Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

massis29 apr 2021, 11:10

 35
Waarom is dat niet eerlijk? Ze hebben toch héél duidelijk gemaakt dat ze hun best moeten doen om dat Isidoor te leren, als jij als kandidaat daar niet aan meehelpt, is dat je eigen verdienste?
Gebruikersavatar

julie.vantilt29 apr 2021, 11:42

 131
@massis
“Ik zou jullie ten zeerste aanraden om Isidoor 1 ding aan te leren: op de knop duwen.

Doel = zorgen dat Isidoor op de knop duwt, en dus niet per se dat dat jouw persoonlijke verdienste is. Het is trouwens sowieso onmogelijk om met meer dan 3 personen een hond te trainen: een hond heeft consistentie nodig. Als je met 3 man zou willen trainen ontstaat er alleen maar onduidelijkheid want iedereen heeft wel een eigen tactiek of idee over wat werkt en wat niet.

Of sven bijvoorbeeld er nu wel of niet in helpt: als uiteindelijk Isidoor de knop induwt is de opdracht geslaagd.
Gebruikersavatar

masterveecee02 mei 2021, 15:19

 3547  Sven
Vandaag mss??
World, the time has come to... push the button
World, the time has come to... push the button
World, the time has come to... push the button
World, my finger is on the button...
My finger is on the button...
My finger is on the button...
Gebruikersavatar

tududududududuuu02 mei 2021, 17:08

 44
Of het geld van de groepspot begint af te tellen tot Isidoor op de knop duwt. Dan zou er misschien wel helemaal niets van de groepspot meer kunnen overschieten! 😱😂
Gebruikersavatar

IkBenDeMol02 mei 2021, 17:17

 287
Als het vandaag niet is dan denk ik volgende week. 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mei 2021, 17:49

 8153
@kristof.allaerts heeft nog een ander idee.
Gebruikersavatar

molondope02 mei 2021, 18:23

 48  Uma
Isi is de assistent van de mol. Verdenk Annelotte al een tijdje. Maisveld om de DP mol uit te schakelen moet je het rugnummer zien , rechts op de
rug en als je oplet zijn er 2 DP kanidaten die met hun rookbom zwieren om iets weg te steken. Annelotte staat aan de goede kant. Met de wijn
niet goed met plateau wel met de zaal en lap daar gaan de glazen. Nu Isi ze oefent met hem voor de domino-proef op de box van de knop NIET
op de knop.Tijdens de proeft hoor hij iets dat op de fameuze "klik" lijkt (ik den een steentje dat valt) en wat doet hij , hij duwt steentjes omver.
Afbeelding
Afbeelding
Ook leuk dat met de valiezen hij springt over de knop en op de valiezen. waarom????

Afbeelding
Afbeelding

Later oefenen ze wel met de knop

Afbeelding

Vergeet niet Isi heeft shows gelopen en kan volgens mij snel iets worden aangeleerd.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mei 2021, 19:29

 8153
Hondenshow zijn geen goochelshows hoor! En een hond van 7 jaar oud nog iets nieuws leren is heel moeilijk.
Komt nog bij dat den Isi van zijn thuis waar hij al 7 jaar woonde plots bij een hele hoop mensen terechtgekomen is en van Pier naar Pol gezeuld wordt.
Gebruikersavatar

wim.geuens03 mei 2021, 06:21

 57  Uma
Beetje vergezocht, maar zou me leuk lijken:
- De hond drukt niet op de knop dus de Mol wordt niet onthult. Deze wordt dan pas in de reveal-aflevering ontmaskerd (omdat er niemand juist zat) om de hysterie compleet te maken.
- de hond drukt wel op de knop en de Mol wordt wel onthult. (Of de winnaar wordt onthult met een licht dat aangaat...)
Er zit geen logica achter mijn redenering maar het van Isi laten afhangen of we de Mol te weten komen, leek me leuk.