Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Cedric02 mei 2021, 22:19

 2834  Uma
Jansen schreef: 02 mei 2021, 21:48 Sven heeft zich verraden door achter Philip te gaan in het huis, hij vertrouwde Philip duidelijk niet...
Het was al veel eerder duidelijk dat hij Philip totaal niet vertrouwde hoor. Bij de hikers/bikers bijvoorbeeld, waar hij Philip negeerde en verder de vogeltjesdans deed ondanks dat Philip had gezegd dat het rode licht uit was.
Gebruikersavatar

Cedric02 mei 2021, 22:23

 2834  Uma
Wel raar dat Philip uiteindelijk toch afvalt..
Als iedereen Philip verdacht, dan zou Philip eigenlijk het voordeel moeten hebben gehad.
Anyway, ik denk nu ook wel dat Sven de Mol is.
In elk geval zijn we nu 100% zeker dat de Mol een man is dit jaar.
Gebruikersavatar

Cat_Cl02 mei 2021, 22:25

 38  Philippe
Ik denk ook meer en meer dat het Sven is, al blijf ik voor de volledigheid toch maar bij Lennart omdatik dat nu al sinds het begin zeg haha. Maar als het idd Sven blijkt te zijn vind ik zijn reactie op het rode scherm van Phillip toch wel verbluffend goed geacteerd ook.
Gebruikersavatar

WxW_OléOlé02 mei 2021, 22:30

 15
Ergens wel jammer dat Philip afviel. Hoe geniaal was het geweest als de twee finalisten op de verkeerde mol zatten. Ik had hun reactie wel eens willen zien.
Gebruikersavatar

Cadfael02 mei 2021, 22:30

 229  Uma
Het kan ook zijn dat Philip Sven verdacht. Dan kan het ook dat hij minder goed scoorde dan de andere drie. het zijn ook wel 20 vragen en we weten niet welke vragen exact werden gesteld.

Zou dat ook niet de mop zijn dat Sven en Philip elkaar verdachten en daarom zo vaak samen zaten. (Waaraan doet dit me denken? 😏)

Daarbij kan het zijn dat deze kandidaten in vorige afleveringen nog hadden gespreid, terwijl andere all-in gingen.

Wacht, dit doet me aan iets denken. Philip zegt al vanaf in het begin dat hij all-in ging. Als dit waar is en het is nog altijd zijn eerste verdachte, heeft de verdachte van Philip dan niet de meeste gelijkenissen met de mol gedurende heel het seizoen.
Laatst gewijzigd door Cadfael op 02 mei 2021, 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

christophe.boulenger02 mei 2021, 22:31

 5  Emanuelle
Cedric schreef: 02 mei 2021, 22:23 Wel raar dat Philip uiteindelijk toch afvalt..
Als iedereen Philip verdacht, dan zou Philip eigenlijk het voordeel moeten hebben gehad.
Anyway, ik denk nu ook wel dat Sven de Mol is.
In elk geval zijn we nu 100% zeker dat de Mol een man is dit jaar.
Waarom zijn we 100% zeker dat het een man is (en Annelotte dus afvalt)?
Gebruikersavatar

magali.dereu02 mei 2021, 22:32

 184  Sven
Er zijn weinig zekerheden in het leven en dus ook in dit spel, maar wel dat het Annelotte 100% zeker niet is
Gebruikersavatar

WxW_OléOlé02 mei 2021, 22:34

 15
Zouden er kandidaten geweest zijn die wel eventjes juist zatten maar afgestapt zijn van hun mol bv. Katrien. Dami en Kevin zeiden nu achterna ook te “weten” wie de mol is door eleminatie.
Gebruikersavatar

Cedric02 mei 2021, 22:36

 2834  Uma
christophe.boulenger schreef: 02 mei 2021, 22:31 Waarom zijn we 100% zeker dat het een man is (en Annelotte dus afvalt)?
Herinner u het Vietnamjaar.
Kaat had alles ingezet op Eva. Eva viel af, Kaat bleef. Resultaat: Kaat wist dat de Mol een vrouw was, want anders was zijzelf moeten afvallen. Zo wist Kaat dat Elisabet de Mol moest zijn.
Gebruikersavatar

cédric.vanmol02 mei 2021, 22:36

 6  Bert
Annelotte heeft alles op Philip gezet.
Lennart is all-in gegaan op Philip.
Sven heeft geen idee wat hier gaande is.

Wil het feit dat Sven niet expliciet zegt op wie hij ingezet heeft iets zeggen of wordt er met onze voeten gespeeld via de montage?🧐🤔
Gebruikersavatar

Cadfael02 mei 2021, 22:39

 229  Uma
@Cedric Christian is er vorig jaar ook heel lang ingebleven door op Bart te zitten, terwijl de mol een vrouw was. Anderzijds ging Bruno in aflevering 2 voor een vrouw, maar iedereen ging voor hem. Hij was toch degene die afviel. Uit deze vragen kunnen we niets opmaken.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12