Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

marc.koenen09 mei 2021, 22:42

 122
Sedert afl 2 verdacht ik Lottepoes.Maar steeds n half oog op Lennart gehad.Beter n gans oog gebruikt.Hij heeft het fantastisch gedaan,als de eerste keer dat je naam als mol ingevuld wordt in de finale,dan is dat sterk.Proficiat Annelotte en Sven.Jullie hebben samen met de 7 andere kandidaten er voor gezorgd dat dit een heerlijk seizoen was.
Gebruikersavatar

IkBenDeMol09 mei 2021, 22:42

 287
Vermoljoen schreef: 09 mei 2021, 22:35 Als je puur naar de feiten kijkt, kan je niet anders dan concluderen dat hij een enorm goede Mol was: Lennart bleef onder de radar tot aan de finale en dit was de laagste pot ooit. Ik heb al veel gelezen over de 10.000 euro die hij heeft geboden en ik snap eigenlijk elke mening daarover wel. Persoonlijk vind ik dat als je zo'n kans krijgt als Mol dat je die dan ook gewoon moet grijpen. En dat maakt Lennart tot een Mol die niet de meest logische acties wilde doen, maar wel op die manier zo goed mogelijk wilde mollen. Waar ik in het begin bang was voor een mol die een beetje de typische moltactiek had, ben ik nu juist best blij met hem als Mol omdat hij een best brutale Mol was en we dat nog niet veel eerder hebben gezien. Heel goed gedaan, Lennart! Proficiat! 👏🏻

Terug naar de bieding. Ik vind dat Lennart daar heeft gedaan wat een Mol moet doen. Hij heeft daar de best mogelijke molactie uitgevoerd, zeker aangezien niemand hem toen als hoofdverdachte had. Ik vind dat je hem niets kan verwijten, daarvoor moet je naar mijn mening bij de opdrachtbedenkers zijn die nochtans echt weer geweldige opdrachten hebben bedacht! Echter hebben ze hier de bal misgeslagen. Wat een Mol hier ook doet: je stelt altijd een aantal fans teleur bij zo'n opdracht. De ene fan vindt dat een Mol zo'n actie niet mag doen omdat het te makkelijk en flauw is, maar de andere fan vindt dat een Mol het juist wel moet doen omdat het anders een volledig gemiste kans is. Daarom ben ik in de eerste plaats al niet zo fan van deze bieding. Daarnaast bevond deze bieding zich in aflevering 6(!) terwijl dat bij een gelijkaardige bieding in aflevering 1 was. Dit is voor mij een enorm groot verschil, maar daar heb ik al eerder uitleg over gegeven.

Ik wil Lennart bedanken als Mol, maar ook de productie voor het selecteren van deze superleuke kandidatengroep, de enorm mooie beelden, de montage die al deze beelden steeds in een uur hebben moeten samenvoegen, de muziek die weer top was en natuurlijk ook weer de geweldige opdrachten! Maar vooral dat ze erin zijn geslaagd om een fantastisch molseizoen in deze tijden neer te zetten! Chapeau! 👏🏻👏🏻
Voila, hier sluit ik mij bij aan 😉
Gebruikersavatar

pedro.deveirman09 mei 2021, 22:44

 18
Bestaat er ergens een taakomschrijving van de mol? Hebben de makers nergens een reglement liggen waar de vraag wat is een mol en wat is zijn doelstellingen, word beantwoord? Want anders gaan we er nooit uitgeraken of die 10000€ een laffe daad is of een geniale ingeving...
Gebruikersavatar

Waeldwann09 mei 2021, 22:47

 46  Sven
Typisch. Historisch lage groepspot, beste mol ooit, pas verdacht tot aan de finale.
En dan is het natuurlijk voor het eerst in 9 seizoenen dat ik er vanaf aflevering 1 boenk op zit 😂

In het axolotl = molsalamander feitje vastgebeten, naargelang de reeks vorderde ondersteund door de ondersteboven en follow the money theorie. En het feit dat enkel iemand als Lennert met de 10.000 euro uppercut had kunnen wegkomen.
Geniaal ook om geen kostuum mee te hebben. Dan beschouwt iedereen je gegarandeerd als het sympathieke 'deelnemen is belangrijker dan winnen' stumperdje hahaha
Laatst gewijzigd door Waeldwann op 09 mei 2021, 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mei 2021, 22:52

 8153
Annelotte vertrouwt Isidoor toe aan Lennart. Jasmien feliciteert Lennart met zijn vrijstelling van 10.000 euro. Dat is toch hilárisch? :mrgreen:
Lennart moet daar toch echt van genoten hebben?
Gebruikersavatar

chelsea.tesseur09 mei 2021, 22:54

 20
pedro.deveirman schreef: 09 mei 2021, 22:44 Bestaat er ergens een taakomschrijving van de mol? Hebben de makers nergens een reglement liggen waar de vraag wat is een mol en wat is zijn doelstellingen, word beantwoord? Want anders gaan we er nooit uitgeraken of die 10000€ een laffe daad is of een geniale ingeving...

