Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

masterveecee03 mei 2021, 08:56

 3547  Sven
masterveecee schreef: 02 mei 2021, 23:43 Zal dus voor de finale zijn 😎
Afbeelding
Wacht een, na analyse van het beeld, zie ik een tralies. Ik herinner mij ook een shot van Sven achter tralies.
Dus: Isidoor moet de kandidaten bevrijden uit het cel?
Gebruikersavatar

Jimmy03 mei 2021, 09:14

 197  Anke
Inderdaad, dacht ik ook meteen aan na het zien van de trailer!

Stel je voor: de 3 finalisten in een cel, elk met hun eigen rode knop om de celdeur te openen. Dan moeten ze proberen Isidoor te lokken om hun knop in te drukken en niet die van een ander.
Gebruikersavatar

masterveecee03 mei 2021, 10:30

 3547  Sven
Yep, dit is hem. We hebben het gevonden @Jimmy 😉
Gebruikersavatar

mjohlan03 mei 2021, 10:36

 328  Yens
Dan kunnen we nu wel inbeelden wie hier de beste kans heeft tot bevrijding door Isidoor. Het zou wel best leuk zijn.
En dat alle kandidaten gehypnotieerd worden door Patrick PickArt, en in de tranceachtige toestand van een hond samen met een Duitse herder worden opgesloten in een kennel. Voor wie zal de liefde van Isidoor het overwinnen?😂
Gebruikersavatar

annebeestje03 mei 2021, 14:10

 88  Sven
Het lijkt in de vooruitblik ook wel of Sven van buiten de cel, Annelotte die nog in haar cel zit, aankijkt. Vlak nadat hij aan is komen rennen.
Dus misschien is Sven dan eerst uit zijn cel los gekomen? En heeft hij tijd om op zoek te gaan naar de mol die nog vastzit?
Gebruikersavatar

Van Zwam05 mei 2021, 22:55

 20
Sinds Isidoor in het spel zit heb ik al vaak aan het oude computerspel Prince of Persia gedacht.

Level 8 voor de kenners. Gilles en zijn team kennen het zeker want we zijn generatiegenoten en dat spel heeft een absolute cultstatus. Bevatte haast ongeziene animaties voor 1989 en was uiterst verslavend.

Nu met die poort en tralies er nog bij wordt het echt warm. 🙂
Gebruikersavatar

massis06 mei 2021, 07:36

 35
Jimmy schreef: 03 mei 2021, 09:14 Inderdaad, dacht ik ook meteen aan na het zien van de trailer!

Stel je voor: de 3 finalisten in een cel, elk met hun eigen rode knop om de celdeur te openen. Dan moeten ze proberen Isidoor te lokken om hun knop in te drukken en niet die van een ander.
Sluit perfect aan bij mijn theorie dat Isidoor een voordeel pér kandidaat kan opleveren en lijkt mij best wel eens kunnen.
Gebruikersavatar

stefan.luyckx06 mei 2021, 09:57

 34  Bert
Als de mol er dan nog baat bij heeft om als eerste uit de cel te komen, dan duik ik nog dieper in mijn Annelotte tunnel.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 mei 2021, 11:09

 8153
massis schreef: 06 mei 2021, 07:36 Sluit perfect aan bij mijn theorie dat Isidoor een voordeel pér kandidaat kan opleveren en lijkt mij best wel eens kunnen.
Dan heeft Sven wel een nadeel doordat hij omwille van zijn allergie zoveel mogelijk uit de buurt van Isidoor gebleven is.
Als hij de mol is, maakt dat natuurlijk niet uit.
Gebruikersavatar

Wielewaal06 mei 2021, 11:30

 55  Uma
Jimmy schreef: 03 mei 2021, 09:14 Inderdaad, dacht ik ook meteen aan na het zien van de trailer!

Stel je voor: de 3 finalisten in een cel, elk met hun eigen rode knop om de celdeur te openen. Dan moeten ze proberen Isidoor te lokken om hun knop in te drukken en niet die van een ander.
Niet echt logisch en eerlijk he. Annelotte heeft de hele reis met die hond samen gezeten. Dus zou zij een immens voordeel hebben tov de rest.
Gebruikersavatar

Jimmy06 mei 2021, 11:40

 197  Anke
@WielewaalWaarom niet eerlijk? De kandidaten weten dat dit heel belangrijk wordt, dus wie er tijd en moeite in steekt om Isidoor het truukje te leren, mag daar toch voor beloond worden? (net zoals in elke andere proef)

Ik ben wel akkoord dat het voor Sven minder eerlijk is vanwege z'n allergie. Maar goed, mocht hij de mol zijn maakt dat minder uit 😃
Gebruikersavatar

Wielewaal06 mei 2021, 12:40

 55  Uma
Nee dat is helemaal niet eerlijk want je kan niet met een hele groep dat trukje aan een hond gaan aanleren. Dus wordt er maar 1 persoon aangewezen met Annelotte om zich daar mee bezig te houden. Dus zij heeft altijd een voordeel tov de rest omdat de hond vertrouwd is met haar