Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Davy13 apr 2021, 11:00

Site Admin  1167  Uma
Deze vond ik persoonlijk super interessant om wekelijks te volgen in De Mol zone van Telenet
Ik kreeg er wel wat vragen rond, dus fijn dat er vanaf vandaag ook op goplay een eerste compilatie van de 'behind the scenes' beschikbaar is 👏🏻

https://www.goplay.be/video/de-mol-acht ... 1#autoplay

Een unieke blik achter de schermen van ons favoriete programma. 🍿 Enjoy!
Elke zondagavond is er nog steeds een nieuwe aflevering beschikbaar in De Mol-zone in de tv-theek
Gebruikersavatar

IByte13 apr 2021, 11:20

 12
Heel mooi, ook te zien zonder Telenet, blijkbaar. Die ga ik later maar eens kijken.
Gebruikersavatar

masterveecee13 apr 2021, 11:22

 3547  Sven
+50 min behind the scenes video??? 😱
Zalig!!!
Te bekijken
Gebruikersavatar

lucu13 apr 2021, 12:32

 551  Sven
Net bekeken.
Fascinerend, grappig, informatief.
Warm aanbevolen! 😃
Gebruikersavatar

Addow13 apr 2021, 13:41

Molerator  377  Yens
Geweldig @Davy. Écht van genoten. Vanavond nog eens samen met de kinderen kijken. Die kleven aant scherm.

Merci! Supertof.
Gebruikersavatar

Cedric13 apr 2021, 14:08

 2834  Uma
Zalig!

Enkele beperkte comments:
1. Het begint alweer met het tonen van enkele filmpjes van niet-geselecteerde kandidaten. Ik blijf het daar moeilijk mee hebben.. Het lijkt te veel uitlachtelevisie.
2. Zot dat daar 50 man en evenveel camera's bij betrokken zijn..
3. De drone-held heet dus Bram. Knap werk, Bram!
4. Hoe zalig dat Marc Cambré chauffeur is van de kandidaten! Voor wie hem niet kent, even op Play4 het programma "'t Is gebeurd" checken. Die mens werkt al decennialang voor tv, achter de schermen meestal, en moet waarschijnlijk tonnen anekdotes en fantastische verhalen hebben. Als je afvalt in De Mol moet het wel leuk zijn om met hem hierover te babbelen.
5. Kevin die zijn kat Kathmandu genoemd heet. Geniaal :mrgreen:
6. Die hebben dus effectief een bommenmaker onder de crewleden 😱🤯(Ik dacht dat ze zo'n dingen ergens kochten..)
Gebruikersavatar

Heinz13 apr 2021, 17:26

Forum veteraan  427  Uma
Dit is zó geweldig leuk en interessant om te zien! Te gek! 😍

@Cedric Wat leuk! Marc Cambré was ook al de chauffeur bij de eerste drie reeksen, weet ik uit een interview in Humo destijds.
Gebruikersavatar

masterveecee13 apr 2021, 18:58

 3547  Sven
Cedric schreef: 13 apr 2021, 14:08 ...
3. De drone-held heet dus Bram. Knap werk, Bram!
4. Hoe zalig dat Marc Cambré chauffeur is van de kandidaten! Voor wie hem niet kent, even op Play4 het programma "'t Is gebeurd" checken. Die mens werkt al decennialang voor tv, achter de schermen meestal, en moet waarschijnlijk tonnen anekdotes en fantastische verhalen hebben. ...
Check! Bram it is 😛
De Marc?? Mohow zeg!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 apr 2021, 21:24

 8153
Yihaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! Fantastisch!
Zalig om dat allemaal te zien en om ook de mensen achter De Mol eens aan het woord te horen over hun job. Ik denk dat ik dit nog enkele keren ga bekijken. 🙂
Gebruikersavatar

Vermoljoen13 apr 2021, 21:42

 2354  Uma
Ik heb dit allemaal al gezien via de Molzone op Telenet, maar heel leuk dat ze dit nu ook online beschikbaar stellen zodat iedereen het kan zien!
en ik het stiekem ook kan opslaan op mijn laptop :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 apr 2021, 21:59

 8153
Ik vraag mij af waar Jasmien haar filmpje gemaakt heeft. Het leek wel alsof ze op de WC zat. :mrgreen:
SPOILER
Gebruikersavatar

IByte14 apr 2021, 00:49

 12
Dat Isidoor naar de set gereden is in een auto van Volvo-dealer D'Hondt vond ik wel een leuk detail... 😜 Mooi dat wij ook een beetje mee kunnen genieten.