Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Paraceta09 mei 2021, 22:02

 717  Sven
Jansen schreef: 09 mei 2021, 22:00 Wat hij wel gedaan heeft, is zich afzijdig houden bij pasvragen.
1 keer dik tegen zijn goesting :mrgreen:
Eerder al hadden we hem afgeremd. Tijdens de proef met de bom onder de stoelen. Zonder dat hij het wist hebben we toen zijn Duits stoofpotje veel pikanter gemaakt. Anders had hij ook daar de hele zaak gemold.
Gebruikersavatar

IkBenDeMol09 mei 2021, 22:03

 287
Jansen schreef: 09 mei 2021, 22:00 @IkBenDeMol
Hij heeft zeker ook geld verspeeld in de voorgaande afleveringen. Wat hij wel gedaan heeft, is zich afzijdig houden bij pasvragen. Voor de 10.000 € stond hij ook steevast bij de laagverdieners. Dus hem nu afschrijven als grootverdiener om dan ineens 10.000 € uit de pot te halen, is hem onrecht aandoen.
Voor alle duidelijkheid: hij heeft zeker gemold hé. Uiteraard. En met succes.
Gewoon het feit dat hij blijkbaar lang op voorhand op de hoogte was van de bieding stoort mij een beetje. Als die uitspraak klopt natuurlijk.
Gebruikersavatar

Cedric09 mei 2021, 22:05

 2834  Uma
IkBenDeMol schreef: 09 mei 2021, 22:03 Gewoon het feit dat hij blijkbaar lang op voorhand op de hoogte was van de bieding stoort mij een beetje. Als die uitspraak klopt natuurlijk.
Waarom stoort dat je? Op Elisabet na werd élke Mol uitvoerig op voorhand gebrieft over alles wat er zou gaan gebeuren tijdens de reis.
Gebruikersavatar

lucu09 mei 2021, 22:06

 551  Sven
Wat een prachtige editie met een voor mij verrassende ontknoping... 😱
Zééééééér benieuwd naar de revealaflevering van volgende week!

Lennart 🤡, petje af! Jij bent 'NUR VERRAT'! :mrgreen:
Laatst gewijzigd door lucu op 09 mei 2021, 22:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Cat_Cl09 mei 2021, 22:06

 38  Philippe
IkBenDeMol schreef: 09 mei 2021, 21:56 Uit het interview op de voorpagina (https://www.wieisdemol.be/nieuws/140/de ... ontmaskerd)

Over de 10.000 euro. Hij wist dus vanaf het begin dat dit er zat aan te komen en kon zo wat minder geld verspelen. Vind ik wel een beetje jammer. Zo word je uiteraard meer vertrouwd. Bon, over die proef is het laatste nog niet geschreven. 😃
Hier ga ik niet mee akkoord. Zelfs voor die 10.000 euro stond Lennart al op plaats 1 in de follow the money theorie dacht ik, als zijnde de kandidaat die minst geld binnen bracht. Hij heeft sinds het begin echt wel veel dingen doen mislukken. Werd hij daarbij geholpen door een ietwat klungelige groep? Uiteraard. Maar je moet het maar doen om zo veel geld uit de pot te halen en nog steeds door niemand verdacht te worden.
Gebruikersavatar

IkBenDeMol09 mei 2021, 22:07

 287
Cedric schreef: 09 mei 2021, 22:05 Waarom stoort dat je? Op Elisabet na werd élke Mol uitvoerig op voorhand gebrieft over alles wat er zou gaan gebeuren tijdens de reis.
Zo'n bieding is natuurlijk wel iets anders hé. 😃
Maar ik ben misschien iets te negatief nu.

Laten we het houden op
PROFICIAT LENNART 👏🏻
Gebruikersavatar

Paraceta09 mei 2021, 22:07

 717  Sven
IkBenDeMol schreef: 09 mei 2021, 22:03 Voor alle duidelijkheid: hij heeft zeker gemold hé. Uiteraard. En met succes.
Gewoon het feit dat hij blijkbaar lang op voorhand op de hoogte was van de bieding stoort mij een beetje. Als die uitspraak klopt natuurlijk.
Het feit dat hij daar vanaf wist, heeft hem nochtans niet gestopt van zoveel mogelijk te mollen. Denk er ook aan dat het bieden alleen (op zijn initiatief!) geslaagd is omdat hij zo vertrouwd werd. Ik kan deze €10.000 nu - in tegenstelling tot 2 weken geleden - volledig plaatsen en vind het zelfs een topactie.
Gebruikersavatar

sdz199209 mei 2021, 22:10

 66
Ik vind die 10 000 dat wat hem net de geniaalste mol ever maakt. Welke mol zou in het verleden zoveel kunnen hebben verprutst én dan nog eens zonder schaamte 10 000 euro uit de pot halen zonder dat iemand hem verdenkt?
Gebruikersavatar

ex-molinator09 mei 2021, 22:11

 3483  Uma
BeaVer schreef: 09 mei 2021, 21:21 ongeacht de 10.000 euro...
BESTE MOL OOIT!!!!
Als de kandidaten je tot op het laatste moment niet door hebben, dan is dat meer dan ooit terecht!!
Beste mol ooit zou ik niet meteen durven zeggen. Philip en Sven waren verdomd sterke bliksemafleiders/hulpjes.
Goede mol? Ongetwijfeld!!!
En die 10.000 mag dan een gemakkelijke molactie lijken: maar het is pas in de allerlaatste aflevering dat één van de kandidaten op hem gestemd heeft. Ongeacht dat dit natuurlijk aan de deelnemers zelf te wijten/danken is, toch heel knap dat hij zo lang onverdacht gebleven is. In dat opzicht vind ik de 10.000 terecht ontfutseld. Het zal ze leren. 😉
Gebruikersavatar

BeaVer09 mei 2021, 22:15

 1293  Uma
@ex-molinator In elke seizoen is er wel het kneusje die opvalt en veel geld verspeelt en lomp is... Maar het is het eerste seizoen dat niemand de mol meteen door had en dat maakt voor mij de beste mol ooit. Die geraakte weg met echt alles!
Gebruikersavatar

Lodewijk09 mei 2021, 22:16

 146
Ja Lennart, chapeau ze! Vanaf het begin verdacht ik Annelotte meer als mol, na de 3e laatste aflevering dan geswitcht naar Sven, maar door zijn reactie nadat de "Flipper" afviel (en vooral dan de oprechte reacties van de 2 anderen) was het wel duidelijk dat Lennart de mol moest zijn. Wat dus ook betekent dat Philip op Sven stemde en iedereen op Philip.
En nochtans, zoveel dat in de richting van Lennart wees... Ik had zelf nog gezegd dat de beste positie om te mollen in de cockpit was 🙄
Die 10000 euro was geniaal, dat de mol zoiets zou doen! Echt gewaagd!

Volgende week zien we pas wat de hints en tips zijn, maar ik ben er zeker van dat de hints die hier ontdekt zijn zeker aan bod zullen komen: de lichtreclame en de paarse achtergrond van de mol, de nar Lennart in het sproojesboek, de M die hij gevlogen heeft en nog zovele meer! Prachtig seizoen, echt genoten (zeker in deze tijden!)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11