Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jay-Lo20 apr 2021, 19:40

 1690  Sven
Ja, en die rechtsboven komt niet goed in beeld, maar het is wel opvallend.
Gebruikersavatar

Addow20 apr 2021, 21:28

Molerator  377  Yens
Hier zie je de bloemen beter. De poetshulp / stagiair heeft ze wellicht niet in de juiste volgorde teruggehangen 🙈

Afbeelding
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 apr 2021, 21:54

 8153
Die foto's zijn gewoon foto's van typische bloemen uit de streek (o.a. Edelweiss). Meer zou ik er niet achter zoeken. Zoals @Jay-Lo al opmerkte: 5 kaders en nog 6 kandidaten in het spel, dus...

@Addow het valt met die poetshulp nog mee. De kapel naast mijn huis werd een aantal jaren geleden opnieuw geschilderd. Daarvoor moesten alle taferelen van de kruisweg van de muren. Nadat de schilders ze teruggehangen hadden, zag het traject van de zoon Gods er nogal bizar uit. Hij switchte van leven naar dood en terug dat het een lieve lust was. :mrgreen:

@mjohlan ik denk dat je Philip bedoelt. 😉
Gebruikersavatar

mjohlan20 apr 2021, 22:12

 328  Yens
julieke.vdw schreef: 20 apr 2021, 18:18 ...
Afbeelding
Bij mij komt het over alsof hij er al van op de hoogte was.
Misschien is Sven gewoon een gevoelige man. Of misschien is hij wel de mol.😃
Ik ben benieuwd wat jullie ervan denken!
Dat van die gevoelige man wil ik maar al te best geloven, 🙂 hij heeft al meermaals zijn klein hartje laten zien.

Anderzijds is hij welke de persoon dat we in de volksmond een "zwanzer" noemen, te pas en te onpas de grapjas uithangt.
Want geef nu zelf toe, zijn reactie op de angstige bemerking "Wat is dat? Wat is dat lawaai?" van Samina is toch goddelijk?
Sven: "Toch geen beesten?"
gevolgd door
Afbeelding
gevolgd door beelden van GDC die uit de camionette stapt.
😂😂😂
Of hij de mol kan zijn? Hier eerder een "neen". 😎

chicawah.janssen schreef: 20 apr 2021, 21:58 ...
@mjohlan ik denk dat je Philip bedoelt. 😉
N'importe qoui. De "getelefoneerde" hint hier is dat Lennart op Philip of Sven zit als mol. Content nu? 😜
Gebruikersavatar

molshoopje22 apr 2021, 18:56

 23  Yens
Ik weet niet of iemand anders dit al gezegd heeft maar het is mij opgevallen dat van alle kandidaten getoond wordt of ze hun kennis verdenken om de mol te zijn behalve bij Jasmien. Vind dat toch maar vreemd.🤷🏻‍♂️
Gebruikersavatar

chicawah.janssen22 apr 2021, 19:04

 8153
@molshoopje Je hebt het toch over het familiebezoek hé? Ze vroegen aan de bezoekers of hun kandidaat de mol zou kunnen zijn.
Ze vroegen het niet aan Lucas, de man van Jasmien.
Dat is mij ook opgevallen.
Gebruikersavatar

masterveecee22 apr 2021, 19:46

 3547  Sven
AfbeeldingHij vroeg het aan Jasmien, maar het kan goed zijn dat de productie vroeg van "Denk je dat Jasmien de Mol is?" en dan hij zich draaide om de vraag aan haar te stellen
Gebruikersavatar

Elrond22 apr 2021, 23:22

 84  Sven
Viel me ook wel op dat Jasmien haar man Lucas meer opving dan omgekeerd (hebben wel maar een paar seconden gezien van hun gesprek), niet dat je daar iets uit kan halen. Behalve dan dat Jasmien wel een sterk persoon is, en nóg meer als ze de mol zou zijn, want die tonen elk jaar toch wel hoe hard het allemaal is wanneer ze hun bezoek kunnen zien, of heb ik dat mis?
Gebruikersavatar

Skaeg23 apr 2021, 16:32

 108
Hij stijgt toch ook elke keer meer in m'n rangschikking.

Als je eruit vliegt, zie je uw partner terug. En de kandidaten wisten van de bezoeksdag, al dan niet in fysieke vorm, dus dat is ook niet zo bijzonder raar. Worst case ging het wel een skype gesprek zijn ofzo. De productie kon dat echt niet maken om niks aan te bieden.