Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

molshoopje03 mei 2021, 17:57

 23  Yens
Cools schreef: 02 mei 2021, 22:49 Amai, ik ben er echt niet goed van. Hoe zot is deze plottwist?! Echt zalig hoe het in beeld werd gebracht ook in de montage. Ik begrijp de kandidaten ook écht wel. Philip heeft, laat ons zeggen, meer dan één keer serieus gemold, hoogstwaarschijnlijk intentioneel.

Stel u voor dat Philip een groen scherm had gekregen (als hij bijvoorbeeld wél een pasvraag had gehad)... Dan had de ene finalist alles ingezet op Philip en Philip op de andere finalist, want hij is sowieso ook verkeerd... Het had een finale kunnen zijn zonder verdiende winnaar, vermits de twee finalisten fout waren geweest.... Jongens jongens jongens... Mijn hart kan dit niet aan. 😂
Of.... de 2 kandidaten die dus nu geen totaal geen benul hebben wie de mol is vullen de test op elkaar in om dan via een exaeco met 0 vragen juist de winnaar te bepalen om dan de mol tevoorschijn te toveren en de winnaar verbaasd is dat hij het heeft gewonnen zonder de juiste mol ontmaskerd te hebben. Dat zou pas echt geweldig zijn😜
Gebruikersavatar

mjohlan03 mei 2021, 17:59

 328  Yens
En wat als X wist dat Y en Z al een tijdje enkel op W stemden en bij het verdict van W veinsde dat hij op W had gestemd?
Gebruikersavatar

Cedric03 mei 2021, 18:04

 2834  Uma
mjohlan schreef: 03 mei 2021, 17:59 En wat als X wist dat Y en Z al een tijdje enkel op W stemden en bij het verdict van W veinsde dat hij op W had gestemd?
Dat is geen "wat als", maar een feit. Uiteraard doet de Mol alsof hij/zij ook op Philip stemde.
Gebruikersavatar

Cools03 mei 2021, 18:07

 9  Uma
Het zou alleszins hilarisch zijn, klopt 😂.

Maar het zou me daarna een beetje een anti-climaxgevoel geven. Ik wil dat euforische gevoel kunnen zien bij de winnaar bij de reveal, niet zozeer een gezicht van ongeloof. Ik weet het niet zo goed, man. Enerzijds zou het zo uniek zijn dat de mol nooit gevonden is, maar anderszijds wil ik net een euforische ontknoping. Want laat ons eerlijk zijn, als er echt moet bepaald worden op tijd wie de winnaar is, omdat ze allebei op de verkeerde "mol" zitten... Dan kunnen die zich allesbehalve euforisch voelen, en eerder met een awkward gevoel hun prijs in ontvangst nemen, wat mij echt geen kippenvelmoment zou bezorgen.

Ik hoop alleszins met heel mijn hart dat er toch iemand juist zit. Dan is het nog steeds een ongeloolijke prestatie van de mol, maar de winnaar kan zijn/haar prijs met opgeheven hoofd in ontvangst nemen 😇
Gebruikersavatar

molshoopje03 mei 2021, 18:10

 23  Yens
hans.vanderzijl schreef: 03 mei 2021, 12:08 Ik geloof er niets van dat de andere kandidaten Philip als hoofdverdachten hadden en alles op hem hadden afgestemd. Ze zeiden dat wel op het einde vd aflevering maar dat is volgens mij een deel van het scenario. Je komt niet zover door op een foute mol te gokken.
Wel, als elke kandidaad op een foute mol zit kan het altijd.
Gebruikersavatar

mjohlan03 mei 2021, 18:46

 328  Yens
@Cedric Hij stemt elke aflevering op zichzelf. Dus deze aflevering veinsde hij dat hij op Philip stemde, waar hij de vorige aflevering veinsde dat hij op Jasmien stemde, en de aflevering voordien..... 😜
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mei 2021, 18:47

 8153
@hans.vanderzijl Lees misschien eens wat GDC zelf zegt, in oa Het Nieuwsblad (maar zal ook wel in andere kranten staan). En lees vooral het artikel in Humo (kan je vinden bij Algemeen - De Mol in de pers).
Gebruikersavatar

Dkays03 mei 2021, 19:11

 9
Dit zijn de feiten na deze laatste aflevering:
- Sven, Annelotte en Lennart zetten alles in op Philip
- Philip valt af, ergo Philip behaalde de slechtste score op de eliminatietest

Oftewel is Sven de mol en vulde Philip zijn test in op Annelotte of Lennart en valt hij bijgevolg af omdat de andere kandidaten hun test op Philip invulde en daarom meer juiste antwoorden hadden omdat Philip en Sven vaak samenwerkten.

Oftewel is Lennart/Annelotte de mol en vulde Philip zijn test in op Sven. Sven speelde omgekeerd op Philip en dan zien we terug een situatie die zich vorig jaar ook voordeed bij Bart en Christian, die elkaar ook verdachten terwijl geen van hen de mol was. Bijgevolg Philip legt een even "slechte" test af als Annelotte, Lennart en Sven omdat veel antwoorden overeenkomen. (Omdat Philip en Sven dus vaak samenwerkten) Maar de rest van de kandidaten had een pasvraag waardoor Philip moest vertrekken.
Gebruikersavatar

Jay-Lo03 mei 2021, 19:18

 1690  Sven
chicawah.janssen schreef: 03 mei 2021, 17:49 Wat zou er gebeuren als in de finale blijkt dat X de mol is, maar Y zegt dat het Z is en Z zegt dat het Y is?
Dan zien we heel verbaasde gezichten. 😂
Gebruikersavatar

mjohlan03 mei 2021, 19:24

 328  Yens
En gaat de pot naar de mol.😂
Ik vraag me eigenlijk af voor wat deze discussie nu goed is.
Laatst gewijzigd door mjohlan op 03 mei 2021, 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Skaeg03 mei 2021, 19:24

 108
Ik persoonlijk denk, dat het gemakkelijk is voor 1 van de mannen. Een scenario van dat ze allebei fout zitten, kan enkel als Annelotte de mol blijkt te zijn, en ze elkaar verdenken. Voorlopig zie ik bij de mannen heel weinig vermoeden dat het Annelotte kan zijn. Vandaar dat ik vrees dat Annelotte (die ik niet verdenk) het minst kans maakt als winnaar, omdat ze eerst nog moet kiezen voor welke man ze gaat, en zoals op't forum lijkt me die vraag helemaal niet evident, en spreiden is dodelijk. Enfin, puur statistisch.
Laatst gewijzigd door Skaeg op 03 mei 2021, 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Jay-Lo03 mei 2021, 19:28

 1690  Sven
Als Sven de mol is gaan ze alle twee juist zitten, is Lennart de mol, zou Annelotte nog fout kunnen zijn.
Annelotte als mol, zie hierboven @Skaeg
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12