Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT19 apr 2021, 09:29

 767  Yens
@Elrond Ik denk dat dat artikel hier eerder al eens is verschenen.
Gebruikersavatar

Addow20 apr 2021, 08:35

Molerator  377  Yens
Héérlijk weglezend artikel! Merci @salb, merci Humo! Ik krijg niet genoeg van die BTS-shizzle 😎
Gebruikersavatar

Cedric20 apr 2021, 14:02

 2834  Uma
Grappig wel dat ze zeggen "Er komen weinig buitenstaanders aan bod."
Vorig seizoen enkel Willy Sommers, in de seizoenen daarvoor vrijwel nooit iemand.
Dit seizoen alvast de hypnotiseur, Takeo Ischi, 10 honden, 10 baasjes-van-honden en de pianospelende burgemeester van Sankt Goar 😛
Gebruikersavatar

mjohlan20 apr 2021, 14:41

 328  Yens
Ja en bedankt @salb. 👍🏻 Heel veel achtergrondinformatie omtrent deze reeks en algemene productie. En hierbij wordt onder andere al die onzin-theorieën omtrent Isodoor op het forum vakkundig en finaal de grond ingeboord. 😃
Gebruikersavatar

Paraceta20 apr 2021, 15:20

 717  Sven
Cedric schreef: 20 apr 2021, 14:02 Grappig wel dat ze zeggen "Er komen weinig buitenstaanders aan bod."
Vorig seizoen enkel Willy Sommers, in de seizoenen daarvoor vrijwel nooit iemand.
Dit seizoen alvast de hypnotiseur, Takeo Ischi, 10 honden, 10 baasjes-van-honden en de pianospelende burgemeester van Sankt Goar 😛
In die andere seizoenen zijn er natuurlijk wel meer opdrachten in een context waar veel mensen rondlopen. Die maken natuurlijk geen deel uit van de opdracht maar komen wel in contact met de deelnemers. 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 apr 2021, 17:03

 8153
Cedric schreef: 20 apr 2021, 14:02 Grappig wel dat ze zeggen "Er komen weinig buitenstaanders aan bod."
Vorig seizoen enkel Willy Sommers, in de seizoenen daarvoor vrijwel nooit iemand.
Dit seizoen alvast de hypnotiseur, Takeo Ischi, 10 honden, 10 baasjes-van-honden en de pianospelende burgemeester van Sankt Goar 😛
Je vergeet de drie dikke Duitsers die hen moesten leren billenkletsen en alpenhoorn blazen. :mrgreen:

In Vietnam kwamen toch veel Vietnamezen aan bod: de gastheer en -vrouw en jury bij het diner, juffrouw Hiem, meester ik-weet-zijn-naam-niet-meer bij de Vovinam, de roeimadammekes, het kookproefmadammeke, de bamboedansers, de mensen die de foto's moesten nemen van Elisabet en Joeri... Het is één van de redenen dat Vietnam mijn favoriete seizoen is.
SPOILER
Gebruikersavatar

Davy21 apr 2021, 23:08

Site Admin  1167  Uma
https://www.humo.be/tv/pedro-elias-over ... ~b6164c53/
HUMO schreef:Volg jij ook de ‘De mol’-complottheorieën?
Pedro Elias schreef: «Welja, maar ik heb de neiging om daar nogal ver in te gaan. Zo stel ik mij de vraag: welke mensen zitten er eigenlijk op wieisdemol.be? Zijn dat enthousiaste kijkers óf geheim agenten van Woestijnvis die moedwillig desinformatie zaaien? Ik vermoed een grote Illuminati-­achtige samenzwering, die overal tentakels heeft. En ik ben er zeker van dat zij mij, als gediplomeerd mollen­jager, in de gaten houden. Zo laat ik overal in mijn huis briefjes slingeren met daarop ‘­Philip is de mol’ en ‘Katrien is de mol’, teneinde al die spiedende ogen op een verkeerd spoor te brengen. Het gekke is dat ik mijn échte theorieën wel aan Humo toevertrouw. Daarmee heb ik mezelf misschien wel in een gracht gereden.»
Lap onze dekmantel is ontdekt 😲 Michiel, schakel jij de server uit? Gilles en Gilles, verspreiden jullie zo veel mogelijk BREAKING klein bier hints via ons backup kanaal: social media? En haal voor de zekerheid de gatenstoel er ook terug bij. Over.
Gebruikersavatar

masterveecee22 apr 2021, 06:19

 3547  Sven
Davy schreef: 21 apr 2021, 23:08 Lap onze dekmantel is ontdekt 😲 Michiel, schakel jij de server uit? Gilles en Gilles, verspreiden jullie zo veel mogelijk BREAKING klein bier hints via ons backup kanaal: social media? En haal voor de zekerheid de gatenstoel er ook terug bij. Over.
Ok Joren!! Doe ik!









😃
Gebruikersavatar

masterveecee24 apr 2021, 11:22

 3547  Sven
Oooooooooooeeeeeee, gevaarlijk om te zeggen, Samina 😀 (van de schoen).

Heeft trouwens Bart als zijn schoen opgegeten?? 😀
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 19