Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jay-Lo18 apr 2021, 22:07

 1690  Sven
Philip uitte duidelijk verdenkingen richting Jasmien. Zijn gedrag tegenover haar zegt hetzelfde, Philip wordt van het begin af verdacht gemaakt door de montage. Mogen we dan voorzichtig denken dat Philip en Jasmien de finale halen, of op zijn minst Philip, Jasmien kan dan nog volgende week of vlak voor de finale afvallen.
Gebruikersavatar

mjohlan18 apr 2021, 22:20

 328  Yens
Vermoljoen schreef: 18 apr 2021, 21:36 Ik moet toch zeggen dat ik totaal niet had verwacht dat Samina zou afvallen. Ik dacht dat ze Lennart toch wel verdacht vond doordat ze best veel heeft samengewerkt met Lennart, maar blijkbaar toch niet helemaal.
Ze vroeg zich op het einde af of ze Limburg trots heeft kunnen maken? Natuurlijk! Ik heb enorm van haar genoten. Wat mij betreft mijn favoriete kandidaat dit seizoen.
Ik haar interview met GVB geeft ze toe dat ze niet meer had gespreid. Dus de klassieke val voor een kandidaat in deze fase. En laat nu maar de speculaties maar tot ons komen. 🙂
Gebruikersavatar

Jansen18 apr 2021, 22:24

 3423  Yens
Ik vond Jasmien vandaag verdachter dan de vorige afleveringen, Annelotte dan weer minder verdacht... Lennart blijft hetzelfde doen als in de andere afleveringen, sommige dingen opvallend doen mislukken, andere dan weer waar je niet van kunt uitmaken of het gewoon mislukken is of subtiel gemold. Wat betreft de tijd van de mol in de waterkoker (dat klinkt vreemd, maar jullie weten wat ik bedoel 😂), dat is echt wel een geweldige prestatie. Ik heb ooit eens een reportage gezien over iemand die heel lang onder water kon blijven. Daar kwam toen een hypnotiseur aan te pas... Ik weet niet meer juist hoe lang het was, maar in elk geval nog langer dan de mol (ik dacht ergens 5 of 6 minuten maar ben niet zeker).
Gebruikersavatar

SamL18 apr 2021, 22:35

 37  Yens
Afvaller Samina zei iets van "Ik heb op ene(n) ingezet vandaag". Het kan lokaal verschillen en een detail lijken, maar voor mij klinkt dat alsof haar verdachte een man was. (of dat zou in haar Limburgse dialect moeten verschillen, of verwijzen naar het mannelijke woord "kandidaat")

Wou het toch even delen. Voor wat het waard is.
Gebruikersavatar

Vermoljoen18 apr 2021, 22:36

 2354  Uma
Daar zou ik niets achter zoeken. 'Ene' wijst gewoon naar het feit dat ze op één iemand heeft ingevuld.
Gebruikersavatar

cédric.vanmol19 apr 2021, 00:53

 6  Bert
Let bij de eliminatie ook eens op Lennart. Wanneer hij een groen scherm krijgt, kijkt hij vrijwel meteen in de richting van Sven. Alsof hij alles op Sven heeft ingevuld...
Gebruikersavatar

PJMBLT19 apr 2021, 09:35

 14  Uma
Mijn theorie voor nu is dat Samina tot voor deze aflevering op Lennart en Jasmien spreidde (veel proeven met Lennart, dus dat gaat vaak gepaard met toch enige verdenking). Aangezien Lennart het dansje echter best goed aanleerde, en Jasmien met de puzzel duidelijk wel wat verdacht leek, en zij lange tijd enkel met Jasmien was aant puzzelen, heeft ze Lennart durven afschrijven, en volledig op Jasmien ingezet, met haar exit tot gevolg.

Extreme speculatie natuurlijk, maar zo zag ik het een beetje.
Gebruikersavatar

sophie.buyse19 apr 2021, 09:59

 16
Ah, dat kan mss wel... Ik dacht dat Samina op Katrien zat als mol (gezien haar reactie vorige week toen Katrien er uit lag). Maar dan zou dat inderdaad raar/onlogisch zijn om weinig proeven samen met Katrien te doen...
Gebruikersavatar

Jansen19 apr 2021, 10:05

 3423  Yens
Vermoljoen schreef: 18 apr 2021, 22:36 Daar zou ik niets achter zoeken. 'Ene' wijst gewoon naar het feit dat ze op één iemand heeft ingevuld.
Hier ben ik toch niet mee akkoord @Vermoljoen . Als ik in mijn dialect "ene" zeg, dan bedoel ik daar toch een man mee. Als ik een vrouw wil bedoelen zeg ik gewoon "een". Vermits Samina uit hetzelfde dorp als mezelf afkomstig is, ben ik er vrij zeker van dat ze doelde op een man.

Ik vond de reactie van Annelotte nogal bizar, vlak nadat Samina was afgevallen. Ze zei toen dat ze toch wel verbaasd was dat Samina was afgevallen. Ze voegde er toen nog aan toe, "ik had me er helemaal op ingesteld dat ik moest vertrekken" (of iets in die strekking). Als zij de mol is, dan zullen de andere kandidaten dat toch wel onthouden, denk ik. Ik denk ook niet dat de mol op zo'n manier de aandacht op zichzelf zou vestigen.
Gebruikersavatar

PJMBLT19 apr 2021, 10:17

 14  Uma
Ik ben zelf van Genk, en ik zou "ene" zeggen als ik het over "ene mol" heb. Niet noodzakelijk gelinkt aan het geslacht van de mol.
Gebruikersavatar

SiMol19 apr 2021, 10:18

 264
Vermoljoen schreef: 18 apr 2021, 22:36 Daar zou ik niets achter zoeken. 'Ene' wijst gewoon naar het feit dat ze op één iemand heeft ingevuld.
Ik zou daar ook niets achter zoeken.
Ik vermoed dat het nog wel voor gekomen is dat de afvaller hij of zij gebruikt in het gesprek achteraf, maar dat dit er altijd uit geknipt wordt of dit deels opnieuw opgenomen wordt.

Ik denk dat de makers er alles aan doen om het geslacht van de mol verborgen te houden, ook bij de gesprekken van de afvallers.
Gebruikersavatar

Jansen19 apr 2021, 10:20

 3423  Yens
PJMBLT schreef: 19 apr 2021, 10:17 Ik ben zelf van Genk, en ik zou "ene" zeggen als ik het over "ene mol" heb. Niet noodzakelijk gelinkt aan het geslacht van de mol.
Dit zou eventueel kunnen, maar ik denk het niet.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12