Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

masterveecee02 mei 2021, 23:10

 3547  Sven
julie.vantilt schreef: 02 mei 2021, 22:13 Is dat al ooit gebeurd, dat er net voor de finale geen enkele kandidaat juist zat?
Ferm straf. Ik zit nog altijd doelloos naar mijn scherm te kijken en moet op zoek naar een nieuwe mol.
Sven of Lennart, who will it be ...
=>
"Een unieke situatie. Nooit eerder moesten de finalisten in de finale zélf nog uitvissen wie de mol is"

GILLES DE COSTER, PRESENTATOR
😉
https://www.wieisdemol.be/nieuws/138/fi ... -geen-idee
Gebruikersavatar

julie.vantilt02 mei 2021, 23:33

 131
Als we even rekening houden met alle 10 kandidaten die afvielen.
We weten dat de 2 finalisten beiden fout zaten: op Philip.
Dan kan je gaan nadenken over wie de andere 8 eerdere afvallers verdachten.

Ik zou het heel straf vinden dat niemand Sven zou verdenken, gezien hij toch wel een 'verdacht' persoon is?
Lennart is dan weer wel de joviale kandidaat, zou het kunnen dat hij de mol is die bij iedereen onder de radar kon blijven?
Onze Lennyboy die door iedereen vertrouwd werd. Zou ik toch wel een evenwaardige mol vinden aan Pieter.
Gebruikersavatar

anton.smets03 mei 2021, 00:14

 50  Uma
@julie.vantilt inderdaad! Hij was ook de 'echte kandidaat' die nog niet voor pasvragen was gegaan enz, dus volgens mij was hij echt wel vertrouwd in de groep. Laten we hopen dat hij het ook echt is en iedereen van sokken blaast!
Gebruikersavatar

tim.pintelon03 mei 2021, 08:43

 16  Yens
Volgens mij zaten Jasmien en Samina ook op Philip in te zetten maar hadden ze gewoon nog minder vragen juist.
Het is ongelooflijk duidelijk sinds aflevering 5 dat niemand Lennart verdenkt. Elke aflevering hoor je wel iemand zeggen dat ze Lennart vertrouwen. Zelfs bij de 10000 euro die hij deed verdwijnen zei Jasmien nog: 'Ik ben echt blij voor u!'

Annelotte zat ook sowieso niet op Lennart toen ze zei dat ze hem het meest vertrouwde met Isidoor. Bleek dan inderdaad dat ze Philip verdacht.

Bij Sven leek het achterdochtige gevoel naar Philip toe ook duidelijk en ik dacht ook dat die op Philip stemde.

Philip kon de mol niet zijn, het nonchalante gedrag kwam te veel in beeld. Maar volgens mij stemde hij op Annelotte. En zij natuurlijk op hem. In het begin deden ze wat proeven samen waardoor ze beide achterdochtig werden en elkaar totaal niet vertrouwden. Aangezien Annelotte goede vrienden werd met Jasmien (die soms echt uithaalde naar Philip) denk ik dat ze ook in de val gelopen is. En ja Philip...die was 100% zeker.

Ik denk dus dat de enige mogelijke mollen zijn: Sven en Lennart. Sinds de wijnaflevering zit ik in de Kennedy-Lennart tunnel. Ik ga dus 100% voor Lennart. Sven gaat dit nu door hebben en laatste aflevering winnen. Annelotte gaat op Sven stemmen.

Als Annelotte de mol is....zouden ze beter volgend jaar 9 mollen en 1 kandidaat kiezen, nog zal er meer geld verdiend worden. 😂

🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️
Gebruikersavatar

masterveecee03 mei 2021, 08:51

 3547  Sven
Als echt IEDEREEN op Philip zat, gaan we het zeker weten in de reveal aflevering 😛
Benieuwd.
Gebruikersavatar

Skaeg03 mei 2021, 12:38

 108
Ik weet niet of hier het juiste topic is, dit is mijn idee errond:

Ik denk dat als je het juist wilt analyseren je de Mollaboratie theorie moet boven halen.

Er is 1 feit: Sven/Annelotte/Lennart hebben de proef ofwel sneller gedaan, ofwel één vraag meer juist beantwoord.
Als je op snelheid moet afgaan en iedereen had een 0 score, kunnen alle theoriën op dit forum rond dit topic, en mijn reactie hieronder in de vuilbak gaan.

Als je één antwoord meer juist hebt, blijft het zonder de vragen te zien vooral gissen. Maar in de veronderstelling dat de vragen vooral over de 2 laatste dagen gaan (is dat zo)? kan je de kandidaten opdelen in 2 groepen: Sven, en Lennart + Annelotte. Indien de vragen over de hele reis gaan, dan zie je eerder dat Sven en Annelotte vaker samen zaten. Dan wordt het weer complexer en valt mijn uitleg hieronder ook weg.

