Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

anja.mathijs29 apr 2021, 17:09

 391  Uma
Mijn gok:

Samina twijfelde tussen 2 personen: ik denk een vrouw (Annelotte) en een man (Sven denk niet, twijfel tussen Philip en Lennart.
Van het moment dat ze all-inn ging, vloog ze eruit.
Als Limburgse, denk ik dat ze op een man gegokt had.
Want nu kende ze wie de mol was, de vrouw, Annelotte.

Mol: Annelotte
Winnaar: Sven of Philip, hangt er vanaf of Philip te veel info heeft gekregen of niet, maar aangezien hij twijfelt en de info bekijkt, gok ik op winnaar : Sven. ( hij zit overduidelijk op Annelotte)
Verliezer : Philip

Volgende afvaller: Lennart ( hij kreeg bevestiging van zijn mol Philip) 🙈
Gebruikersavatar

julie.vantilt29 apr 2021, 17:25

 131
@Skaeg
Ja dat is voor mij ook de reden dat ik nog niet all-in kan gaan op Philip. Hij zou daarmee de eerste mol zijn die zoveel geld binnenbrengt na aflevering 6, klopt dat? Of toch bovenaan de FTM theorie staat. Maar zoals je zelf al zegt; alle kandidaten zijn ongelofelijk mollerig dit jaar.

Annelotte heb ik afgestreept.
Lennart: zou je echt als mol 10.000 euro de pot uitspelen? Zou ik súperstraf vinden. Zat ook vaak op slechte molposities als we heel eerlijk zijn.
Sven: dat zou nog een optie kunnen zijn, maar tegelijk vind ik hem erg passief als mol. Doet niet veel, dan kan je niet veel goeds doen. Er is sowieso wat spanning tussen Philip-Sven, dus dan pak ik hem maar als tweede verdachte.
Gebruikersavatar

Tyflopontika29 apr 2021, 17:26

 121  Sven
@julie.vantilt Ik denk ook niet dat Annelotte de mol is en Jasmien op Lennart zat, ik vermoed dat Philip de mol is en Jasmien op Sven zat.
@Skaeg Philip heeft wel net meegewerkt om €14.000 uit de pot te houden, en hiervan is niets te zien in FTM.
Gebruikersavatar

Cadfael29 apr 2021, 17:27

 229  Uma
Ten eerste verdenk ik Philip totaal niet gewoon, omdat hij al te veel geld heeft binnengehaald. Ten tweede denk ik dat er wel misschien enkele kandidaten zijn uitgegaan door op Philip te gokken. Op een kandidaat die te opvallend molt of te veel op de voorgrond treedt, gaan er altijd kandidaten uit. We zagen dat vorig jaar bij Bart en in 2016 bij Cathy. Verschillende mensen vulden de test op hen in, waarna ze eruit gingen.
Gebruikersavatar

julie.vantilt29 apr 2021, 17:33

 131
Tyflopontika schreef: 29 apr 2021, 17:26 @julie.vantilt Ik denk ook niet dat Annelotte de mol is en Jasmien op Lennart zat, ik vermoed dat Philip de mol is en Jasmien op Sven zat.
@Skaeg Philip heeft wel net meegewerkt om €14.000 uit de pot te houden, en hiervan is niets te zien in FTM.
Samina op Lennart bedoel je? Ja dat denk ik ook. Zeker toen Lennart de kaart vasthield en hen de verkeerde richting uitstuurde kan voor haar de doorslag hebben gemaakt om all-in te gaan. Ik denk dat Jasmien twijfelde tussen Philip en Sven zoals je zegt, maar Sven toch de doorslag gaf omdat ze (in haar eigen woorden) “Philip wel heel boven tafel zou mollen dan”.

Die follow the money theorie is erg relatief. Zowel Kevin als Jasmien waren superverbaasd dat ze het minste geld opgebracht hadden na hun eliminatie en dachten dat ze net al veel hadden opgebracht. Ik denk persoonlijk ook niet dat dat je als kandidaat de doorslag zal geven om all-in te gaan. En die 10.000 euro kunnen we inderdaad volledig afschrijven op Lennart, maar kon enkel verloren worden als hij op de juiste gokte. Philip is daardoor even schuldig in het verliezen van dat bedrag als hij.
Gebruikersavatar

