Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Social21 apr 2021, 00:37

 353  Uma
Wat een fijne vrouw toch, echt een toffe video.
Gebruikersavatar

masterveecee21 apr 2021, 07:36

 3547  Sven
Davy schreef: 20 apr 2021, 22:15 ...

De deur van ons forum staat altijd open, en in ons forumcafé "Im Maulwurfshügel" komt je horecatalent zeker tot zijn recht 😉🍻

💃🌶👏🏻
Hier dus: viewtopic.php?f=92&t=4587
😛
Gebruikersavatar

Addow21 apr 2021, 07:57

Molerator  377  Yens
Prachtig, @Samina Carremans! Aan mij zijn nooit echt danstalenten verloren gegaan, maar dit aanstekelijk enthousiasme laat niemand koud. Ik zou me zelfs spontaan inschrijven voor wat flamencolessen, al is het op een half been. De enthousiaste mama van de limburg, die ons (en Sven) heeft leren eieren roeren, die altijd een vinger in de 'pikante' pap heeft, die bordjes én citroenen verorbert alsware het perziken zijn, die sneller praat en uitbeeldt dat zelfs haar eigen spiegelbeeld niet kan volgen, die er niet voor terugdeinst om een dubbele halsketting te dragen (oo why heb ik dat ooit durven vergelijken met een leiband en jou met een hond 🙈), terwijl ze anderen recht in het gezicht tuft en nog een laatste nipje doet van haar lamamok.

Topvrouw! Het was een ware eer om jou te mogen verdenken, vooral jouw subtiele psychologische bijsturingen bleken vooral doodeerlijke moederlijke bezorgdheden te zijn. En ik maak er absoluut geen geheim van dat jouw introductievideo sinds kort mijn nieuw wekkergeluid is! 👏🏻👍🏻
Gebruikersavatar

Poeshkin22 apr 2021, 08:08

 1
Top kandidate! Bedankt voor de leuke video! 🤗
Gebruikersavatar

linde.carun22 apr 2021, 20:09

 6  Sven
Dag Samina
Top kandidate, dat ben jij! Als ik je bezig zag dacht ik steeds: wat een warme vrouw met een warme heerlijke (glim) lach! Nog veel plezier daar in Limburg! Bedankt voor je filmpje 🤗
xxx
Gebruikersavatar

Elrond22 apr 2021, 23:25

 84  Sven
Hey! Jammer dat je er uit ligt! Je was een beetje m'n wensmol (:
Gebruikersavatar

suzanne.verkerk25 apr 2021, 12:57

 70  Uma
@Samina Carremans Bedankt voor het aanmelden, meedoen en u zo smijten elke opdracht. Na de eetproef dacht ik: Die Mol hoeft hier niets te doen, er is genoeg goesting voor de pasvragen. Waarom niet proeven en u zo mooi in de schaduw plaatsen? Ik zat er naast. 😂 Bedankt voor uw filmpje en post!
Gebruikersavatar

lucu16 mei 2021, 22:08

 551  Sven
Paraceta schreef: 16 mei 2021, 21:47 Het geniaalste van deze aflevering was toch wel Samina's "easy door", ik lachte daar net iets te hard mee 😂

(Voor de rest wel echt zo'n prachtig persoon, we love Samina 🥰)
Deze zet ik even hier, zodat Samina weer tussen haar lieve medekandidaten terechtkomt...
Gebruikersavatar

The hunter16 mei 2021, 22:33

 282  Uma
Hola Samina,

Met dank aan Luca, anders was je filmpje me nog ontgaan ook 🙈
Heel tof dat jij bij deze groep zat! Door je spontane, warme karakter, je enthousiasme en je uitstraling was je een genot om naar te kijken! Je bent een straffe madam 😉 Het was heerlijk om je bezig te zien in de carpool karaoke, die opdracht leek je op het lijf geschreven 🙂 Je ging er altijd vol voor en dat was prachtig!

Los mejores deseos!