Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

elien.geerts09 mei 2021, 21:23

 3  Uma
Ik dacht Lennart doet zo een opvallende dingen, het moet wel Sven zijn! 😭
Gebruikersavatar

Paraceta09 mei 2021, 21:23

 717  Sven
Het heeft een tijdje geduurd voor ik hem in het vizier kreeg (Katrien en Jasmien verdrongen hem naar een tweede plaats...), maar uiteindelijk zat ik dan toch juist; jammer voor @chicawah.janssen die nu geen hand te eten krijgt. :mrgreen:
Alleszins, Lennart jong, echt supergoed gedaan, zo onverdacht blijven in de groep en het publiek terwijl je er op los molt, chapeau!
Gebruikersavatar

pedro.deveirman09 mei 2021, 21:24

 18
Een mol die op de laatste dag nog moet winkelen om er deftig uit te zien op een onthulling waar hij al maanden van af weet... de wonderen zijn de wereld nog niet uit!🙈🙈 Kreeg veel lof voor de lage groepspot en zijn prestaties maar als je in 1 keer 10000€ uit de pot haalt, heb je het dan echt goed gedaan of heb je geluk?
Gebruikersavatar

Mollebonkers09 mei 2021, 21:25

 43
Ik had als finale lijstje: 1 Sven, 2 Annelotte en 3 Lennart... Dus zo blind als een mol tot aan het gaatje 😂😂😂
Gebruikersavatar

masterveecee09 mei 2021, 21:26

 3547  Sven
pedro.deveirman schreef: 09 mei 2021, 21:24 Een mol die op de laatste dag nog moet winkelen om er deftig uit te zien op een onthulling waar hij al maanden van af weet... de wonderen zijn de wereld nog niet uit!🙈🙈 Kreeg veel lof voor de lage groepspot en zijn prestaties maar als je in 1 keer 10000€ uit de pot haalt, heb je het dan echt goed gedaan of heb je geluk?
Zalig gevonden toch?! 😛
Gebruikersavatar

chelsea.tesseur09 mei 2021, 21:27

 20
Joepie! Van het begin dacht ik dat het Lennart was, maar door alle ´hints´ die richting Sven genoemd werden, werd ik soms onzeker. Blij dat ik ben blijven volhouden!

Geweldig gespeeld, een geniaal harde mol!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mei 2021, 21:28

 8153
Ik had hem al bij de eerste aflevering door, maar toch vind ik dat hij het fantastisch gedaan heeft.
Pas in de finale wordt op de vraag "Wie is de mol?" voor het eerst zijn naam ingevuld. Dan kan je echt wel spreken van een legendarische mol!
Gebruikersavatar

veerle.demolder09 mei 2021, 21:29

 24  Uma
Proficiat, voor de mol in de eerste plaats, maar ook voor de finalisten 👏🏻
Gebruikersavatar

Kenlybe09 mei 2021, 21:30

 10
pedro.deveirman schreef: 09 mei 2021, 21:24 Een mol die op de laatste dag nog moet winkelen om er deftig uit te zien op een onthulling waar hij al maanden van af weet... de wonderen zijn de wereld nog niet uit!🙈🙈 Kreeg veel lof voor de lage groepspot en zijn prestaties maar als je in 1 keer 10000€ uit de pot haalt, heb je het dan echt goed gedaan of heb je geluk?
Goh, jawel toch? Uiteindelijk hebben ze vorig jaar met ook € 10.000 uit de pot vanaf de start € 28.000 binnen gehaald. In Vietnam € 34.000 (€ 24.000 dus als je er € 10.000 aftrekt). Dus dat je nu met € 18.000 eindigt is een geweldig resultaat voor de mol, zeker als die mol dan nog onder de radar heeft gewerkt. Geluk zal hij ook wel gehad hebben, maar zo speels en onschuldig de boel belazeren en niet ontdekt worden, je moet het maar kunnen.
Gebruikersavatar

Isinietdoor09 mei 2021, 21:33

 21
IkBenDeMol schreef: 09 mei 2021, 21:22 Het forum heeft weer gelijk 😃

Proficiat Lennart, Annelotte en Sven!

De discussie die je nu kan voeren: goeie mol of misschien niet zo'n goeie kandidaten? 😉
Ik ben bij Annelotte gebleven, alhoewel ik meer en meer Sven begon te verdenken. Helemaal nooit Lennart verdacht. Wat die slechte kandidaten betreft. The nature of the game is dat je jezelf bij je medekandidaten verdacht moet maken en vermits de kandidaten niet zien wat de andere doen bij de proeven, maakt dat het format werkt.

Philip blijft de slechtste mol uit het programma, ondanks dat hij dit niet is. Ik blijf het jammer vinden dat Lennart die 10.000 eruit heeft gehaald. Die 7.600 van Sven was ook al mooi geweest.
Gebruikersavatar

jonas.baert09 mei 2021, 21:35

 1  Uma
Ik had Lennart al van aflevering 2 in het vizier, al wist ik toen niet waarom, maar sindsdien heb ik hem niet meer losgelaten. En met resultaat, zo blijkt nu. 😀 Hoewel ik pas vandaag eens naar al de theoriëen heb gekeken en ik maar enkele keren iets bij hem had opgemerkt, werd het gevoel dat Lennart de mol was op de een of andere manier week na week gewoon bevestigd, zonder meer. Sven (en Philip) konden voor mij alvast niet de mol zijn omdat ze te opvallende dingen deden, en Annelotte (en Jasmien), die waren ook steeds te gedreven, vandaar dat ik denk ik Lennart bleef verdenken.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11