Skaeg29 apr 2021, 17:49

 108
Tyflopontika schreef: 29 apr 2021, 17:26 @julie.vantilt Ik denk ook niet dat Annelotte de mol is en Jasmien op Lennart zat, ik vermoed dat Philip de mol is en Jasmien op Sven zat.
@Skaeg Philip heeft wel net meegewerkt om €14.000 uit de pot te houden, en hiervan is niets te zien in FTM.
Het enigste punt van invloed dat hij hier op had, was door opvallend slecht te liegen wanneer hij zei dat hij niet gekeken had. Infeite maakt het door Jasmien niet uit of hij in de dossiers had gekeken of niet. Door te kijken en slecht te liegen kon wel Lennart gemakkelijker op hem gokken. Eigenlijk is't allemaal een beetje een mindfuck hoor.

Wat ik wel durf te denken is dat Annelotte op Philip zit, of dat hij minstens in haar spreiding zit. Zij geeft toch het vaakst aan dat hij beter niks kan doen. Dat zeg je vooral denk ik als je het gevoel hebt dat die tegen werkt (als mol?). Dat is eigenlijk begonnen toen ze met hem in't park liep met de hondjes waarbij Philip vaag was met zijn Waasland-beveren opmerking, en hij niet meer het geslacht van de hondjes wou veranderen bij de calculatie.
Gebruikersavatar

julie.vantilt29 apr 2021, 17:56

 131
@Skaeg vond je dat Philip zo slecht gelogen heeft dan? Ik vond dat zowel Jasmien als Philip oprecht overkwamen toen ze zeiden niet gekeken te hebben.
Gebruikersavatar

Tyflopontika29 apr 2021, 18:18

 121  Sven
Na het afvallen van Samina zegt Philip dat ze bij de domino-opdracht het tweede duo waren dat voor pasvragen was gegaan. Stel dat dit niet waar is, kan Samina dit niet meer ontkennen, en Annelotte en Lennart gaan niet toegeven dat ze zelf voor pasvragen waren gegaan. Dus voor Annelotte en Lennart is Philip dan een leugenaar, en voor Sven en Jasmien is Philip voor pasvragen gegaan. Is dat dan als voorbereiding om zijn filmpje te laten bekijken?
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT29 apr 2021, 23:34

 767  Yens
Het is natuurlijk niet omdat Samina en Jasmien bv 2 hoofdverdachten hadden en op het einde zogezegd verkeerd gokken dat die andere dan wel de juiste is. Zij kunnen dat denken, maar is dat wel zo?
Gebruikersavatar

Cadfael30 apr 2021, 00:15

 229  Uma
Davy schreef: 28 apr 2021, 19:38 Exact wat ik er dus ook van denk wat betreft Annelotte @Cadfael
Het mooiste scenario is dat Annelotte de finale haalt en mis zat in haar bedenking, of pas later op het juiste spoor kwam.

Feit is dat de duidelijke verdenking wordt uitgesproken, en dat op zich vind ik dus ook verdacht 😉
Jep, die bedenking van Annelotte over Lennart is een duidelijke verdenking. Maar een andere duidelijke verdenking vind ik ook die van Samina naar Annelotte, waarbij ze duidelijk zegt: "Annelotte en die hond kennen elkaar." Hierdoor lijkt het dat Samina op Annelotte zat. 2 afleveringen later lag ze eruit, waardoor we kunnen denken dat Annelotte de mol niet is. Terwijl Samina misschien uiteindelijk op een andere mol zat.
Dit zijn de 2 duidelijkste verdenkingen die ik heb gehoord. Ze maken ons gek met die verdenkingen 😂

Voor de rest zien we vaak Philip de nadruk leggen dat hij weet wie de mol is. Ook Jasmien was een harde speelster en ook Annelotte heeft haar momenten dat ze het hard speelt. Daarentegen vind ik dat Sven precies zo wat nonchalant door de afleveringen walst en we niet echt notie krijgen wie hij juist verdenkt. Ik denk dus dat Sven op het goede spoor zit en we hem straks zien als winnaar van De Mol.
Gebruikersavatar

anja.mathijs30 apr 2021, 07:10

 391  Uma
@Cadfael

Denk dat Sven op Annelotte zit vanaf de Oberbrigade, waar zij na enkele seconden haar 2 glazen al laat vallen.
Hij vraagt nog aan Katrien of ze dat zien gebeuren heeft .
Ik denk ook dat hij de winnaar gaat worden.
Philip de verliezer
En Lennart de volgende afvaller
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12