Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

masterveecee13 apr 2021, 18:10

 3547  Sven
Jansen schreef: 13 apr 2021, 12:32 Klopt, ging ook door mijn hoofd tijdens de uitzending. Als mol heb je geen pasvragen nodig. Maar daarna dacht ik, dit is eigenlijk wel een hele goeie manier om je onverdacht te maken. Ze schept hier het beeld van de gedreven kandidate die er alles voor over heeft om verder te gaan.
Yep, zoals de Gilles VB tijdens de paintball proef, die ook een vrijstelling kreeg. Als Mol
Gebruikersavatar

mol_fan18 apr 2021, 21:18

 10
Samina zei dat ze Sven geloofde bij het Paddelen, dus ze dacht dat Sven niet doorhad dat hij omgekeerd op de paddle stond. Bij de eliminatie zei ze dan weer dat ze op één enkele persoon had ingezet. Ze valt wel af. We kunnen dus besluiten dat Samina alles op Lennart, Philip, Jasmien of Annelotte heeft ingezet en 1 van hen niet de mol is.
Gebruikersavatar

nathalie.liekens18 apr 2021, 21:22

 61  Yens
samina heeft tot nu toe het meeste samengewerkt met lennart.... dat wil niet zeggen dat ze daarom lennart als verdachte had
Gebruikersavatar

Vermoljoen18 apr 2021, 21:36

 2354  Uma
Ik moet toch zeggen dat ik totaal niet had verwacht dat Samina zou afvallen. Ik dacht dat ze Lennart toch wel verdacht vond doordat ze best veel heeft samengewerkt met Lennart, maar blijkbaar toch niet helemaal.

Ze vroeg zich op het einde af of ze Limburg trots heeft kunnen maken? Natuurlijk! Ik heb enorm van haar genoten. Wat mij betreft mijn favoriete kandidaat dit seizoen.
Gebruikersavatar

mol_fan18 apr 2021, 21:37

 10
Cadfael schreef: 18 apr 2021, 21:20 @mol_fan Zelfs 3 van hen zijn niet de mol 😉
Oeps 🙈 ik kan hem niet meer aanpassen, maar ik bedoelde is:
'We kunnen dus besluiten dat die persoon waarop Samina heeft ingezet niet de mol is.'
Gebruikersavatar

IkBenDeMol18 apr 2021, 21:40

 287
Kunnen we dan ook besluiten dat Philip misschien wel effectief juist zit? Als hij niet liegt tenminste.

Ik moet opeens ook denken aan het bezoek. Lennart zegt daar op een gegeven moment: "Dat zijn mijn hoofdverdachten" richting de mensen die links van hem zitten dacht ik?
(met het gezicht naar de tentjes)
Laatst gewijzigd door IkBenDeMol op 18 apr 2021, 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Jansen18 apr 2021, 21:40

 3423  Yens
Helemaal waar @Vermoljoen 😃.
Ze is echt sympathiek 😀. Straks was ik aan het denken, de logica respecterend valt Samina vandaag af, terwijl ik aan het hopen was dat een van de anderen zou zijn... . Ik vond vandaag trouwens een geweldige aflevering 👍🏻👍🏻. Heb me ziek gelachen, vooral met de eerste proef en de tweede proef was weer zo ingenieus in mekaar gestoken 😃. En eindelijk... een aflevering zonder pasvragen en vrijstellingen 😉 .
Gebruikersavatar

Cadfael18 apr 2021, 21:42

 229  Uma
@IkBenDeMol Ik zou dit nog niet durven zeggen. Christian is vorig jaar ook ver geraakt, omdat andere meer fout hadden dan hij. Samina had ook alles gezet op 1 persoon, dus hij kan altijd chance hebben dat er iemand meer fout had dan hij.
Gebruikersavatar

Jansen18 apr 2021, 21:46

 3423  Yens
IkBenDeMol schreef: 18 apr 2021, 21:40 Ik moet opeens ook denken aan het bezoek. Lennart zegt daar op een gegeven moment: "Dat zijn mijn hoofdverdachten" richting de mensen die links van hem zitten dacht ik?
Vermits het tentje met de vriendin van Lennart, helemaal rechts stond, is het vrij logisch dat hij naar links keek? Naar rechts kijken was toch raar geweest?
Gebruikersavatar

IkBenDeMol18 apr 2021, 21:47

 287
Ah ok, dat wist ik dus niet meer 🙂
Gebruikersavatar

Paraceta18 apr 2021, 22:05

 717  Sven
Vermoljoen schreef: 18 apr 2021, 21:36 Ik moet toch zeggen dat ik totaal niet had verwacht dat Samina zou afvallen. Ik dacht dat ze Lennart toch wel verdacht vond doordat ze best veel heeft samengewerkt met Lennart, maar blijkbaar toch niet helemaal.
Eerlijk gezegd zag ik het wel aankomen door de montage in de aflevering zelf. Kwam het door wat ze zei over Sven of was het gewoon een gevoel? Geen idee, maar ik zag het wel aankomen.
Nu, ik veronderstel dat Samina op Philip, Lennart of Jasmien heeft ingezet, met een grotere kans dat het een van die laatste twee is. In de aflevering zat er precies een afkeurende blok naar Philip (ik denk bij de waterpistool-minigolf), waardoor we zouden kunnen zeggen dat ze hem eventueel verdacht. Het lijkt me echter logischer dat ze heeft ingezet op Jasmien of Lennart, zeker aangezien ze zei: "Ik weet nu wel wie het is". (Dit is vooral gebaseerd op het feit dat ze vorige week met hen de wandelopdracht deed en daar de juiste weg aanduidde)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12