Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Lincy02 mei 2021, 21:39

 13
Wat ik mij vooral afvraag: hoe komt het dat de finalisten overbleven als ze op de verkeerde mol zaten.
De afvallers hadden nog minder vragen juist. Dus de mol zat vaak samen met Philip?? Waardoor de finalisten deze vraag toch juist hebben.
Dan kom ik toch uit bij Sven die opvallend vaak een opdracht samen met Philip deed.
Gebruikersavatar

anton.smets02 mei 2021, 21:43

 50  Uma
De meeste afvallers zeiden ook dat ze all-in hadden ingezet dacht ik, en er is ook niet gezegd dat de huidige finalisten altijd alles op Philip hebben ingezet he! Ik denk juist dat Sven een kandidaat is en zeer vaak bij Philip zat omdat hij hem al lang verdenkt, maar dus wel echt fout zat. Ik verdenk Lennart, waarvan al meerdere keren gezegd is dat gij vertrouwd wordt binnen de groep - aangezien iedereen fout zat, kan het goed zijn dat hij het is.
Gebruikersavatar

Jansen02 mei 2021, 21:48

 3423  Yens
Lincy schreef: 02 mei 2021, 21:39 Wat ik mij vooral afvraag: hoe komt het dat de finalisten overbleven als ze op de verkeerde mol zaten.
De afvallers hadden nog minder vragen juist. Dus de mol zat vaak samen met Philip?? Waardoor de finalisten deze vraag toch juist hebben.
Dan kom ik toch uit bij Sven die opvallend vaak een opdracht samen met Philip deed.
Sven heeft zich verraden door achter Philip te gaan in het huis, hij vertrouwde Philip duidelijk niet...
Gebruikersavatar

mieke.vdk02 mei 2021, 21:48

 8
Lincy schreef: 02 mei 2021, 21:39 Wat ik mij vooral afvraag: hoe komt het dat de finalisten overbleven als ze op de verkeerde mol zaten.
De afvallers hadden nog minder vragen juist. Dus de mol zat vaak samen met Philip?? Waardoor de finalisten deze vraag toch juist hebben.
Dan kom ik toch uit bij Sven die opvallend vaak een opdracht samen met Philip deed.
Daaruit kunnen we concluderen dat Philip ook op een foute mol zat. De anderen hadden een pasvraag en dus minstens 1/10 (of hoeveel vragen zijn het). Philip zal op iemand ingezet hebben die nog minder gemeenschappelijk had met de echte mol.
Gebruikersavatar

massis02 mei 2021, 21:50

 35
Ik dacht hetzelfde als Lincy, maar wij hebben vooral met 3 gedurende meerdere minuten "What the fuck..." naar de TV liggen roepen...
Gebruikersavatar

mieke.vdk02 mei 2021, 21:52

 8
eva.timmermans schreef: 02 mei 2021, 21:25 Annelotte en Sven waren de enige met een oprechte wtf reactie...
Ik zit ook al even in die tunnel, maar dat is niet iets dat je als 'bewijs' kan zien. De mol heeft waarschijnlijk tussen de test en de eliminatie te horen gekregen dat iedereen fout zat. In het verleden hebben we ook al knappe acteerprestaties gezien van mollen...
Gebruikersavatar

Jay-Lo02 mei 2021, 21:56

 1690  Sven
Jasmien had vorige week de pech dat ze in die dossiers had gekeken en zo persoonlijke vragen fout had beantwoord waarbij de anderen moesten gokken. Philip had daar het voordeel dat Sven, zijn verdachte, niet in de dossiers had gekeken en Lennart en Annelotte ook niet. Sven had net als Lennart een geweer bij de verschillen, en net als Annelotte zat hij in de hangaar.
Vandaag hadden de drie een pasvraag, Philip niet, en Sven is niet afgedaald van het gebouw.
Gebruikersavatar

Lincy02 mei 2021, 22:02

 13
mieke.vdk schreef: 02 mei 2021, 21:48 Daaruit kunnen we concluderen dat Philip ook op een foute mol zat. De anderen hadden een pasvraag en dus minstens 1/10 (of hoeveel vragen zijn het). Philip zal op iemand ingezet hebben die nog minder gemeenschappelijk had met de echte mol.
Maar het gaat niet alleen over deze eliminatie.
Integendeel het gaat meer over alle voorgaande ook. Waarom konden de finalisten in het spel blijven wat Philip als hoofdverdachte, dat is de vraag die ik mij stel.
En dat doet mij Sven als mol verdenken.

Ok het kan ook dat alle afvallers op Philip zaten en we eigenlijk de 2 'domste' kandidaten over houden die minst over Philip wisten en daardoor met geluk een paar correcte antwoorden voor de echte mol invulden.
Dag zullen we volgende week en de week erop zeker allemaal wel vernemen.

Jansen schreef: 02 mei 2021, 21:48 Sven heeft zich verraden door achter Philip te gaan in het huis, hij vertrouwde Philip duidelijk niet...
Als Sven daadwerkelijk de mol is, wist hij dat de anderen op Philip zaten en kon hij daarin meegaan. Hij wist dat Annelotte en Lennart dit gingen interpreteren als jij en zette hen zo verder op het verkeerde spoor.
Maar zo kan je uiteraard alles uitleggen. De programmamakers weten goed genoeg wat ons te tonen van verdenkingen zodat we niets met zekerheid weten. Dit i.t.t. tot de Nederlandse versie waar de laatste 'opdracht ' eigenlijk gelijk is aan de eliminatietest en iedereen hardop zegt op wie hij stemt.
Gebruikersavatar

simon.demey02 mei 2021, 22:07

 18  Sven
Nu is het klaar en duidelijk. Sven is de mol...

Al die opdrachten samen met Philippe.
Al die keren dat hij tegen zijn medekandidaten zei: ja de Philippe komt nog e...
De mol heeft duidelijk gebruik gemaakt van het geklungel van Phillip
En ondertussen heeft Sven het vertrouwen gewonnen van Phillip ...
Die zat ws op Lennart

Prachtprestatie van Sven als cafébaas die goed om kan met de stress

Zoals mijn post eerder we zitten met een mol die al lachend het spel door komt.
En bekijk het domino spel nog eens.
Waar hij duidelijk twee maal gesaboteerd heeft
Gebruikersavatar

Jay-Lo02 mei 2021, 22:09

 1690  Sven
Als je all in gaat zoals Samina bvb en de anderen spreiden nog, kan het best zijn dat zij nog enkele vragen juist hadden op de mol. Het hoeft maar 1 antwoord te schelen.
Gebruikersavatar

kwistet02 mei 2021, 22:18

 15  Yens
Ik blijf me wel verbazen over hoe er zoveel kandidaten op Philip zijn uitgekomen. Hij klungelde er inderdaad op los en ging altijd voor eigen voordeel (en niet voor de pot), maar er waren toch zoveel argumenten tegen hem. Moeilijk geld wel binnenhalen (piano), op de foute positie in de cruciale eerste proef (je wil toch niet gewoon een schijf in evenwicht moeten houden als jou hoofdrol ervan afhangt), de Mol kan meer dan 2 minuten zijn adem inhouden... Toch wel heel sterke tunnelvisie, misschien wel versterkt doordat ze er zelf nooit uitvlogen.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12