag te laat maar daarom niet minder van harte:


Afbeelding
Gebruikersavatar

Vermoljoen30 nov 2021, 00:00

 2354  Uma
Afbeelding
GDC postte uiteindelijk ergens in de late namiddag toch nog iets op zijn verhaal, maar de foto leek precies wel in een hotelkamer te zijn gemaakt en zo gemaakt te zijn dat we niets van de bestemming zouden merken (wit beddengoed, gordijnen overdag dicht). Op 27/11 plaatste Gilles weer iets op zijn story en lijkt hij thuis te zijn. De opnameperiode kan dus met maximum 27 dagen perfect tussen zijn laatste "Sports Late Night'-uitzending en deze story zijn geweest.
Hij is trouwens afgelopen weekend alwéér niet te zien geweest tijdens SLN, dus waarschijnlijk is hij nog even aan het bekomen van zijn terugkomst of is hij in quarantaine (geen idee hoe de regels rond reizen nu precies zijn).

Ik denk dat we dus nu wel 99,9% zeker kunnen zijn dat de opnames hebben plaatsgevonden 🥳
Gebruikersavatar

chicawah.janssen30 nov 2021, 01:24

 8153
Puik speurwerk @Vermoljoen !
Ik ben er zeker van dat je juist zit. Nu is het wachten op een teken van leven van gene zijde - een kleine vonk die onze zijde zal bereiken en het forum meteen zal doen knetteren en opvlammen tot een groot vreugdevuur.
Ik zit klaar! 🙂
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19