Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

SiMol29 mar 2021, 08:33

 264
Wat mij opviel in de aflevering is dat expliciet wordt getoond dat Philip all-in zou gaan op 1 kandidaat.

Gezien hij er nog in zit, zou dat betekenen dat hij ofwel de mol al heeft gevonden, ofwel de mol is, ofwel enorm veel geluk heeft gehad.

Vandaag las ik namelijk in de krant (Het Nieuwsblad) dat Dami tegen Kevin (in de afvallers auto) heeft gezegd dat ze heel zeker van haar mol was en verbaasd was dat ze er uit lag. Dus kans bestaat dat ook zij all-in is gegaan.

Dat zou beteken dat de kans dat Philip gewoon veel geluk heeft gehad, sterk toeneemt.
Gebruikersavatar

Paraceta29 mar 2021, 15:24

 717  Sven
Mwa, dit is al meerdere keren getoond in het programma, zoals bij Bart ("mijn broek af"), terwijl dat niets zei over zijn positie in het spel. Ik denk niet dat er veel uit af te leiden valt voor het feit of Philip de Mol is of niet.
Gebruikersavatar

SiMol29 mar 2021, 15:34

 264
@chicawah.janssen ,
Had het aangegeven aan de moderators dat het ook eventueel in algemeen kon geplaatst worden. 😛

Maar wat hier verborgen aan is, is dat je uit de interviews met Dami kan afleiden dat ook zij all-in is gegaan.
Hierdoor ligt Philip er misschien niet uit bij het inzetten op een foute mol ondanks dat hij (althans dat doen ze ons geloven) ook all-in is gegaan.
Zoals het er in de aflevering uitzag, doordat hij all-in was gegaan en er niet uitlag, moest Philip ofwel de mol zijn ofwel de finale halen.
Doordat Dami (misschien) ook all-in is gegaan, kan Philip misschien gewoon hoerenchance hebben gehad. 😋

Daarnaast, doordat blijkt dat twee kandidaten (wat ze ons althans doen geloven) all-in zijn gegaan, kunnen we proberen uit vissen op wie ze ingezet zouden hebben en die uitsluiten als mol. Toch zeker al voor Dami.

Ik heb zo een vermoeden dat Philip er volgende aflevering wel eens uit kan liggen, omwille van bovenstaande.

Maar goed, of het dus een verborgen hint is of verborgen info die misschien bij algemeen geplaatst moest worden, heb ik aan de moderators overgelaten 😋

Paraceta schreef: 29 mar 2021, 15:24 Mwa, dit is al meerdere keren getoond in het programma, zoals bij Bart ("mijn broek af"), terwijl dat niets zei over zijn positie in het spel. Ik denk niet dat er veel uit af te leiden valt voor het feit of Philip de Mol is of niet.
Dit is inderdaad al meerdere keren getoond, maar toch anders dan nu. Nu moest zowat de helft van degene die de eliminatie moesten doen afvallen en was het nog maar aflevering twee. Dan ga je ervanuit dat er nog voornamelijk gespreid wordt, zoals Kevin deed. Als er dan al iemand all-in gaat (vroeg in het spel), is de kans wel aanzienlijk dat die er uit ligt als hij niet op de mol zit. Maar achteraf blijkt nu dus dat Dami ook all-in is gegaan.

Bij Bart vond ik het anders, daar zaten we al in een later stadium van het programma, waardoor er dus veel minder gespreid werd. Toen heb ik dus ook niet veel waarde gehecht aan de uitspraak van Bart, omdat er altijd nog iemand kon zijn die op de foute mol zat. Dit is toen ook door meerdere mensen hier aangehaald op het forum. Achteraf is zelf gebleken dat bijna iedereen fout zat op de mol.
Gebruikersavatar

Paraceta29 mar 2021, 16:39

 717  Sven
Mwa, @SiMol, Barts uitspraak vorig jaar was tijdens de derde aflevering; dat lijkt me helemaal niet heel anders dan de situatie nu.
Gebruikersavatar

SiMol29 mar 2021, 16:42

 264
@Paraceta maar iedereen deed toen ook wel mee aan de eliminatie, nu slechts 5 kandidaten waarvan er 2 moesten afvallen.

2/5 is toch heel stuk waarschijnlijker dan 1/7.

Ik had toch het gevoel dat de nadruk er nu anders op lag, dat we er toch iets konden uit afleiden.

Want normaal durf ik ook niet echt conclusies uit zo een uitspraak te trekken.

Maar geef je 100% gelijk dat het altijd opletten is met uitspraken bij een eliminatie. Zijn altijd wel zo gemonteerd dat ze je naar de verkeerde kant kunnen leiden 😋
Gebruikersavatar

Paraceta29 mar 2021, 16:46

 717  Sven
Ok ja, ik was even aan het tellen 'bij Bart waren er nog 8 kandidaten, bij Philip 10', maar klopt natuurlijk dat we in dit geval maar vijf mensen moeten tellen!
Nu, ik vind het nog steeds niet súperverdacht omdat men ons gewoon heel graag wil doen geloven dat Philip verdacht is.
Gebruikersavatar

Davy29 mar 2021, 17:31

Site Admin  1167  Uma
Wat betreft het spreiden van Dami: dit zei ze hierover in haar exit interview
Dami schreef:Ik had een hele strategie in mijn hoofd om te spreiden, maar op het moment zelf heb ik mij toch zo laten leiden door een paar signalen die ik had opgevangen. Voor ik het wist zat ik met de gevreesde tunnelvisie, en was ik er eigenlijk van overtuigd dat ik niet degene zou zijn die naar huis zou gaan. Ik was dus verkeerd."