Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jay-Lo09 mei 2021, 21:36

 1690  Sven
Goed gedaan Lennart! De eerste x dat de mol pas in de finale wordt ontmaskerd. Heel goed gespeeld. Proficiat aan Annelotte en Sven om het tot in de finale te schoppen, onwaarschijnlijk dit, in de finale de mol nog moeten zoeken.
Gebruikersavatar

stef.vermeiren09 mei 2021, 21:37

 79  Uma
Moet je toch maar kunnen zeg, overduidelijke molacties, 10000 uit de pot halen en dan nog eens tot de finale onontdekt blijven! Of zijn molacties zo slinks waren als we gewoon zijn van de mol, dat betwijfel ik, maar hij heeft het spel op zijn manier fantastisch gespeeld!
Gebruikersavatar

Allemol09 mei 2021, 21:37

 1
tommy.fries schreef: 09 mei 2021, 21:18 Jammer van de 10.000 die ze hem dan zo maar laten nemen..zeer goedkope truc van de makers... Dan kan je vanaf nu altijd een groepspot van 0 halen...laat de mol een bod ter waarde van heel de pot doen in aflevering 7 en ge hebt een programma zonder winnaars
Inderdaad een afwaardering van het format. Hij heeft hiervoor met niemand moeten onderhandelen. Kan zomaar zelfstandig een bod doen. Had evengoed 17.600 kunnen bieden en wist van de programma makers dat Philip betrapt was....FLAUW
Gebruikersavatar

IkBenDeMol09 mei 2021, 21:39

 287
Isinietdoor schreef: 09 mei 2021, 21:33 Ik ben bij Annelotte gebleven, alhoewel ik meer en meer Sven begon te verdenken. Helemaal nooit Lennart verdacht. Wat die slechte kandidaten betreft. The nature of the game is dat je jezelf bij je medekandidaten verdacht moet maken en vermits de kandidaten niet zien wat de andere doen bij de proeven, maakt dat het format werkt.

Philip blijft de slechtste mol uit het programma, ondanks dat hij dit niet is. Ik blijf het jammer vinden dat Lennart die 10.000 eruit heeft gehaald. Die 7.600 van Sven was ook al mooi geweest.
Dat iedereen hem vertrouwde is natuurlijk wel zijn verdienste. 🙂
Ook die 10.000 euro was blijkbaar volledig zijn eigen iniatief. Moedig. 😂
Gebruikersavatar

bert.dekimpe09 mei 2021, 21:41

 57
Ik snap niet hoe Lennart de kandidaten en zoveel kijkers in de luren heeft kunnen leggen. Ik vond zijn gedrag altijd zo gemaakt, behalve toen hij zijn vrijstelling had gekocht. Toen had hij mij even liggen.
Gebruikersavatar

Cedric09 mei 2021, 21:41

 2834  Uma
Na een week of 3-4 zei ik: "De Mol is een vrouw of Lennart".
In die zin was ik hem wel op het spoor.
Maar ultiem heb ik het nooit zeker geweten.

Schitterend gedaan dus van 'Lenny Boy'. Lijkt me ook een schitterende kerel te zijn eigenlijk.
Also.. Hoe geniaal moet je niet zijn als Mol als je het lef hebt om 10.000 euro uit de pot te halen terwijl iedereen erop staat te kijken? En dan nog altijd niet verdacht worden?

Schitterend gespeeld. Petje af.
Gebruikersavatar

Paraceta09 mei 2021, 21:41

 717  Sven
Allemol schreef: 09 mei 2021, 21:37 Inderdaad een afwaardering van het format. Hij heeft hiervoor met niemand moeten onderhandelen. Kan zomaar zelfstandig een bod doen. Had evengoed 17.600 kunnen bieden en wist van de programma makers dat Philip betrapt was....FLAUW
Misschien eerste even volgende week afwachten en dan pas met een mening afkomen die dan wél gefundeerd is? 🙄🙄
Gebruikersavatar

AlleTaupe09 mei 2021, 21:43

 58  Yens
Ik vond Lennart een schitterende mol! Sinds Dami/Kevin zijn afgevallen, is Lennart steeds mijn verdachte geweest. Heeft veel gemold wat we volgende week zullen ontdekken. En wat die 10.000 euro betreft: hij heeft het toch maar zonder verpinken uitgelegd! Ik zou het alleen maar flauw vinden indien dit zijn enige molactie was. Topmol!
Gebruikersavatar

BeaVer09 mei 2021, 21:43

 1293  Uma
Mijn vermoedens werden vorige week bevestigd bij de eliminatie van Philip... De reacties van Annelotte en Sven, dat kon je niet faken. Lennart zat daar wat de dramaqueen uit te hangen. zo doorzichtig.
Gebruikersavatar

anja.mathijs09 mei 2021, 21:44

 391  Uma
Volledig de mist in! 😂😂😂

Annelotte: fijne winnares en heeft nu ons Isidoortje ❤️
Sven : hele goede nepmol, had eerder jou als mol verwacht! Goede kandidaat 👏🏻
Lennart : molletje, had je volledig afgeschreven na die 10.000 Euro te bieden voor de vrijstelling, volledig onder de radar gebleven daardoor bij mij, dikke proficiat 👍🏻

Proficiat aan de Lennart tunnelaars, jullie hebben je niet laten mollen! 👏🏻
Kijk uit naar de reveal en al de briljante streken van Lennart daarin!
Gebruikersavatar

Elrond09 mei 2021, 21:45

 84  Sven
Na die 10000 euro uit de pot stonden eigenlijk al m'n pijlen op jou Lennart, maar toch subliem gemold!!
Gebruikersavatar

Cat_Cl09 mei 2021, 21:45

 38  Philippe
Ik verdacht Lennart sinds aflevering twee en ben bij hem gebleven, al gebiedt de eerlijkheid me te zeggen dat ik sinds zijn 10.000 euro uit de groepspot halen ik toch begon te twijfelen en dacht dat het misschien Sven zou zijn. Deze laatste aflevering dan toch weer naar Lennart overgeschakeld, omdat de mol tijdens de laatste aflevering nogal vaak zijn of haar best doet en hij had het meeste geld bij de meditatie oefening.

Annelotte heb ik echt nooit verdacht, ik ging oprecht uit mijn zetel gevallen zijn als zij de mol bleek te zijn.

Maar super gedaan, Lennart! Ongeacht wat mensen nu vinden van dat groot bedrag dat hij uit de groepspot gehaald heeft, hij heeft het toch maar gedaan en nóg verdacht niemand hem. Hoe hij de ietwat onbeholpen, immer sympathieke en licht sullige kandidaat speelde was grandioos. Jasmien fluisterde nog "goed gedaan" ertegen toen hij die vrijstelling bemachtigd had. Geniaal.

Proficiat aan Annelotte ook, bij deze ook de winnaar juist gekozen 😃
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11