Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Paraceta20 apr 2021, 11:38

 717  Sven
Beste Samina, bedankt om zo'n enthousiaste, spontane kandidate te zijn die de reeks mee kleur gaf! Hoe je je helemaal smeet in de karaoke, hoe je de anderen nog probeerde te overtuigen dat je toch vooral géén pikant eten had, hoe je afgelopen zondag Takeo bijna helemaal meetrok met de worstenketting... We hebben allemaal van je genoten, merci!
Gebruikersavatar

mjohlan20 apr 2021, 11:47

 328  Yens
@Samina Carremans Bedankt voor je leuke attentie naar het forum. 👍🏻👍🏻 We hebben enorm mogen genieten van je gedrevenheid, humor, spontaniteit en warme uitstraling. 😍 Natuurlijk altijd spijtig dat het ergens afloopt, echter je hebt een mooi parcours gelopen waar je terecht trots op kan zijn. 👏🏻 Met jou zal misschien het zonnetje iet of wat minder schijnen tijdens de volgende afleveringen, maar in onze geheugen zal je goedlachse présence nog wat jaren in het geheugen blijven onddwarrelen.
Het gaat je en je familie en vrienden prima in de toekomst. En altijd hier welkom op dit forum voor je leuke tips of ideeën. 😃
Gebruikersavatar

julie.vantilt20 apr 2021, 12:06

 131
Heerlijk! Bedankt, @Samina Carremans !

Ik verklaarde enkele van de mede-molloten (bijna) voor gek in hun Samina-tunnels, want deze sympathieke mede-Limburgse, daar zag ik echt geen mol in. De proef met de peper deed me je finaal schrappen van die mogelijke mollijst.

Bedankt Samina, de mama van de groep, het spring in het veld, de altijd positieve madam die we niet zullen vergeten voor haar spontaniteit en enthousiasme.

Knappe prestatie, daar mag je trots op zijn!

En om af te sluiten met een mogelijke bedenking bij deze video: haar favoriete winnaar, is dat Jasmien? We hebben Samina al een paar keer opgelucht Jasmien zien knuffelen na de eliminatie. Ik wou het hier toch even droppen 😎!
Laatst gewijzigd door julie.vantilt op 20 apr 2021, 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Vermoljoen20 apr 2021, 12:07

 2354  Uma
Hey Samina! Superleuk dat je hier een filmpje op het forum hebt geplaatst! Ik heb enorm van jouw deelname genoten! Van het uitbeelden van doel bij de carpool karaoke tot het pletten van druiven met Noah en van het zijn van een strever en het aflopen 'gelijk ne wekker' tot hoe we jou als enorm competitieve (in slow motion beelden) instructies zagen geven in het maïsveld! Jij was een enorm competitieve kandidaat die zichzelf niet verdacht wilde maken in het spel en geld wilde verdienen voor de pot, maar wel haar best deed om de finale te halen. Zo'n kandidaat hebben we nog niet veel gezien en dat maakt samen met wet ik al zei jou tot mijn favoriete kandidaat van dit seizoen!

Ik heb het al eerder op het forum gezegd, maar jij vroeg je af of je Limburg een beetje trots hebt kunnen maken? Als Limburger kan ik hier kort over zijn: Natuurlijk!! Ik vind het enorm jammer dat het spel hier voor jou is afgelopen en zal alle hilarische quotes en momenten van jou missen! Je mag trots zijn op het parcours dat je hebt afgelegd en hoe je in het spel stond! 👏🏻
SPOILER
Laatst gewijzigd door Vermoljoen op 20 apr 2021, 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

SiMol20 apr 2021, 12:13

 264
@Samina Carremans
Één van de weinige kandidaten die ik nooit verdacht heb.

Leuke, spontane kandidate, die zich altijd 💯 procent smeet.
Misschien heeft die spontaniteit je ook wel genekt, iets minder rap proeven volgende keer, maar zal niet makkelijk zijn voor zo een vurige dame. 🍽️🌶️🔥🤭
Het heeft sowieso wel een heel leuk moment opgeleverd, je poging om je er toch uit te redden was bewonderingswaardig, maar tegelijkertijd hilarisch. 😅

Je was zeker een kandidaat die heel veel positiviteit in de groep bracht en bijgedragen heeft tot een goede groepssfeer. Jij leek ervoor te zorgen dat men niet vergat te genieten van het spel. Ik vermoed dat met jouw exit een nieuwe fase is begonnen in het spel, waarbij het spel nu nog meer gespeeld zal worden en iets harder zal worden.

Om af te sluiten, niet enkel je wekker bleef aflopen, maar je toerental ook. 🕰️
Je had maar een versnelling en dat was vol gas. 🏎️

Kortweg een prachtige, spontane, energieke, goedlachse kandidate! 🤗
Gebruikersavatar

Jansen20 apr 2021, 12:41

 3423  Yens
Lieve Samina,

Toen je werd voorgesteld in de aflevering voorafgaand aan de reeks, was ik zo blij om te ontdekken dat er iemand meedeed uit mijn gemeente van oorsprong!

Je hebt het schitterend gedaan! Je was de meest spontane, lieve, warme kandidaat die Limburg opnieuw trots heeft doen zijn!
Gebruikersavatar

bert.dekimpe20 apr 2021, 12:45

 57
De laatste zes halen is toch niet slecht voor een kandidate die het spel eerlijk speelt. Goed gedaan, en veel harten veroverd in die vijf afleveringen. En "Vlam het gewoon binnen" mag op de lijst van onsterfelijke molquotes.
Gebruikersavatar

Yvo20 apr 2021, 13:06

 1111  Uma
Ik vond jou vanaf het begin een toffe, Samina. Dat is niet verandert naarmate de reeks vorderde.
En ik ben het eens met bert.dekimpe dat de laatste zes halen toch vrij goed is als je het spel eerlijk speelt zoals jij gedaan hebt.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 apr 2021, 13:20

 8153
¡Hola SuperSamina!
Ik kan alleen maar mijn forumgenoten bijtreden. Ik vond jou meteen een supersympathieke topmadam. Het was gewoon zalig om jou bezig te zien, als ik jou zag begon ik spontaan te glimlachen. Ik hoop stiekem dat er nog een achter-de-schermen-filmpje opduikt waarin jij in dirndl flamenco danst (als een Japanner mag jodelen in lederhosen, waarom zou jij dan niet...). Ik vind het ook zo mooi dat je een blind hondje geadopteerd hebt. Bedankt om ons zoveel plezier te laten beleven!
Gebruikersavatar

Cedric20 apr 2021, 14:13

 2834  Uma
Leuke reactie, Samina! Plezant ook om wat info te krijgen over hoe je het allemaal beleefd hebt en om te horen dat je het hier ook wat gevolgd hebt.
Zoals anderen al zeiden: enkel positieve commentaren mogelijk. Je lijkt me een heel warme en lieve persoonlijkheid die zichtbaar genoot van het avontuur. Jammer dat het niet langer kon/mocht duren, maar erg leuk dat je erbij was.