Ik denk dat iedereen dit voor zichzelf mag bepalen.
Ik vond het geniaal, tal van andere mensen vinden dat niet. Het is de manier waarop Lennart het spel wou spelen.

Indien Jasmien had mogen bieden, had die opdracht er helemaal anders uitgezien, want dan had Lennart misschien niet het hoogste bod.

Misschien moeten we nu stoppen met analyseren en gewoon nagenieten van de geweldige prestatie van Lennie-boy, Svennie-boy en Lottiepoes 😎
Gebruikersavatar

Yvo09 mei 2021, 22:55

 1111  Uma
chicawah.janssen schreef: 09 mei 2021, 22:52 Annelotte vertrouwt Isidoor toe aan Lennart. Jasmien feliciteert Lennart met zijn vrijstelling van 10.000 euro. Dat is toch hilárisch? :mrgreen:
Lennart moet daar toch echt van genoten hebben?
Dat denk ik ook.
Gebruikersavatar

JBB09 mei 2021, 22:56

 439  Uma
Oef! Blij dat ik toch al enkele weken in de juiste richting aan het kijken was 🙂
Die 10.000 euro heeft me nog doen twijfelen, maar ik hoop dat er nog iets van uitleg komt. Anders heeft hij daar ongeveer 2500 euro gemold zonder er moeite voor te moeten doen (Sven had al rond de 7500 euro geboden).

Ook blij dat ik soms gewoon eens gelijk heb (gepost op 12 april!):
JBB schreef: 12 apr 2021, 10:33 Ik vond het wel opvallend dat ze zo expliciet in beeld brachten dat Lennart Isidoor alleen mee nam naar zijn kamer.
Dat kan gewoon voor 'leuke tv' zijn, maar ik zie het nog zo gebeuren dat we achteraf te zien krijgen hoe hij daar -als mol- probeert om die hond af te leren van op de rode knop te duwen.

Maar ok, nu Katrien weg is begin ik echt te focussen op Lennart en Jasmien 😜
Uiteraard wel een geweldige mol, als je door de kandidaten letterlijk geen enkel keer als mol wordt aangeduid bij de eliminatietest, tot in de finale. Hij zal Philip ook wel dankbaar geweest zijn 🙂 Voor ons als kijkers was het dit seizoen misschien minder lastig dan voor de kandidaten (wat zeer uitzonderlijk is)
Laatst gewijzigd door JBB op 09 mei 2021, 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mei 2021, 22:58

 8153
@JBB toen ik het zag dacht ik meteen aan die post! Ik was van plan om hem morgen op te zoeken en er een reply op te geven.
Gebruikersavatar

Torremolinos09 mei 2021, 23:00

 264
Lennart, fantastische mol. Als je 10.000 euro uit de pot kunt halen en dan willen ze je nog niet verdenken, super gedaan!
Annelotte, fantastische winnares! Proficiat.
Sven, mijn favoriete kandidaat dit seizoen!
Isidoor, een dikke gelukzak. Die mag bij Annelotte gaan wonen!

En niet vergeten, het productieteam. Ook in dit moeilijke jaar zijn ze erin geslaagd een zalig seizoen af te leveren. Wat een proeven! Heel vaak hilarisch en toch zo gelaagd terzelfdertijd. Meesterklasse! Ik zou een nier geven om bij die brainstormsessies te kunnen zitten.
En @Gilles De Coster , kun jij echt zo goed pianospelen? 😲

Ik verlang al naar volgend jaar.
Gebruikersavatar

Yvo09 mei 2021, 23:10

 1111  Uma
Torremolinos schreef: 09 mei 2021, 23:00Ik zou een nier geven om bij die brainstormsessies te kunnen zitten.
Hahahahahaha 😂😂🤣.
Gebruikersavatar

bar.ra09 mei 2021, 23:17

 17  Sven
Ik zat er, zoals elk seizoen, weer helemaal naast 😂 Verdorie he, ik verdacht Lennart echt een hele tijd, maar na zijn briljante zet met de 10.000 euro had ik hem volledig afgeschreven. Wat.een.knalprestatie.

Nu nog uitkijken naar de reveal-aflevering, en dan... weer een jaar wachten 😭
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11