Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

draakje.be08 mei 2021, 12:07

 13  Anke
Ik heb mij al vaak afgevraagd wat zou gebeuren mocht de mol niet gevonden worden.. Als de 2 andere kandidaten elkaar aanduiden, is er dan een winnaar adhv de vragen die juist waren ondanks het feit dat de vraag" wie is de mol" verkeerd was, of wint de mol dan?
Wie weet komen we het dit jaar te weten 😃

Jammer genoeg halen mijn 3 hoodverdachten van dit seizoen allemaal de finale dus het is gokken ;

Mol : Lennart
Winnaar : Annelotte
Verliezer : Sven
Gebruikersavatar

Smog08 mei 2021, 12:10

 1  Yens
Lang op Lennart gegokt, maar na het herbekijken van alle afleveringen, kies ik toch voor:

De Mol: Annelotte
Winnaar: Lennart
Verliezer: Sven

Ik zie in Sven totaal geen mol, vandaar dat ik hem ook als meest waarschijnlijke verliezer zie: hij moet kiezen tussen twee geloofwaardige mollen en heeft één kans op twee dat hij juist gokt, de anderen mogen kiezen tussen één geloofwaardige mol en Sven.
Gebruikersavatar

Mauricepizza08 mei 2021, 12:28

 4  Emanuelle
Mol: Lennart
Winnaar: Annelotte
Gebruikersavatar

Minedor08 mei 2021, 20:38

 29  Uma
Ik denk Lennart de mol.
Sven winnaar (zijn blik naar Lennart wanneer Philip weg gaat! Die heeft hem door)
Annelotte verliezend finalist (zij zal denken dat ze zo ver geraakt is met op Philip te stemmen omdat hij veel met Sven gemeen heeft. Dus op Sven zitten)
Gebruikersavatar

Jay-Lo08 mei 2021, 22:06

 1690  Sven
Ik vrees ook een beetje voor Annelotte als Lennart de mol is. Sven gaat niet weggeven dat Lennart de mol is. Als Sven de mol is gaan ze allebei wel juist zitten, als Annelotte de mol is gaan de mannen naar elkaar kijken.
Gebruikersavatar

The hunter08 mei 2021, 22:10

 282  Uma
Mol: Lennart
Winnaar: Annelotte
Verliezer: Sven

Winnaar en verliezer is nog meer dan anders echt gokken.
Gebruikersavatar

lucas.descamps08 mei 2021, 22:55

 5
Mol: Lennart
Winnaar: Annelotte
Verliezer: Sven
Gebruikersavatar

Cadfael09 mei 2021, 00:31

 229  Uma
Even terzijde: ik denk niet dat de winnaar deze keer 30 op 30 op de vragenlijst haalt. 😜
Gebruikersavatar

WBuckland8809 mei 2021, 01:52

 2
Mol: Lennart
Winnaar: Sven
Verliezer: Annelotte

Annelotte neemt isi mee als troostprijs...
Gebruikersavatar

BeaVer09 mei 2021, 08:29

 1293  Uma
De mol: Lennart
Winnaar: Annelotte
Verliezer: Sven
Gebruikersavatar

Molise09 mei 2021, 08:40

 15  Uma
Mol: Lennart
Winnaar: Annelotte
Verliezend finalist: Sven

Lang getwijfeld tussen Lennart en Sven. Maar de hints naar Lennart (sprookjesboek, graffiti tag) en het vermoeden dat Sven en Philip elkaar verdachten doen mij toch voor Lennart kiezen. Als Lennart de mol is denk ik dat Annelotte wint. Zij hebben meer proeven samengespeeld en het lijkt me dat Annelotte minder snel dan Sven in de verkeerde 'Philip-tunnel' zat.

Als Lennart effectief de mol is zou het grappig geweest zijn moesten Philip, Sven en Lennart samen de finale gespeeld hebben 😂
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11