Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

tommy.fries09 mei 2021, 21:18

 3  Anke
Jammer van de 10.000 die ze hem dan zo maar laten nemen..zeer goedkope truc van de makers... Dan kan je vanaf nu altijd een groepspot van 0 halen...laat de mol een bod ter waarde van heel de pot doen in aflevering 7 en ge hebt een programma zonder winnaars
Gebruikersavatar

Yvo09 mei 2021, 21:20

 1111  Uma
Ik ben volledig van mijn sokken geblazen. Ik zag hem helemaal niet aankomen.
Hij was van de overblijvers de laatste persoon die ik zou verdenken.
Mijn mening over bepaalde kandidaten automatisch uit te sluiten ga ik moeten herzien.
Knap van de mensen die hem wel hebben ontmaskerd!
Laatst gewijzigd door Yvo op 09 mei 2021, 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Kenlybe09 mei 2021, 21:21

 10
Ik zat op Sven na de voorlaatste aflevering. Meer en meer verdachte ik Lennart erna, maar ik ga er niet flauw over doen: ik wilde voor en tijdens de finale niet meer wijzigen, dus bleef ik bij Sven met een reële kans dat het Lennart zou zijn, Annelotte heb ik nooit verdacht.

Topmol dus die mij ook in de luren heeft gelegd en tot de laatste aflevering ook niet op mijn radar stond. Topreeks ook en het is Annelotte super gegund. Benieuwd naar volgende week!
Gebruikersavatar

BeaVer09 mei 2021, 21:21

 1293  Uma
ongeacht de 10.000 euro...
BESTE MOL OOIT!!!!
Als de kandidaten je tot op het laatste moment niet door hebben, dan is dat meer dan ooit terecht!!
Gebruikersavatar

IkBenDeMol09 mei 2021, 21:22

 287
Het forum heeft weer gelijk 😃

Proficiat Lennart, Annelotte en Sven!

De discussie die je nu kan voeren: goeie mol of misschien niet zo'n goeie kandidaten? 😉
Laatst gewijzigd door IkBenDeMol op 09 mei 2021, 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

masterveecee09 mei 2021, 21:22

 3547  Sven
M(R)O(BBE)L schreef: 09 mei 2021, 21:14 Het eerste jaar dak er meteen op zat🕵🏻‍♂️🥳
Hier sinds de kleurenaanwijzing, maar sindsdien altijd al 😀

Goed gedaan!! 👍🏻
Gebruikersavatar

Mollebonkers09 mei 2021, 21:22

 43
Knal ernaast! Heel even Lennart gedacht, maar daarna volledig de mist in. Schitterend gedaan van Lennart! 👏🏻. Wel eens benieuwd hoeveel hij zelf heeft moeten saboteren en hoe vaak Philip, Sven en co het hem gemakkelijk gemaakt hebben. Ik denk dat hij daar wel wat geluk mee heeft gehad, waardoor hij meer 'de groepsspeler' kon zijn. Ik zit wel met een hoop vragen over zijn niet strategische posities bij vele proeven. Volgende week hopelijk opheldering.
Gebruikersavatar

masterveecee09 mei 2021, 21:23

 3547  Sven
Ik hoop dat Lennart hier ook eens passeert!
De anderen ook natuurlijk 😛
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11