Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

julie.vantilt25 apr 2021, 15:21

 131
Ja bij de vorige afleveringen had ik meestal ook een gut feeling van de afvaller. Maar nu, echt geen idee! Éen van de meisjes?
Gebruikersavatar

lucu25 apr 2021, 16:08

 551  Sven
IkBenDeMol schreef: 25 apr 2021, 13:35 Zeer benieuwd naar wie er vanavond afvalt. De overgang van vijf naar vier kandidaten heeft bijna elk jaar al de doorslag gegeven voor mij denk ik.
Idem dito. Als één van de kleppers, qua verdenking dan, vanavond een rood scherm krijgt, Lennart (33%) of Annelotte (25%), dan barst het forum uit zijn voegen... Maar ook bij een exit van Sven (18%) of Jasmien (16%) zal het hier flink stuiven. Na vanavond wordt het in ieder geval druk speculeren over wie er de finale haalt...

@julie.vantilt Zéér herkenbaar. Het wordt berespannend, want de finale wenkt en er is een vrijstelling in het spel...
Gebruikersavatar

Davy25 apr 2021, 21:54

Site Admin  1167  Uma
Hij zal er na vanavond niet minder verdacht op worden vrees ik (45% momenteel in de poll)
Kan het dat we dit jaar massaal op het goede spoor zitten, of valt Lennart hierdoor eigenlijk af als mol?
Gebruikersavatar

Jansen25 apr 2021, 22:05

 3423  Yens
Neen he, hij heeft verdorie 10.000 € uit de pot gespeeld... en dat onder het mom van ik denk eens voor een keer aan mezelf, geweldig gespeeld 😉.
Gebruikersavatar

Vermoljoen25 apr 2021, 22:07

 2354  Uma
Ik heb exact dezelfde twijfels, Davy... Lennart wordt zodanig veel verdacht terwijl hij eigenlijk niet zo opvallend wordt neergezet door de montage (op het bieden in deze aflevering na). Er zijn 2 opties:
1. Oftewel is Lennart een Mol die redelijk lijkt op hoe vorige Mollen het spel hebben aangepakt en herkennen de kijkers dit 'patroon' om het zo te zeggen.
2. Oftewel wordt de Mol zoals hij/zij in beeld wordt gebracht door de montage te voorspelbaar..

Moeilijk! Ook na dat bod: doet een Mol dit wel? Want 7.600 euro van Sven was ook al mooi geweest en dan kon je je onder de radar houden. Misschien moet ik dan toch maar de switch naar Sven maken? 🤔
Gebruikersavatar

Davy02 mei 2021, 12:53

Site Admin  1167  Uma
The votes are in... jullie verdenkingen na aflevering 6!
Wie schakelt er nog op tijd 100% over? 😂

Afbeelding
In het beste geval moet 9% hier straks op zoek naar een nieuwe Mol... het kan ook de helft van ons zijn 😱
Gebruikersavatar

anja.mathijs02 mei 2021, 13:45

 391  Uma
Mijn voorzichtig gokje:

Ik blijf bij Annelotte als mol
Sven : winnaar ( hij heeft haar al een hele tijd door, gok van de Oberbrigade )
Verliezend finalist: Philip ( hij kan niet blijven “ geluk” hebben) of Lennart

Afvaller vandaag :
Philip ( hij kan niet blijven “geluk” hebben ) of
Lennart ( hij zit op een verkeerd spoor , in de Philip tunnel)

Spannend straks alleszins !
Gebruikersavatar

Woestijnmol09 mei 2021, 12:22

Forum veteraan  222
Heb je vergelijkende cijfers van polls uit eerdere seizoenen op dit forum de week van de finale ?
Gebruikersavatar

Davy09 mei 2021, 12:57

Site Admin  1167  Uma
Die van vorig jaar heb ik nog bij de hand
SPOILER
De andere kan je wel opvissen in de fora onder archief
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 mei 2021, 08:57

 8153
Van onder de radar gesproken... Een mol wiens naam pas in de finale voor het eerst ingevuld wordt als antwoord op de vraag "Hoe heet de mol?": straf, zeer straf!