Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

ex-molinator14 apr 2021, 11:34

 3483  Uma
IByte schreef:Dat Isidoor naar de set gereden is in een auto van Volvo-dealer D'Hondt vond ik wel een leuk detail...
Damn, dat is nu net zo'n kronkel die in ik vele gevallen onmiddellijk ontdek ...
en dit is me volledig ontgaan😡
Schitterend gezien!
Gebruikersavatar

masterveecee21 apr 2021, 14:10

 3547  Sven
Afbeelding
Wordt leuk achter de schermen om zoiets te testen 😀
Gebruikersavatar

Cedric10 mei 2021, 13:23

 2834  Uma
Davy schreef: 09 mei 2021, 23:56 Het tweede deel van de 'achter de schermen' is nu ook voor iedereen beschikbaar via
https://www.goplay.be/video/de-mol-acht ... mpilatie-2
Geen beelden van Michiel die het verhaaltje voorleest 😒

Also, 900 uur beeldmateriaal per seizoen 😱 Holy shit zeg.

En dat laatste droneshot toch ook weer megasubliem zeg. Van de laatste groepsknuffel naar buiten, nog even door het venster naar de finalisten en GDC kijken en dan afsluiten met dat topshot van Berlijn. Om duimen en vingers bij af te likken zeg!
Gebruikersavatar

Waeldwann10 mei 2021, 13:52

 46  Sven
Cedric schreef: 10 mei 2021, 13:23
En dat laatste droneshot toch ook weer megasubliem zeg. Van de laatste groepsknuffel naar buiten, nog even door het venster naar de finalisten en GDC kijken en dan afsluiten met dat topshot van Berlijn. Om duimen en vingers bij af te likken zeg!
Begin en einde van deze aflevering deden me denken aan "Der Himmel über Berlin" van Wim Wenders.
Gaat trouwens over engelen die stadsbewoners observeren. Niet hoe ze in een trouwjurk puddingbollen eten op rolschaatsen, maar de tafereeltjes zijn net zo magisch realistisch.
En de Meistersaal is daarin de setting van een Nick Cave concert.
In de trailer merk je nog wel een echo van een andere opdracht op, wanneer ze zich van het dak van een hotel werpen.
Niet dat ik daar tips in zie, maar creatieve inspiratie qua cinematografie is het zeker wel geweest.