Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

masterveecee27 apr 2021, 11:09

 3547  Sven
Wat denken jullie van de rode knop waar Isidoor op moet drukken?
Laten we eens kijken waarvoor het allemaal dan dienen.


- Het zal het geld opleveren als hij drukt. Of geen geld weggaan als hij drukt.
- Per keer hij druk, levert dat een voordeel aan de kandidaten. En niet persé met geld.
- De kandidaat waarbij Isidoor drukt, krijgt een pasvraag
- ...

Vul maar aan!
Gebruikersavatar

Jay-Lo27 apr 2021, 11:40

 1690  Sven
Die pasvraag vind ik wel een goeie, met een twist, Annelotte zit dat beest te trainen en de kans is reëel dat iemand anders die pasvraag krijgt. Ocharme Annelotte.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 apr 2021, 11:49

 8153
De vraag is maar óf Isidoor op die knop zal drukken. Ik heb niet de indruk dat hij zich veel aantrekt van die knop.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT27 apr 2021, 12:08

 767  Yens
Ik dacht eerst ook dat het misschien iets met pasvragen of vrijstellingen te maken had, maar na vorige aflevering denk ik eerder iets met geld. Ook omdat we in de vooruitblik naar volgende week nog altijd niets zien van Isidoor en de rode knop en ik dus vermoed dat dit voor de finale zal zijn. Dan zijn er uiteraard geen pasvragen en vrijstellingen meer, maar wel een mooie kans voor de kandidaten om op het einde nog wat geld aan de zeer magere groepspot toe te voegen.
Gebruikersavatar

Jay-Lo27 apr 2021, 12:40

 1690  Sven
Ze hadden daar beter een beetje natte voeding opgesmeerd, hij zou die knop dan wel interessant vinden. Maar dat mocht misschien niet.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 apr 2021, 12:42

 8153
@Jay-Lo Dan zou hij die knop waarschijnlijk aflikken. Maar als hij daarbij hard genoeg met zijn snuit duwt, zal het misschien wel lukken.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT27 apr 2021, 13:03

 767  Yens
De manier met de clickertraining is normaal een goede training, maar door verschillende redenen lijkt Isidoor toch niet echt goed mee te werken. Dan kunnen ze hem beter eerst iets leren als 'pootje geven' en zo verder evolueren tot op de knop drukken.
Gebruikersavatar

Paraceta27 apr 2021, 13:07

 717  Sven
Natuurlijk kan het ook zo zijn dat ze nu vooral beelden tonen waarin het niet lijkt te lukken, waarna het in de finale - wonder boven wonder - wel lukt, als extra wending.
Ik hoop alleszins dat ze iets met geld gaan doen; zeker aangezien er niet werd getoond dat de €10.000 daadwerkelijk uit de groepspot verdween, lijkt die kans me nog wel reëel.
Gebruikersavatar

mjohlan27 apr 2021, 13:29

 328  Yens
Een base flying zonder rembekrachtiging?
Gebruikersavatar

chelsea.tesseur27 apr 2021, 13:37

 20
Paraceta schreef: 27 apr 2021, 13:07 Natuurlijk kan het ook zo zijn dat ze nu vooral beelden tonen waarin het niet lijkt te lukken, waarna het in de finale - wonder boven wonder - wel lukt, als extra wending.
Ik hoop alleszins dat ze iets met geld gaan doen; zeker aangezien er niet werd getoond dat de €10.000 daadwerkelijk uit de groepspot verdween, lijkt die kans me nog wel reëel.

Ook wel niet te vergeten dat Isidoor al wat ouder is. Mijn oudere hond moet ik geen trucjes meer proberen aanleren, die heeft daar gewoon geen zin meer in. Ik weet ook niet of dit ras gemakkelijk dingen leert? Dat heeft ook nog invloed, natuurlijk.
Gebruikersavatar

masterveecee27 apr 2021, 13:58

 3547  Sven
mjohlan schreef: 27 apr 2021, 13:29 Een base flying zonder rembekrachtiging?
Zalig!! Zo van, als Isidoor drukt zakken de kandidaten 😀