Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

molondope06 mei 2021, 23:14

 48  Uma
ik zit in de tunnel van annelotte maar dat van truukjes voor de hond en meerdere personen. Vergeet niet honden zijn zot van ....bier , het is niet gezond voor hen vooral voor de lever en zeker als het vaak gebeurt.
Toch raar dat Isi bij Lennart zit de likken en bij Annelotte met haar wijn niet. Het is me eerst opgevallen bij de proef met Sven en Phillipe aan de rotswand . Sommige honden kunnen snel iet leren of weten. Ik had een cliente met een Newfoundlander toen ik mijn zaak overnam was ik een van de weinige die geen schrik had van de hond, maar nooit iets gegeven en toch elke keer de dame met de hond in de zaak kwam moest ze loslaten of
ze zat ook achter de toog of verden als ik achteraan zat.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

lode.bellens07 mei 2021, 10:16

 40  Uma
Wielewaal schreef: 06 mei 2021, 12:40 Nee dat is helemaal niet eerlijk want je kan niet met een hele groep dat trukje aan een hond gaan aanleren. Dus wordt er maar 1 persoon aangewezen met Annelotte om zich daar mee bezig te houden. Dus zij heeft altijd een voordeel tov de rest omdat de hond vertrouwd is met haar
Stel dat Annelotte niet de Mol is, moet ze ook nog in de finale geraken om van dit voordeel te kunnen genieten natuurlijk. Mocht ze er onderweg uitgevallen zijn, had iemand anders die rol kunnen overnemen.
Gebruikersavatar

Wielewaal07 mei 2021, 11:09

 55  Uma
Inderdaad, maar ze zit in de finale dus heeft ze dat voordeel. Was ze eruit gegaan dan was dat voordeel opgeschoven naar een ander. Uiteindelijk komt het altijd op hetzelfde uit: 1 kandidaat heeft een voordeel tov de anderen
Gebruikersavatar

Jansen07 mei 2021, 11:11

 3423  Yens
Klopt. Daarom denk ik ook niet dat een kandidaat voordeel zou kunnen halen uit de acties van Isidoor. Dat zou echt wel onrechtvaardig zijn. We zullen zondag zien he 😉.
Gebruikersavatar

bentxi07 mei 2021, 13:11

 43  Emanuelle
Volgens mij zal isidoor gewoon op de knop moeten drukken op het einde van de finale om de winnaar bekend te maken. Soms hoeft het niet te ingewikkeld te zijn 😉
Gebruikersavatar

Wielewaal07 mei 2021, 13:29

 55  Uma
En als hij niet drukt, geen winnaar? 😂
Ik vermoed een verdubbeling van de groepspot of iets dergelijk.
Gebruikersavatar

Noptje07 mei 2021, 18:19

 181
Als Isidoor op de knop drukt, komt het geld dat de mol uit de groepspot genomen heeft terug in de groepspot terecht.

M.a.w. het geld van bij de domino opdracht (de 1000€ of pasvraag)
Het geld van de bomopdracht (5000€ of 6 pasvragen)
Het geld voor de vrijstelling (€10000)

Dus afhankelijk van wie de mol is komt er nog wat geld terug, wat ook zou kunnen verklaren waarom Lennart €10000 uit de pot nam (als hij de mol is uiteraard), omdat hij wist dat het toch terugverdiend kon worden.
Gebruikersavatar

Jansen07 mei 2021, 19:56

 3423  Yens
@Noptje
Plausibel, maar we zullen zondag zien he 😉 .
Gebruikersavatar

AlleTaupe08 mei 2021, 20:37

 58  Yens
@Noptje : lijkt niet zo eenvoudig om precies het bedrag te bepalen die aan de mol toe te schrijven is. Kijk maar naar topic FTM
Gebruikersavatar

Django09 mei 2021, 20:24

 14  Uma
Een hindernissenparcours voor 5000 euro, en de mol gaat Isidoor proberen af te leiden of heeft hem die ene nacht op de kamer van alles geleerd of afgeleerd?

Zou wel een fameuze anticlimax zijn als hij nu over die knop springt.
Gebruikersavatar

IkBenDeMol09 mei 2021, 20:39

 287
Had er iets meer van verwacht moet ik zeggen 🙈
Gebruikersavatar

tududududududuuu09 mei 2021, 20:41

 44
tududududududuuu schreef: 02 mei 2021, 17:08 Of het geld van de groepspot begint af te tellen tot Isidoor op de knop duwt. Dan zou er misschien wel helemaal niets van de groepspot meer kunnen overschieten! 😱😂
ik zat er niet zo ver van 😂