1. Philip kan dus zo bijna zeker niet op Sven gezeten hebben, wanneer Sven de mol is. Want dan ging hij meer vragen correct hebben dan Lennart + Annelotte.
2. Als Philip pakweg op Lennart zat, dan is de kans dus veel groter dat hij meer vragen fout heeft in het geval dat Lennart niet de mol is, dan een ander persoon die op Philip zit (die veel antwoorden deelt met Sven).
3. Als Lennart de mol is, en Philip zat erop, dan ging hij sowieso door gaan. Maar ook als Lennart de mol is, en Philip op Annelotte zat. Want Lennart is team Lennart+Annelotte. Dan had pakweg Sven toch meer vragen fout moeten hebben.

Conclusie: Sven is de mol niet en Philip zat er vollenbak op of Philip zat op één van de 2 anderen en ze zijn het zeker niet. We geraken dus er amper wijzer uit. Alle scenario's zijn mogelijk en de makers weten dat ook, en zullen lachen als hier weer pagina's vol geschreven wordt. 😂

Het enigste dat ik kan concluderen is dat Philip wél de mol nù weet.
Gebruikersavatar

julie.vantilt03 mei 2021, 13:46

 131
Mijn aanvoelen:

Philip en Sven verdachten elkaar.
Niemand verdacht Annelotte en Lennart.
Iedereen verdacht Philip.

Omdat Philip en Sven zo vaak samenzaten, gaat die theorie wel op. Philip stemt op Sven wat ervoor zorgt dat al zijn antwoorden in lijn liggen met de antwoorden van zij die op Philip stemmen.

Conclusie: Lennart is de mol.
Want door de pasvragen hadden de anderen 1 antwoord meer juist dan Philip, die afvalt.
Gebruikersavatar

bart.rat04 mei 2021, 11:23

 18  Sven
Hallo iedereen,
Ik weet niet of dat al eens gepost is geweest, maar ik ga het toch eens vermelden. Omdat iedereen op Philip heeft gestemd, zat Philip ook op de verkeerde mol. Dus als we weten op wie Philip gestemd heeft, weten we zeker dat die persoon de mol niet is. Gemakkelijk gezegd dan gevonden natuurlijk😜, maar ik heb alle aflevering nog eens opnieuw bekeken en het volgende viel mij op. Philip stemde op Lennart. Daarvan ben ik 100 procent overtuigt😇. Ik denk dat om deze 2 redenen.
1. Wanneer Philip uit het spel lag zei hij:' de mol wikt en weegt, maar vandaag heeft HIJ mij in ZIJN val gelokt. Philip ging er dus duidelijk van uit dat de mol een man was.
2. Als je de stukjes vlak voor de eliminatie bekijkt, dan zeft Philip dat hij Sven niet echt verdenkt, maar toch all-in is gegaan.

Er blijft dus maar 1 iemand over en dat is Lennart.
Kunnen we zo concluderen dat Lennart de mol zeker niet is?😎
Gebruikersavatar

magali.dereu04 mei 2021, 11:33

 184  Sven
Ik denk dat ook, maar waarom wou Philip dan steeds de proeven doen met Sven? Om hem volledig uit te sluiten?
Gebruikersavatar

Wielewaal04 mei 2021, 11:39

 55  Uma
Het aantal proeven dat Sven en Philip samen hebben gedaan valt toch nog mee?
Het dogsitten (met Annelotte), hints bij het bingewatchen, puzzelduel (met Samina), hints voor het vliegtuig verzamelen (met Annelotte) en nu het sprookje vertellen. En die laatste had Philip eigenlijk geen keuze omdat hij zijn enkel moest laten tapen.
En van die 5 proeven, zijn er op hun onderdelen 4 geslaagd. Enkel het dogsitten is fout gelopen maar ook owv Philip.

Dus als ze dan toch samen zitten waarvan het vaker slaagt dan niet, zou het me inderdaad straf lijken dat Philip alles op Sven heeft ingezet.
Gebruikersavatar

bart.rat04 mei 2021, 11:48

 18  Sven
Dat denk ik niet. Sven en Philip kwamen gewoon super goed overeen. Sven is de mol dus dat kan niet waar zijn he😉
Gebruikersavatar

Molan04 mei 2021, 11:52

 17
Philip kan toch ook all-in zijn gegaan op Annelotte? Dat kan verklaren waarom hij spreekt over een mannelijke mol: nu weet hij namelijk dat Annelotte de mol niet is en het dus een man MOET zijn...

't Is maar een denkpiste, hé 😉
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12