Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

nathan.depotter09 mei 2021, 22:16

 17  Uma
Man man man, wat een zalig seizoen! Hoewel ik het juist had en Lennart al een tijdje verdacht, dacht ik echt op het laatste dat Sven achter het doek ging verschijnen met dat Annelotte zei dat ze op hem ging inzetten. Ben ik blij dat ze dan toch nog geswitched heeft op het laatste 😉

Even terzijde moet ik ook zeggen, wat een geweldige finale en seizoen in het algemeen. Ik weet niet hoe ze het doen maar elk jaar doen ze het beter qua montage, muziek en opdrachten naar mijn mening. Ik kijk alvast uit naar de revealaflevering volgende week!
Gebruikersavatar

IkBenDeMol09 mei 2021, 22:18

 287
Ik vind die 10.000 euro ook heel cool uiteindelijk hé. 😃
Ik ben zelfs blij dat Lennart zijn eigen koers heeft gevaren.

Ik interpreteerde dat een beetje als een volledig uitgestippeld plan van de productie richting de bieding. Alle credits naar Lennart om zijn eigen ding te doen 👏🏻

En nu hou ik erover op 😃
Gebruikersavatar

BobbyB09 mei 2021, 22:18

 12
Lodewijk schreef: 09 mei 2021, 22:16 Volgende week zien we pas wat de hints en tips zijn, maar ik ben er zeker van dat de hints die hier ontdekt zijn zeker aan bod zullen komen: de lichtreclame en de paarse achtergrond van de mol, de nar Lennart in het sproojesboek, de M die hij gevlogen heeft en nog zovele meer! Prachtig seizoen, echt genoten (zeker in deze tijden!)
Én welke we, mogelijks, helemaal niet opgemerkt hebben...
Gebruikersavatar

IkBenDeMol09 mei 2021, 22:19

 287
Andreas schreef: 09 mei 2021, 22:17 Ik kijk uit naar James Cooke die in zijn blootje moet gaan lopen 😀
Ik niet 😂
Gebruikersavatar

tududududududuuu09 mei 2021, 22:19

 44
lucu schreef: 09 mei 2021, 22:06 Wat een prachtige editie met een voor mij verrassende ontknoping... 😱
Zééééééér benieuwd naar de revealaflevering van volgende week!

Lennart 🤡, petje af. Jij bent 'NUR VERRAT'! :mrgreen:

@lucu voor mij blijft hij ne Vürvis 😉
Laatst gewijzigd door tududududududuuu op 09 mei 2021, 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

ex-molinator09 mei 2021, 22:20

 3483  Uma
Andreas schreef:Ik kijk uit naar James Cooke die in zijn blootje moet gaan lopen 😀
Ik absoluut niet: totaal oninteressant figuur.
Annelotte daarentegen 😉
Gebruikersavatar

chelsea.tesseur09 mei 2021, 22:30

 20
Sommige reacties hier doen echt af aan Lennart zijn prestatie, vind ik persoonlijk.

Zijn naam werd door de kandidaten pas in de laatste aflevering ingevuld... Eren wie eer toekomt.
Betreft de 10.000 kan je zeggen wat je wilt, maar zijn opdracht als mol is geslaagd. Misschien moeten we ook niet te hard van stapel lopen en gewoon de aflevering volgende week afwachten, dan gaan we vast en zeker meer duidelijkheid krijgen over dat onderdeel van dit seizoen. Als dat volledig zijn initiatief is, gaan we zeker zijn redenering nog te horen krijgen.

Ik vond hem een geniale mol. Laten we ook vooral niet vergeten dat de mol 3 weken lang met 9 kandidaten dat hem zoeken en continu camera´s op hem gericht moet presteren. Zoals je hier op het forum kan zien wordt ALLES geanalyseerd.

Wat een TOPseizoen weer!
Gebruikersavatar

Jay-Lo09 mei 2021, 22:33

 1690  Sven
Over die 10000 zullen de meningen altijd verdeeld zijn. Je moet dat zien in de context. Vorig jaar kon de mol dat niet maken om zelf dat geld uit de pot te spelen, ze had nog niets verwezenlijkt. Nu was er niemand die hem verdacht, dus ja, waarom niet dan. En ik denk niet dat hij meer wist dan de rest, er had iemand gekeken in de dossiers, wie dat was moest hij zelf uitvissen, zo zorgt hij toch zelf voor wel of niet 10000 uit de pot.
Gebruikersavatar

Vermoljoen09 mei 2021, 22:35

 2354  Uma
Als je puur naar de feiten kijkt, kan je niet anders dan concluderen dat hij een enorm goede Mol was: Lennart bleef onder de radar tot aan de finale en dit was de laagste pot ooit. Ik heb al veel gelezen over de 10.000 euro die hij heeft geboden en ik snap eigenlijk elke mening daarover wel. Persoonlijk vind ik dat als je zo'n kans krijgt als Mol dat je die dan ook gewoon moet grijpen. En dat maakt Lennart tot een Mol die niet de meest logische acties wilde doen, maar wel op die manier zo goed mogelijk wilde mollen. Waar ik in het begin bang was voor een mol die een beetje de typische moltactiek had, ben ik nu juist best blij met hem als Mol omdat hij een best brutale Mol was en we dat nog niet veel eerder hebben gezien. Heel goed gedaan, Lennart! Proficiat! 👏🏻

Terug naar de bieding. Ik vind dat Lennart daar heeft gedaan wat een Mol moet doen. Hij heeft daar de best mogelijke molactie uitgevoerd, zeker aangezien niemand hem toen als hoofdverdachte had. Ik vind dat je hem niets kan verwijten, daarvoor moet je naar mijn mening bij de opdrachtbedenkers zijn die nochtans echt weer geweldige opdrachten hebben bedacht! Echter hebben ze hier de bal misgeslagen. Wat een Mol hier ook doet: je stelt altijd een aantal fans teleur bij zo'n opdracht. De ene fan vindt dat een Mol zo'n actie niet mag doen omdat het te makkelijk en flauw is, maar de andere fan vindt dat een Mol het juist wel moet doen omdat het anders een volledig gemiste kans is. Daarom ben ik in de eerste plaats al niet zo fan van deze bieding. Daarnaast bevond deze bieding zich in aflevering 6(!) terwijl dat bij een gelijkaardige bieding in aflevering 1 was. Dit is voor mij een enorm groot verschil, maar daar heb ik al eerder uitleg over gegeven.

Ik wil Lennart bedanken als Mol, maar ook de productie voor het selecteren van deze superleuke kandidatengroep, de enorm mooie beelden, de montage die al deze beelden steeds in een uur hebben moeten samenvoegen, de muziek die weer top was en natuurlijk ook weer de geweldige opdrachten! Maar vooral dat ze erin zijn geslaagd om een fantastisch molseizoen in deze tijden neer te zetten! Chapeau! 👏🏻👏🏻
Gebruikersavatar

SamL09 mei 2021, 22:36

 37  Yens
Straf straf straf...

Ik ben normaal behoorlijk goed in de mol zoeken, maar hij had mij goed liggen. Eigenlijk nooit op mijn radar gestaan.

Naar mijn aanvoelen op meerdere vlakken een trendbreuk tov vorige seizoenen. Helemaal niet het typische Mol-profiel qua persoon en de eerste keer dat ze de Mol zo een gigantische high profile move laten maken, met de 10.000 euro. Trouwens als je dat kunt doen en er mee wegkomen, hoe straf ben je dan als Mol seg.

Deze mol haalt voor mij een pak houvast weg naar vokgende seizoenen toe in de speurtocht.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 11