Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Brompot29 mar 2021, 09:02

 5
In de "Kick Off" aflevering van de Mol vertelt GDC hoe belangrijk corona en de daarbijkomende maatregelen waren voor de molopnames. Ik citeer ;
Dat heeft alles overschaduwd. Corona zit in iedereen zijn leven tegenwoordig, dat was bij ons niet anders. Wij hebben ongelooflijk veel maatregelen genomen. We zijn in bubbels onderverdeeld tijdens de reis zelf waardoor we niet in elkaars buurt konden komen. De kandidaten zelf die vormden één bubbel, die konden met elkaar in contact komen op een veilige manier.
Alleen ik, want ik was niet in de bubbel van de kandidaten. Dus ik heb ze niet kunnen knuffelen, wat waarschijnlijk goed nieuws is voor hun. Maar dat betekent ook dat nooit mee aan tafel zat, of nooit de valies draag bij de afvaller en die in de auto stop, dat is allemaal wat afstandelijker, maar dat is een kleine prijs die we met plezier betalen.
Afbeelding

Maar dan zien we iets opmerkelijks op het einde van aflevering 1, waar Jens het spel verlaat.

Afbeelding

Afbeelding

We ziendat Jens duidelijk in de bubbel zit van Gilles. De mol zit uiteraard met Gilles in een bubbel aangezien ze tijdens de voorbereiding op het seizoen in contact zijn gekomen met elkaar.

Afbeelding

Om een tegen-voorbeeld te geven uit het afscheid in aflevering 2, zien we dat Gilles zijn bubbel wél perfect respecteert.

Hebben de makers van het programma die ene shot en Gilles zijn bubbel op dat moment over het hoofd gezien, en nekt dit Jens/Noah als Mol 2021?
Gebruikersavatar

SiMol29 mar 2021, 09:08

 264
Niet in de bubbels van de kandidaten slaat volgens mij meer op het feit dat Gilles niet langdurig dicht bij de kandidaten blijft, zoals samen eten, proef waarbij Gilles steeds in dezelfde kamer als kandidaten is, ...

Denk dat jouw voorbeeld gewoon een onoplettendheid was. Houdt niet echt risico in, in openlucht even dicht bij elkaar staan.
Gebruikersavatar

masterveecee29 mar 2021, 09:12

 3547  Sven
Gilles stond 's morgen aan de ontbijttafel ook dichter. Maar niet lang.

Plus, ze zijn verschillende keren getest geweest
Gebruikersavatar

Lowie29 mar 2021, 09:16

 54  Uma
Mocht volgens de regels toen zit niet langer dan 15 min in zij n bubbel en natuurlijk kan het is zijn dat ze dichter bij elkaar staan.
Als gc er telkens een stok moet vast houden dan heeft de productie niet meer gelijk dat we niks merken van corona
Gebruikersavatar

MolletjeK29 mar 2021, 09:21

 18  Uma
Nee, want de mol kan niet in de bubbel van Gilles én in de bubbel van de kandidaten zitten...dan is het geen bubbel meer😜
Gebruikersavatar

JBB29 mar 2021, 12:15

 439  Uma
Akkoord met @MolletjeK, zo werkt een bubbel niet 😛