Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Lincy02 mei 2021, 22:11

 13
kwistet schreef: 02 mei 2021, 21:58 Ik vermoed dat er heel veel deelnemers in het seizoen eruit zijn gegaan oor op Philip te stemmen, wat ook kan verklaren waarom de andere Philip stemmers zo ver geraakt zijn. Dat verklaart ook waarom iedereen altijd ze graag met Philip wou samenwerken (zie bv de groepsindeling van de vliegproef), maar dat brengt ons natuurlijk geen stap dichter bij de mol vanuit de verdenkingen-theorie.

We kunnen wel vermoeden dat Jasmien niet op Philip heeft gestemd (zij had extra informatie uit de geheime files en zou dus nooit verloren hebben van de andere drie). Het zou natuurlijk heel straf zijn dat ze twee foute personen verdacht, dus ik vermoed dat zij een finale plaats heeft laten liggen door in de voorlaatste week all-in te gaan...
Jasmien zat volgens mij net wel op Philip. Ze had meer informatie over Philip waardoor ze meer vragen van Philip juist had en aldus minder van de mol. Daar zit de misvatting juiste antwoorden zijn juiste vragen op de mol, niet juiste antwoorden op jouw verdachte.
Gebruikersavatar

masterveecee02 mei 2021, 22:11

 3547  Sven
Jansen schreef: 02 mei 2021, 22:01 En hoe verklaren jullie dan dat Sven in het huis Philip achterna gaat omdat hij hem niet vertrouwd?
Show 😛
Let op: ik zit nog voorlopig op Lennart, maar mijn theorie doet mij serieus twijfelen...
Gebruikersavatar

Lincy02 mei 2021, 22:12

 13
Jansen schreef: 02 mei 2021, 22:01 En hoe verklaren jullie dan dat Sven in het huis Philip achterna gaat omdat hij hem niet vertrouwd?
Zie antwoord bij ander bericht over vertrek Philip 😉
Gebruikersavatar

julie.vantilt02 mei 2021, 22:13

 131
Is dat al ooit gebeurd, dat er net voor de finale geen enkele kandidaat juist zat?
Ferm straf. Ik zit nog altijd doelloos naar mijn scherm te kijken en moet op zoek naar een nieuwe mol.
Sven of Lennart, who will it be ...
Gebruikersavatar

masterveecee02 mei 2021, 22:13

 3547  Sven
anton.smets schreef: 02 mei 2021, 22:04 @masterveecee dan ga je er wel vanuit dat ze elke aflevering all-in zijn gegaan op Philip, wat zeker niet zo hoeft te zijn. Volgens mij zijn er deel veel afvallers gesneuveld door alles in te zetten om Philip, waardoor ze het nóg slechter deden.

Bovendien weten we ook dat Philip fout zat, en met wie deed hij juist veel proeven? Juist, met Sven! Dus volgens mij is het Annelotte of Lennart.
Of omdat Philip zijn maatje Sven niet verdenkt, zet hij in op iemand anders.
We zitten hier mogelijks met een steengoeie mol e, als er nog niemand juist zit
Gebruikersavatar

kwistet02 mei 2021, 22:14

 15  Yens
In het (oude) seizoen met Hugo heeft wel één van de twee finalisten fout gestemd. Maar allemaal fout in de voorlaatste aflevering is een unicum.
Gebruikersavatar

Jansen02 mei 2021, 22:19

 3423  Yens
masterveecee schreef: 02 mei 2021, 22:11 Show 😛
Let op: ik zit nog voorlopig op Lennart, maar mijn theorie doet mij serieus twijfelen...
Ik ga nu echt nog geen screenshots maken... dat zal voor morgen zijn (als het meevalt in het ziekenhuis).
Maar het gaat over het moment dat Sven en Philip zogezegd nog alleen in het huis zijn en ze beginnen te beseffen dat er ergens iets niet klopt. Wanneer Philip naar het toilet gaat, loopt Sven hem achterna, ze staan samen in de badkamer... . Philip zegt daar nog iets als "dat is hier geen badkamer maar een badsalon..." (of iets in die lijn).
Gebruikersavatar

Cedric02 mei 2021, 22:21

 2834  Uma
Jansen schreef: 02 mei 2021, 22:01 En hoe verklaren jullie dan dat Sven in het huis Philip achterna gaat omdat hij hem niet vertrouwd?
Zichzelf onverdacht maken.
Gebruikersavatar

masterveecee02 mei 2021, 22:27

 3547  Sven
Jansen schreef: 02 mei 2021, 22:19 Ik ga nu echt nog geen screenshots maken... dat zal voor morgen zijn (als het meevalt in het ziekenhuis).
Maar het gaat over het moment dat Sven en Philip zogezegd nog alleen in het huis zijn en ze beginnen te beseffen dat er ergens iets niet klopt. Wanneer Philip naar het toilet gaat, loopt Sven hem achterna, ze staan samen in de badkamer... . Philip zegt daar nog iets als "dat is hier geen badkamer maar een badsalon..." (of iets in die lijn).
Ja, Idd. Klopt. Maar als Mol weet je dat er dingen gebeuren, dan ga je toch mee met Philip omdat je hem er zogezegd van verdenkt iets te doen 😉
Gebruikersavatar

vdjkeid02 mei 2021, 22:35

 3
Nadat Philip eruit gaat blijkt nu dat iedereen fout zat. Toch ligt Philip eruit en niet de 3 anderen. Hieruit concludeer ik dat ook Philip fout zat. Als we dus kunnen redeneren op wie Philip zat zitten we alweer een stap dichter bij de echte mol. Op wie heeft Philip ingezet denken jullie?
Gebruikersavatar

Cadfael02 mei 2021, 22:35

 229  Uma
Philip zegt al vanaf in het begin dat hij all-in ging. Als dit waar is en het is nog altijd zijn eerste verdachte, heeft de verdachte van Philip dan niet de meeste gelijkenissen met de mol gedurende heel het seizoen.
Gebruikersavatar

WxW_OléOlé02 mei 2021, 22:42

 15
Lennart en Annelotte zaten ook in enorm veel proeven samen. Dus als Philip all in ging op een van die twee. Kan hij zo ook verder gesurft zijn
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12