Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Nvdc03 mei 2021, 09:31

 4
De vraag van GDC op het einde aan Philip was ook kunstmatig, een beetje vreemd...
"En wat nu?"
"Naar de kust rijden. Verder werken aan de herwerking van mijn boek."
De aflevering begon met een boek. Een boek waarvan het einde nog niet af is.
Ze zitten nu in Berlijn, op een boogscheut van de kust.
Als de volgende aflevering zich aan de kust afspeelt, dan vermoed ik dat Philip terug zal opduiken op één of andere manier...
Is hij dan mss toch de mol??? Het einde moet herschreven worden.
ZITTEN ER DAN TOCH TWEE MOLLEN IN HET SPEL?
Daardoor zoveel geld uit de pot?🤷🏻‍♂️
(Zelf dacht ik al de hele tijd aan Lennart, maar wie weet komt Philip terug)
Laatst gewijzigd door Nvdc op 03 mei 2021, 09:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

gwen03 mei 2021, 09:38

 14
Je bedoelt Philip? 😃
Gebruikersavatar

Nvdc03 mei 2021, 09:41

 4
Idd! (aangepast)😉
Gebruikersavatar

Social03 mei 2021, 10:10

 353  Uma
Nvdc schreef: 03 mei 2021, 09:31 De vraag van GDC op het einde aan Philip was ook kunstmatig, een beetje vreemd...
"En wat nu?"
"Naar de kust rijden. Verder werken aan de herwerking van mijn boek."
De aflevering begon met een boek. Een boek waarvan het einde nog niet af is.
Ze zitten nu in Berlijn, op een boogscheut van de kust.
Als de volgende aflevering zich aan de kust afspeelt, dan vermoed ik dat Philip terug zal opduiken op één of andere manier...
Is hij dan mss toch de mol??? Het einde moet herschreven worden.
ZITTEN ER DAN TOCH TWEE MOLLEN IN HET SPEL?
Daardoor zoveel geld uit de pot?🤷🏻‍♂️
(Zelf dacht ik al de hele tijd aan Lennart, maar wie weet komt Philip terug)
neen neen neen
Gebruikersavatar

Mol o tof03 mei 2021, 17:00

 15
Aangezien Annelotte, Lennart en Sven alle drie zeggen dat ze all-in gegaan zijn, en de makkers het ons altijd moeilijker willen maken, vroeg ik mij af, of de volgend Theorie niet mogelijk is:

De makkers maken de opdrachten zo moeilijk, dat hij bijna zeker mislukt, en de mol dus niets moet doen. Hierdoor hebben ze de mogelijkheid om de mol te laten afvallen.🤯
In plaats dat de mol naar huis ging, bleef hij in Duitsland verstopt (mogelijk quarantaine). Na de laatste eliminatietest geldt nog steeds, wie het meest vragen juist heft, wint. Hierna komt de mol wel tevoorschijn, en weet iedereen het.

Zo zetten de makkers niet alleen de kandidaten maar ook iedereen die naar de mol speurt, op en dwaalspoor. Ze omzeilen ook alle FTM theorieën.

Ik weet het, het is vergezocht, maar toch een mogelijkheid als de kandidaten allemaal op Philip all-in gingen, zoals ze beweren.
SPOILER
Gebruikersavatar

Cedric03 mei 2021, 17:07

 2834  Uma
Jawadde zeg :mrgreen:
Gebruikersavatar

masterveecee03 mei 2021, 17:33

 3547  Sven
Het concept "3 kandidaten in de finale: 1 winnaar, 1 verliezer, 1 verrader" is wel altijd van toepassing 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mei 2021, 17:33

 8153
Dit was wel volgens het concept : er was 1 mol en die deed alle proeven mee. Ze was alleen niet lang vooraf voorbereid maar kreeg wel korte briefings.

Mol o tof schreef: 03 mei 2021, 17:07 @masterveecee
Het zou niet de eerste keer zijn dat ze afwijken van het concept. Denk maar aan @Elisabet Haesevoets . Dit was ook niet volledig volgens het concept.