Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jansen27 apr 2021, 14:14

 3423  Yens
Jay-Lo schreef: 27 apr 2021, 12:40 Ze hadden daar beter een beetje natte voeding opgesmeerd, hij zou die knop dan wel interessant vinden. Maar dat mocht misschien niet.
Als ze dat met onze Frodo moesten doen, dan smeer je er best wat paté op 😂😂.

Mollenjager-DT schreef: 27 apr 2021, 13:03 De manier met de clickertraining is normaal een goede training, maar door verschillende redenen lijkt Isidoor toch niet echt goed mee te werken.
Het is dan ook een teckel 😂😂.

chelsea.tesseur schreef: 27 apr 2021, 13:37 Ik weet ook niet of dit ras gemakkelijk dingen leert? Dat heeft ook nog invloed, natuurlijk.
Nee dus, ben ervaringsdeskundige 😂.
Gebruikersavatar

mjohlan27 apr 2021, 14:21

 328  Yens
@masterveecee Gezien de "Koude Oorlog" ontstaan in vorige aflevering ken ik wel een duo die deze knop dan constant ingedrukt zouden houden. 🙂

Maar laat ik het hier educatief en leuk houden voor de kijkende en gevoelige kindertjes .
- Een op- of aflopende geldteller doen stoppen voor bepaling winst opdracht?
- Een veldje vol mooie gekleurde knoppen waar Isi wordt losgelaten en als zijn snuitje de rode knop indrukt de identiteit van de mol iets meer wordt onthuld?
Maar a.u.b. niet weer iets met pasvragen of vrijstellingen, want dan is het kot hier te klein.
Gebruikersavatar

Skaeg27 apr 2021, 14:48

 108
Philip hangt daar aan dat gebouw. Misschien moet Isidoor hem bevrijden door op de knop te drukken en is er dan geld binnen?

Iemand onlangs in Berlijn geweest om te checken of Philip daar nog altijd hangt?
Gebruikersavatar

masterveecee27 apr 2021, 15:02

 3547  Sven
😀

Misschien is de knop gelinkt aan The Box?
Afbeelding
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 apr 2021, 16:23

 8153
Skaeg schreef: 27 apr 2021, 14:48 Philip hangt daar aan dat gebouw. Misschien moet Isidoor hem bevrijden door op de knop te drukken en is er dan geld binnen?

Iemand onlangs in Berlijn geweest om te checken of Philip daar nog altijd hangt?
Het is dan te hopen dat den Isi niet dat touw doorbijt. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Cedric27 apr 2021, 18:47

 2834  Uma
masterveecee schreef: 27 apr 2021, 15:02 😀

Misschien is de knop gelinkt aan The Box?
Afbeelding
Zou wel heftig zijn 😀

(Crappy film, maar interessant gegeven om over te debatteren. Ik zou wel eens wat filosofen hierover te horen discussiëren.)
Gebruikersavatar

massis28 apr 2021, 14:59

 35
masterveecee schreef: 27 apr 2021, 11:09 Wat denken jullie van de rode knop waar Isidoor op moet drukken?
Laten we eens kijken waarvoor het allemaal dan dienen.
...
- De kandidaat waarbij Isidoor drukt, krijgt een pasvraag
...
Die had ik enkele dagen terug al in een ander topic geopperd. Ik zou het geweldig vinden als ze isidoor ergens in't midden zetten en de kandidaten allemaal in een cirkel met een knop bij hen. Degene die er in slaagt om isidoor tot bij zich te roepen en op zijn knop te laten drukken wint iets.

Alleen zal allergische Sven dan nooit wat winnen, en dat zou niet heel erg eerlijk zijn 😜
Gebruikersavatar

mjohlan28 apr 2021, 22:18

 328  Yens
massis schreef:...Alleen zal allergische Sven dan nooit wat winnen, en dat zou niet heel erg eerlijk zijn 😜
Misschien wist je het nog niet, maar sinds geruime tijd bestaat er zoiets als een mondmasker. Dus heeft die brave man meer dan voldoende kans om iets te winnen.

Afbeelding
Gebruikersavatar

jos.jansen28 apr 2021, 22:22

 328  Uma
Ik verwacht dat het drukken op de knop iets negatief gaat zijn. Weet iemand nog hoe het exact uitgelegt werd dat Isidoor op de knop moest leren drukken?
Gebruikersavatar

kristof.allaerts28 apr 2021, 22:29

 364  Uma
@jos.jansen

Nog één detail over Isidoor. Hij gaat niet mee zoeken naar de mol. Maar hij zou wel eens heel belangrijk kunnen worden. Ik zou jullie ten zeerste aanraden om Isidoor één ding aan te leren. En dat is: op deze rode knop drukken.
Gebruikersavatar

julie.vantilt29 apr 2021, 09:53

 131
Ik vermoed dat niet drukken op de knop net een nadeel is. Misschien dat het drukken op de knop beloond wordt door bijvoorbeeld de mol een rechtstreeks nadeel te geven. Dan is Isidoor als het ware een kandidaat die de mol niet ontmaskert maar het hem of haar wel extra moeilijk maakt. Bijvoorbeeld extra geld in de pot krijgen, verdubbelen van de pot, als hij op de knop duwt krijgen de kandidaten extra informatie over de mol...

Dit seizoen is er nog niet echt een rechtstreeks moment geweest met de mol, dat hij/zij tegenover de kandidaten zit cfr vorig jaar met Jolien en Alina. Misschien kan Isidoor hier een rol in spelen.

Het zou me verbazen moest Isidoor ‘kiezen’ tussen kandidaten want dat lijkt me niet echt eerlijk. Diegene die dan het meeste traint/tijd steekt in Isidoor, wint altijd.