Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 apr 2021, 14:13

 8153
chicawah.janssen schreef: 20 apr 2021, 13:20 ¡Hola SuperSamina!
Ik kan alleen maar mijn forumgenoten bijtreden. Ik vond jou meteen een supersympathieke topmadam. Het was gewoon zalig om jou bezig te zien, als ik jou zag begon ik spontaan te glimlachen. Ik hoop stiekem dat er nog een achter-de-schermen-filmpje opduikt waarin jij in dirndl flamenco danst (als een Japanner mag jodelen in lederhosen, waarom zou jij dan niet...). Ik vind het ook zo mooi dat je een blind hondje geadopteerd hebt. Bedankt om ons zoveel plezier te laten beleven!

Edit: een doof hondje natuurlijk!
Gebruikersavatar

masterveecee20 apr 2021, 14:21

 3547  Sven
Superleuk dat je hier ook passeert Samina! Ik heb zoals je al kan zien genoten van je deelname. Bedankt voor de je spontaniteit, alhoewel je die een beetje genekt heeft tijdens de bom-proef, niet? 😉 Nu, los van die proef kan het alleen maar een positief gegeven zijn.

Kom hier gerust nog langs voor je ideeën, theorieën, ... te verkondigen. We zijn er benieuwd naar!
Gebruikersavatar

Elisabet Haesevoets20 apr 2021, 14:43

De Mol  52  Uma
Oh Samina!
zo leuk uw filmke.
vond het oprecht heel jammer dat je het spel moest verlaten. was altijd een plezier om naar u te kijken 😃
btw Limburg zal trots op u zijn!

groetjes en hopelijk tot snel
Elisabet
Gebruikersavatar

Klaartje20 apr 2021, 17:14

 2245  Uma
Schone boodschap en fijn filmpje, Samina! Jij hebt genoten, wij hebben genoten. Je kwam over op tv als een topmadam, je "pakt" enorm goed op het scherm. Het was voor jou ongetwijfeld een onvergetelijke ervaring, heel veel mooie herinneringen en verhalen voor later.

Je kan gerust zijn: de Limburgers hier op het forum en elders zijn fier op je parcours. Je vertegenwoordigde de provincie met verve, eigenlijk hadden we ook niets anders verwacht. Je leerlingen, zowel die van de WICO-campus als die van je dansschool, zullen wel heel trots zijn dat ze les krijgen van jou, Samina, de dame die vijf episodes lang met haar uitstraling en warme persoonlijkheid het mooie weer maakte, daar bij De Mol in Duitsland.

Geniet nog verder van de komende afleveringen en hopelijk wint jouw 'favorietje'.
Gebruikersavatar

lara.vanhoeve20 apr 2021, 18:25

 6
@Samina Carremans je was echt een fantastische kandidaat en wat een schattige hond!

Ik wil me later ook een inschrijven, maar heb wat stress en weet niet wat ik moet verwachten voor de vragenlijsten, filmpje selectiegesprekken als ik zo ver kom 😉 .

Allenszins. Ik ben super blij dat jij gekozen werd!
Gebruikersavatar

renzo.verdonckt20 apr 2021, 19:58

 90  Uma
Heel fijn om een bericht te posten, @Samina Carremans

Je enthousiasme en warme persoonlijkheid zullen hard gemist worden. Koester alle herinneringen aan het avontuur.

MVG - Renzo
Gebruikersavatar

annazoektmol20 apr 2021, 20:23

 50  Uma
Je was een prachtkandidate!!!
Dank je wel Samina voor je spontaniteit, inzet, je vrolijkheid🙂
Gebruikersavatar

marc.koenen20 apr 2021, 20:44

 122
Bedankt Samina.Je hebt Limburg hoog gehouden.Ik verdacht je op geen enkel moment,maar hoopte dat jij de winnaar zou worden.Tijd om ergens een pikant etentje te doen als het terug mag.Denk aan de mooie reis en veel flamenco geluk verder
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT20 apr 2021, 21:51

 767  Yens
Jij bedankt Samina! Bedankt om die enthousiaste, warme, altijd vrolijke en vriendelijke kandidate te zijn. Limburg mag terecht trots zijn op jou, want je bent een kandidate die zeker niet moet onderdoen in het rijtje fantastische Limburgers dat de afgelopen jaren al in De Mol gepasseerd is. Fantastisch hoe competitief en vol overgave je jezelf smeet bij de carpool-karaoke en wat was het hilarisch toen je jezelf verraadde bij de bomstoelen om je vervolgens toch nog te proberen redden. Ik vond het zo mooi hoe jij met de andere kandidaten omging en vaak vol voor de groep en het groepsgevoel leek te gaan. Ik denk dat er heel wat kandidaten een steun aan jou hebben gehad en ik hoop dan ook dat jouw favorietje mag winnen! Tenslotte, wat een schattig hondje! Fantastisch mooi om een doof hondje in huis te nemen. 😍
Gebruikersavatar

Davy20 apr 2021, 22:15

Site Admin  1167  Uma
Dag Samina! Bedankt voor de leuke forumvideo van jou en Taki 🐶😉

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de forumleden hier, en je zeggen dat we je leren kennen hebben als hele fijne en gedreven kandidate.
Fijn om te zien hoe je jezelf zo hebt gesmeten, letterlijk soms als er een zwembadje en wat bruine zeep aan te pas kwamen 🙈

De deur van ons forum staat altijd open, en in ons forumcafé "Im Maulwurfshügel" komt je horecatalent zeker tot zijn recht 😉🍻

💃🌶👏🏻
Gebruikersavatar

lucu20 apr 2021, 22:18

 551  Sven
Wat een mooie, warme reactie, Samina! En wat een prachtige kandidate was je! Je hebt je vanaf de eerste minuut 100 % gesmeten, vanaf het moment dat je in Liedekerke wijdbeens de linies aanstuurde met je portofoon, tot het leggen van de puzzel op dat wankele vaartuig in Schliersee.

Het Liedekerkse slagveld mocht dan oranje en rood kleuren van de rookbommen, jij danste krachtdadig en met zwier doorheen het beeld, wervelend en gedecideerd. Zo was het ook jouw uitbundige manier van uitbeelden bij de Carpool Karaoke die ons extra deed genieten van wat al een kijkfestijn was op zich. Daarmee scoorde je bij de kijkers doelpunten bij de vleet. De spoeddiensten hadden het trouwens druk die avond, want half Vlaanderen lachte zich een breuk. 😂

Maar ook buiten de opdrachten straalde je veel kracht, pit en gedrevenheid uit. Ik herinner me het huiselijke tafereel waarin je Svens roereikunsten beoordeelt. Sven heeft net de eitjes geroerd, maar niet met de Spaanse zwier en furie waarmee jij dat pleegt te doen: “Maar dat is zo braaf!”, zeg je dan verongelijkt. 😂😂

Ik vermoed dat precies door die combinatie van kwaliteiten zoveel kijkers jou in hun hart gesloten hebben: je spontaniteit, het hart op de tong, je gedrevenheid, je kracht. Of je nu een opdracht speelt voor € 5000 of roereitjes klaarmaakt voor het ontbijt: Samina smijt zich helemaal! En daarom zullen we je nooit vergeten. Daarover zijn we het hier, aan al die reacties te zien, roerend eens! 😜