Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 mei 2021, 10:29

 8153
bolloxx schreef: 10 mei 2021, 01:23 Er was ook de opmerking dat Telefacts zijn favoriete tv programma was, met Birgit Van Mol. Ik kan me niet herinneren dat vorige mollen zo stoutmoedig waren en zelf opzichtige hints gaven. Lennart werd in het begin zo opvallend naar de achtergrond gemonteerd dat het opviel. Het viel me ook op hoe hij na de 10.000 euro aflevering inneens wel geld begon binnen te halen.
En na de hotelopdracht, toen ze op café zaten, opzichtig zijn pasvraag op tafel gooien. 😂😂😂
Gebruikersavatar

Agt. Mol Daviër10 mei 2021, 10:48

 33  Yens
Heerlijk topseizoen, sterke mol, oververdiende winnares en qua regie gaat het elk jaar meer richting een Christopher Nolan meets David Lynch of zoiets, de makers verdienen een Palme d'Or!

Proficiat aan iedereen die zich -in tegenstelling tot deze hier- niet heeft laten vangen aan de capriolen van Sven (dat onnozel biertje dat hij bestelde toch (lol) in de jodelopdracht 🙈). En ik dacht nog vaak "nee, Sven zat niet in een strategische opdracht in het maïsveld, Lennart wel daar in linie 3, misschien is het dan toch niet Sven"... maar niet uit mijn tunnel willen komen hé.

Toffe mol, die Lennart en ook voor het overige wat een heerlijke en legendarische kandidaten eigenlijk: Jasmien en "mr. Simpatico" Philip ga ik niet snel vergeten alvast! 👏🏻
Laatst gewijzigd door Agt. Mol Daviër op 10 mei 2021, 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 mei 2021, 10:51

 8153
Lennart tegen zijn vriendin: "En er was een Chinese jodelaar...".
Een aantal reacties op het forum: "Lennart is niet de mol, want de mol weet toch heel goed dat het een Japanse jodelaar is?"
😂
Gebruikersavatar

JBB10 mei 2021, 13:20

 439  Uma
Moldedju schreef: 10 mei 2021, 10:19 Anderzijds is er de discussie omtrent die 10.000€ die hij uit de pot heeft gespeeld met de vrijstelling. Deze discussie is eigenlijk ook niet nieuw. Bart deed het vorig jaar en ik herinner me hier vele posts dat hij gelukkig de mol niet was want dat een mol dat niet mag doen. Wel, ik ben blij dat het tegendeel nu bewezen is. Natuurlijk mag een mol dat doen! Anders wisten al de kandidaten voor volgend seizoen reeds wat ze moesten doen om onverdacht te worden. Boven de 10.000 € inzetten en hop, geschrapt van elke verdachtenlijst. Dat zou op den duur het einde van het programma betekenen: voorspelbaarheid !
Waarom zou je als kandidaat onverdacht willen overkomen? 😛
Gebruikersavatar

chiara.debeus10 mei 2021, 14:05

 20  Uma
Mijn excuses voor alle mensen die ik heb doen twijfelen en misschien door de molpuzzel der Maulwurf zijn overgestapt op Sven 😂 ik zat halfslachtig op Lennart tot ik me heb laten misleiden door mijn eigen vondst. Vanaf je zo iets vind kan je ook gewoon niet meer switchen want je moet toch achter je dogma staan 🙈 Blind

Iedereen die bij Lennart is gebleven: Straf gedaan!! Lennart zelf: zeer straf gedaan!
Gebruikersavatar

Moldedju10 mei 2021, 14:17

 507  Yens
JBB schreef: 10 mei 2021, 13:20 Waarom zou je als kandidaat onverdacht willen overkomen? 😛
Goed punt ! Het zou eerder voor ons op den duur te gemakkelijk worden om de kandidaten er uit te halen als de mol dit nooit zou doen 😜
Gebruikersavatar

Waeldwann10 mei 2021, 14:24

 46  Sven
chicawah.janssen schreef: 10 mei 2021, 10:51 Lennart tegen zijn vriendin: "En er was een Chinese jodelaar...".
Een aantal reacties op het forum: "Lennart is niet de mol, want de mol weet toch heel goed dat het een Japanse jodelaar is?"
😂
Geweldig he? En ook : "Beethoven heeft 2 dinges. Für Elise en nog iet." 😂
Zit Sven hem daar inwendig uit te lachen om zoveel simpelheid die achteraf geveinsd bleek. Wat een acteur.
Ik vermoed dat Lennart heel goed de beginnende pubers waar hij mee werkt geobserveerd heeft.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 mei 2021, 14:38

 8153
Yvo schreef: 10 mei 2021, 12:13 @chicawah.janssen Die kerel kon zich zo goed van de domme houden. Dat heeft geen naam.
Mijn man is daar zelfs zodanig ingetrapt dat hij al snel zei "Die Lennart is niet slim genoeg om de mol te zijn". 😂
Gelukkig is hij Lennart gaandeweg steeds meer gaan appreciëren.
Ja, die Lennart. Geen verfijnde mol, misschien zelfs een atypische mol, maar wat heb ik van hem genoten!🙂
Gebruikersavatar

Kenlybe10 mei 2021, 20:19

 10
chicawah.janssen schreef: 10 mei 2021, 10:51 Lennart tegen zijn vriendin: "En er was een Chinese jodelaar...".
Een aantal reacties op het forum: "Lennart is niet de mol, want de mol weet toch heel goed dat het een Japanse jodelaar is?"
😂
Ik liet me ook foppen. Hoewel ik Sven had gekozen als mijn mol, begon ik meer en meer Lennart te verdenken. Toen ze echter het kostuum gingen kopen dacht ik ook van: "Ja, het moet Sven zijn. De mol weet toch dat hij de finale moet doen?". Neen dus.
Gebruikersavatar

happyfello10 mei 2021, 22:24

 326  Uma
chicawah.janssen schreef: 10 mei 2021, 14:38 Mijn man is daar zelfs zodanig ingetrapt dat hij al snel zei "Die Lennart is niet slim genoeg om de mol te zijn". 😂
Gelukkig is hij Lennart gaandeweg steeds meer gaan appreciëren.
Ja, die Lennart. Geen verfijnde mol, misschien zelfs een atypische mol, maar wat heb ik van hem genoten!🙂
Al goed dat we nu als certitude, statistisch gezien, kunnen aftikken dat Chicawah de komende 9 jaar niet meer op de juiste mol gaat zitten...
Gebruikersavatar

martin.janssen10 mei 2021, 23:27

 178
Na de analyse van de maisveldopdracht was Lennart mijn hoofdverdachte en wist ik bijna zeker dat hij het moest zijn. Dat vermoeden is alleen maar sterker geworden en werd dus bewaarheid.
Lennart bedankt! Voor mij was je een prima mol. En ik denk dat je verhuizing naar Ieper zou mogen overwegen 🙂
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11