Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Cadfael02 mei 2021, 21:25

 229  Uma
We kunnen dus concluderen dat Philip niet wist wie de mol was, denk ik.
En hebben de pasvragen het verschil gemaakt of had Philip meer gelijkenissen met de mol dan zijn verdachte?
Gebruikersavatar

anton.smets02 mei 2021, 21:29

 50  Uma
IEDEREEN ZAT DUS FOUT!!

Ik blijf hierbij bij mijn hoofdgedachte Lennart: hij was minder verdacht in de groep, er is meerdere keren gezegd dat ze hem vertrouwen (ik dacht ook door Annelotte), maar dit was dus onterecht denk ik. Volgens mij is Sven zeker ook een kandidaat die dacht Philip door te hebben, want hij bracht heel veel proeven door met hem.
Gebruikersavatar

Jansen02 mei 2021, 21:39

 3423  Yens
Iedereen behalve de mol natuurlijk 😉
Gebruikersavatar

IkBenDeMol02 mei 2021, 21:40

 287
De mol mag Philip dankbaar zijn, wat een bliksemafleider is dat geweest. 😂
Gebruikersavatar

Cadfael02 mei 2021, 21:41

 229  Uma
Dit bewijst trouwens nog eens dat een "in your face"-mol niet zou werken, omdat verschillende mensen dan op deze persoon gaan. Sowieso dat er nog mensen op Philip zijn uitgevlogen.

Daarbij zijn Annelotte en Lennart de twee geweest die iedereen wel altijd vertrouwde.
Gebruikersavatar

Jansen02 mei 2021, 21:42

 3423  Yens
@Cadfael
De rest wist het ook niet he... ze zaten allemaal op Philip (behalve de mol natuurlijk) 😂😂
Gebruikersavatar

Cadfael02 mei 2021, 21:49

 229  Uma
Ja, maar ik bedoel dat ik denk dat geen enkele kandidaat er uit is gegaan op Lennart of Annelotte. Terwijl Sven precies wel een onbetrouwbaarder imago had in de groep. Maar we weten het niet. We kunnen ons enkel afvragen welke kandidaat Philip als verdachte had.
Gebruikersavatar

masterveecee02 mei 2021, 21:49

 3547  Sven
Ok, theorie: Iedereen zit verkeerd, MAAR zitten toch in de finale.
Hoe kan dat?
Wel, omdat iedereen de vragen zo ingevuld heeft + het feit dat Sven en Philip heeeeeeeel veel proeven samen hebben gedaan. Dus vragen als "reed de mol met de fiets de berg op?" of "las de mol een verhaaltje voor?" kan je dus allemaal goed invullen ALS Sven de mol is! Of je dan Philip of Sven verdenkt, de vragen zijn sowieso juist.

Conclusie: Sven is de mol?!
Gebruikersavatar

Lincy02 mei 2021, 21:53

 13
Ik volg dezelfde denkwijze als masterveece.

De finalisten zaten op Philip maar gingen er niet uit. Wie zat meest bij Philip waatdoor deze antwoorden correct waren:Sven.
Annelotte verdenk ik het minst, ze is dan nog eens een vrouw dus deze vraag is bij haar al steeds verkeerd.
Gebruikersavatar

kwistet02 mei 2021, 21:58

 15  Yens
Ik vermoed dat er heel veel deelnemers in het seizoen eruit zijn gegaan oor op Philip te stemmen, wat ook kan verklaren waarom de andere Philip stemmers zo ver geraakt zijn. Dat verklaart ook waarom iedereen altijd ze graag met Philip wou samenwerken (zie bv de groepsindeling van de vliegproef), maar dat brengt ons natuurlijk geen stap dichter bij de mol vanuit de verdenkingen-theorie.

We kunnen wel vermoeden dat Jasmien niet op Philip heeft gestemd (zij had extra informatie uit de geheime files en zou dus nooit verloren hebben van de andere drie). Het zou natuurlijk heel straf zijn dat ze twee foute personen verdacht, dus ik vermoed dat zij een finale plaats heeft laten liggen door in de voorlaatste week all-in te gaan...
Gebruikersavatar

Jansen02 mei 2021, 22:01

 3423  Yens
masterveecee schreef: 02 mei 2021, 21:49 Ok, theorie: Iedereen zit verkeerd, MAAR zitten toch in de finale.
Hoe kan dat?
Wel, omdat iedereen de vragen zo ingevuld heeft + het feit dat Sven en Philip heeeeeeeel veel proeven samen hebben gedaan. Dus vragen als "reed de mol met de fiets de berg op?" of "las de mol een verhaaltje voor?" kan je dus allemaal goed invullen ALS Sven de mol is! Of je dan Philip of Sven verdenkt, de vragen zijn sowieso juist.

Conclusie: Sven is de mol?!
En hoe verklaren jullie dan dat Sven in het huis Philip achterna gaat omdat hij hem niet vertrouwd?
Gebruikersavatar

anton.smets02 mei 2021, 22:04

 50  Uma
@masterveecee dan ga je er wel vanuit dat ze elke aflevering all-in zijn gegaan op Philip, wat zeker niet zo hoeft te zijn. Volgens mij zijn er deel veel afvallers gesneuveld door alles in te zetten om Philip, waardoor ze het nóg slechter deden.

Bovendien weten we ook dat Philip fout zat, en met wie deed hij juist veel proeven? Juist, met Sven! Dus volgens mij is het Annelotte of Lennart.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12