Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieΓ«n
Gebruikersavatar

Moldolly30 apr 2021, 22:52

 18
Bij deze een grote pluim voor @Davy πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

Vooral voor de gestructureerde indeling!
Daarnaast apprecieer ik hier ook de correcte info en expertise van velen hier. Ik reik in de verste verte niet aan jullie tippen en heb bvb niet de arendsogen van @Addow .

Ik lees ook supergraag de posts van @Jansen @chicawah.janssen @Vermoljoen @Cedric , en nog veeeeeele anderen!

Het is gewoon echt fijn om naast het programma in een respectvolle omgeving te kunnen brainstormen!

P.s. @Davy jouw optreden in de podcast was zeer aangenaam en droeg de geest van het forum ten volle uit. Hopelijk zit MD er niet in een andere aflevering πŸ’©
Gebruikersavatar

Jansen30 apr 2021, 23:18

 3423  Yens
Ik kan mijn waarde collega alleen maar bijtreden. Bedankt voor de mooie woorden @Moldolly . Fijn dat je ons komt vervoegen hier! πŸ€—πŸ€—
Gebruikersavatar

Vermoljoen01 mei 2021, 01:05

 2354  Uma
Ondanks dat mijn activiteit dit jaar een beetje minder is, wil ik @Moldolly ook bedanken voor de complimenten! Welkom ook trouwens op dit geweldige forum. Zoals je zelf zei is dit inderdaad the place to be om de Mol te zoeken op een forum met een goede structuur waar alles makkelijk is terug te vinden (en zonder rechtstreekste ban bij een fout woordje). Welkom!
Gebruikersavatar

Cedric01 mei 2021, 14:59

 2834  Uma
Moldolly schreef: ↑30 apr 2021, 22:52 Bij deze een grote pluim voor @Davy πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

Vooral voor de gestructureerde indeling!
Daarnaast apprecieer ik hier ook de correcte info en expertise van velen hier. Ik reik in de verste verte niet aan jullie tippen en heb bvb niet de arendsogen van @Addow .

Ik lees ook supergraag de posts van @Jansen @chicawah.janssen @Vermoljoen @Cedric , en nog veeeeeele anderen!

Het is gewoon echt fijn om naast het programma in een respectvolle omgeving te kunnen brainstormen!

P.s. @Davy jouw optreden in de podcast was zeer aangenaam en droeg de geest van het forum ten volle uit. Hopelijk zit MD er niet in een andere aflevering πŸ’©
Mercikes voor de appreciatie! Ik wou wel dat ik wat meer actief was; heb amper wat kunnen bijdragen dit seizoen..

Welke podcast met Davy bedoel je trouwens? Dat heb ik precies gemist..
Gebruikersavatar

julie.vantilt10 mei 2021, 11:31

 131
Wat een seizoen.
Wat een zoektocht.
Uiteindelijk zijn de meesten onder ons er uiteindelijk toe geraakt. We hebben hem!

Maar dat was nooit mogelijk geweest zonder onze forummoderatoren. Toen wij op zoek gingen naar de wildste theorieΓ«n, leidden zij alles in goede banen. Het forum is niet zomaar een extra platform om de mol te vinden, maar een heuse community van mensen die de krachten bundelen om die ene mol te ontmaskeren.

Allee ja, jullie snappen mijn punt.
Bedankt Davy en co voor jullie dedication!
Gebruikersavatar

Cedric10 mei 2021, 17:42

 2834  Uma
AllΓ© dan, ik doe ook mee. πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»
Vooral Davy natuurlijk.
Sowieso knap dat het hier allemaal zo ordelijk en beschaafd blijft want ondanks Davy's jaarlijkse zoektocht naar extra moderatoren is het hier toch al 3-4 jaar (of langer?) hetzelfde team dat alle werk doet Γ©n goed doet, terwijl het ledenaantal jaar na jaar pijlsnel de hoogte inschiet. Erg sterk.

(Alleen zou men soms wat toleranter mogen zijn en minder berichten verwijderen, but that's just me. Tenzij ze er echt over gaan natuurlijk.)