Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

nathan.depotter04 mei 2021, 19:25

 17  Uma
Ik weet niet of dit al ergens is vermeld, maar ik heb misschien wel een interessante aanwijzing gevonden over dit onderwerp. (pas op: dit is geschreven vanuit een héél diepe Lennart tunnel)

Bij het afleggen van de test zeggen elk van de finalisten zoals gewoonlijk hun verdenkingen.
Annelotte zegt onder andere dit:

Afbeelding

Sven zegt dit:

Afbeelding
Afbeelding

Nu bij de plottwist vlak na Philip vertrekt wordt er getoond hoe elke kandidaat zegt dat ze alles op Philip hebben ingezet.
Hierbij zegt Sven exact dezelfde zin als bij de test met dit stukje eraan geplakt:
Afbeelding

Ze hebben dus bij het afleggen van de test een stukje weggeknipt zodat toen nog niet bekend werd gemaakt dat hij op Philip heeft ingezet.
Bij Annelotte is dit exact hetzelfde, hierbij wordt dit stukje erbij geplakt:
Afbeelding

MAAR bij Lennart is dit niet! Bij hem is het een volledig andere zin:
Afbeelding


Zou het kunnen dat de productie, nadat ze te horen krijgen dat Annelotte en Sven volledig ingezet hebben op Philip, naar Lennart zijn gestapt om te zeggen dat hij ook alsof moet doen dat hij all in op Philip is gegaan?!

Uiteraard kan dit gewoon puur toeval zijn en zit ik te diep in mijn Lennart tunnel of zijn de makers ons op het verkeerde been aan het zetten, dat kan. Maar ik vind het persoonlijk wel een interessante piste moest Lennart de mol blijken...
Gebruikersavatar

masterveecee04 mei 2021, 19:42

 3547  Sven
😀

Serieuze fout van de webmaster 😛
Pas na een tijdje begint Philip
Afbeelding
Gebruikersavatar

anton.smets04 mei 2021, 19:47

 50  Uma
nathan.depotter schreef: 04 mei 2021, 19:25 Ik weet niet of dit al ergens is vermeld, maar ik heb misschien wel een interessante aanwijzing gevonden over dit onderwerp. (pas op: dit is geschreven vanuit een héél diepe Lennart tunnel)

Bij het afleggen van de test zeggen elk van de finalisten zoals gewoonlijk hun verdenkingen.
Annelotte zegt onder andere dit:

Afbeelding

Sven zegt dit:

Afbeelding
Afbeelding

Nu bij de plottwist vlak na Philip vertrekt wordt er getoond hoe elke kandidaat zegt dat ze alles op Philip hebben ingezet.
Hierbij zegt Sven exact dezelfde zin als bij de test met dit stukje eraan geplakt:
Afbeelding

Ze hebben dus bij het afleggen van de test een stukje weggeknipt zodat toen nog niet bekend werd gemaakt dat hij op Philip heeft ingezet.
Bij Annelotte is dit exact hetzelfde, hierbij wordt dit stukje erbij geplakt:
Afbeelding

MAAR bij Lennart is dit niet! Bij hem is het een volledig andere zin:
Afbeelding


Zou het kunnen dat de productie, nadat ze te horen krijgen dat Annelotte en Sven volledig ingezet hebben op Philip, naar Lennart zijn gestapt om te zeggen dat hij ook alsof moet doen dat hij all in op Philip is gegaan?!

Uiteraard kan dit gewoon puur toeval zijn en zit ik te diep in mijn Lennart tunnel of zijn de makers ons op het verkeerde been aan het zetten, dat kan. Maar ik vind het persoonlijk wel een interessante piste moest Lennart de mol blijken...
Dit is goed opgemerkt! Bij zowel Annelotte als Sven is de zin eigenlijk halverwege gestopt om nog niet te verklappen dat ze op Philip zaten, en het zou goed kunnen dat zij dit zo hebben gezegd, en dat Lennart later nog heeft moeten zeggen dat hij ook op Philip zat. Anderzijds kan het ook wel dat Annelotte of Sven de taak hadden gekregen (een van beide natuurlijk) om dat te zeggen, en dat de zin gewoon door de productie in stukken is geknipt. Dit hoeft niet per se te betekenen dus dat het een 'originele' zin was dat zij gezegd hebben.
Gebruikersavatar

nathan.depotter04 mei 2021, 19:55

 17  Uma
@anton.smets Ja helemaal akkoord, dit kan opnieuw bekeken worden langs verschillende kanten. Net zoals bij de theorie op wie Philip heeft ingezet, heb je enerzijds mensen die geloven dat hij op Sven zat en hij dus niet de mol is en anderzijds dat hij juist Sven vertrouwde en de anderen goede antwoorden hadden omdat die twee veel bij elkaar zaten in proeven, wat zou leiden tot Sven als mol.

