Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Numlocked10 mei 2021, 09:50

 16
Knap dat zoveel forumleden al zo snel op Lennart zaten. Ik ben wel extreem benieuwd naar het waarom want mijn inziens zat hij bijna nooit op een goeie positie en deed hij proeven voor anderen net wel lukken.
Gebruikersavatar

masterveecee10 mei 2021, 10:10

 3547  Sven
Voor mij was het vooral deze (mogelijks) verborgen hint:
viewtopic.php?f=90&t=4787
Plus het feit dat hij toch wel niet zo naar voor kwam in de afleveringen...
Gebruikersavatar

sophie.buyse10 mei 2021, 10:44

 16
Voor mij vooral het feit dat hij steeds onderaan bengelde bij de Follow The Money- theorie (zelfs zonder die 10.000 euro in rekening te brengen). Maar ik bleef wel twijfelen, maar dan het moment dat Philip zijn rood scherm kreeg, vond ik dat je zeer duidelijk zag dat Sven en Annelotte echt volledig van hun melk waren en Lennart de andere 2 in het oog hield. Vanaf dan (pas) was ik zeker (Ale ja, voor zover je zeker kan zijn in een programma als de mol 😅).
Gebruikersavatar

Paraceta10 mei 2021, 12:30

 717  Sven
Numlocked schreef: 10 mei 2021, 09:50 Knap dat zoveel forumleden al zo snel op Lennart zaten. Ik ben wel extreem benieuwd naar het waarom want mijn inziens zat hij bijna nooit op een goeie positie en deed hij proeven voor anderen net wel lukken.
Met uitzondering van de hypnose-opdracht heeft hij toch letterlijk nooit op een slechte Mol-positie gezeten?
Gebruikersavatar

Vermoljoen12 mei 2021, 13:36

 2354  Uma
Numlocked schreef: 10 mei 2021, 09:50 Knap dat zoveel forumleden al zo snel op Lennart zaten. Ik ben wel extreem benieuwd naar het waarom want mijn inziens zat hij bijna nooit op een goeie positie en deed hij proeven voor anderen net wel lukken.
Ik begon hem te verdenken bij de oberbrigade. Daar stond hij op de ideale molpositie door druiven te moeten halen en brengen, maar ik twijfelde toen toch nog doordat hij het alsnog goed deed. Ook kwam hij daar aan met 2 glazen aan die net niet goed genoeg gevuld waren. Zelf heb ik na aflevering 1 en 2 Philip verdacht, maar daarna steeds op Lennart.