Het zou gewoon heel mooi passen in mijn Lennart tunnelvisie, ik kan er ook helemaal naast zitten 😉
Gebruikersavatar

yorben.rymen04 mei 2021, 20:01

 10
masterveecee schreef: 04 mei 2021, 19:42 😀

Serieuze fout van de webmaster 😛
Pas na een tijdje begint Philip
Afbeelding
Ik krijg die van philip echt niet te zien? 😛

Nu wel 😉😀 dacht echt dat weer iets was ...

En nu terug weer video van Noah .. snap er niets meer van 😂
Gebruikersavatar

Wielewaal04 mei 2021, 20:14

 55  Uma
Ik ben niet mee. Bij Lennart wordt toch ook gewoon een deel weg geknipt voor ‘het gaat hier echt om elke seconde en om elke vraag’
Dus bij Sven einde van de zin weg geknipt, bij Annelotte einde van de zin weg geknipt en bij Lennart begin van de zin weg geknipt.
Gebruikersavatar

Jansen04 mei 2021, 20:23

 3423  Yens
masterveecee schreef: 04 mei 2021, 19:42 😀

Serieuze fout van de webmaster 😛
Pas na een tijdje begint Philip
Afbeelding
Ik denk dat het ondertussen al is rechtgezet? Bij mij start in elk geval het filmpje van Philip dadelijk op 😃 .
Gebruikersavatar

masterveecee04 mei 2021, 20:24

 3547  Sven
Ja, is nu in orde 😃
Gebruikersavatar

kristof.allaerts04 mei 2021, 20:28

 364  Uma
Wielewaal schreef: 04 mei 2021, 20:14 Ik ben niet mee. Bij Lennart wordt toch ook gewoon een deel weg geknipt voor ‘het gaat hier echt om elke seconde en om elke vraag’
Dus bij Sven einde van de zin weg geknipt, bij Annelotte einde van de zin weg geknipt en bij Lennart begin van de zin weg geknipt.
Klopt, maar we zien Lennart die woorden niet uitspreken in de hotelkamer voor de eliminatie. Dat is een voice-over.
Ofwel hebben ze zich hiermee verraden, ofwel zetten ze ons weer bewust op het foute spoor.
Gebruikersavatar

nathan.depotter04 mei 2021, 20:32

 17  Uma
Wielewaal schreef: 04 mei 2021, 20:14 Ik ben niet mee. Bij Lennart wordt toch ook gewoon een deel weg geknipt voor ‘het gaat hier echt om elke seconde en om elke vraag’
Dus bij Sven einde van de zin weg geknipt, bij Annelotte einde van de zin weg geknipt en bij Lennart begin van de zin weg geknipt.
Bij de test zegt Lennart over Philip "Toen Philip beneden ging, heeft hij nogal een vage uitleg gegeven over wat dat ik aan het doen was als opdracht. Dus ja, dat is ook een manier waarop geen geld kan verdiend worden."

Het kan zijn dat bij de plottwist bij zijn "All in op Philip, het is een risico dat ik neem" volgt op de zin hierboven. Maar bij de andere twee valt dit toch veel harder op, daar wordt tijdens de test er letterlijk voor ze hun zin kunnen afronden gecut om dan de rest te tonen in de plottwist.
Gebruikersavatar

Skaeg04 mei 2021, 22:16

 108
Maar in't eerste deel is Sven ook heel vaag.. hij zegt enkel dat hij zeker is. Niks van verwijzing naar het spel/de gebeurtenissen van de afgelopen dagen.

Maar Philip zijn filmpjes waren ook zo, waardoor je dus totaal niet kunt afleiden op wie hij zat.

Ik kan er niks uit opmaken.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12