Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

joeri.michiels11 mei 2021, 13:24

 176  Sven
@ex-molinator Daar zegt Gilles dat Lennart hen in de maling nam.

Er was een reservemol, dat heeft Lennart al in meerdere interviews aangegeven.
Gebruikersavatar

Skaeg11 mei 2021, 14:49

 108
Het nu wel duidelijk dat bij de DP kandidaten ook een echte potentiële mol zat.
Zie chat met Gilles DC. Ik zou dus niet meer de zotste theorieën boven halen.
Gebruikersavatar

Wouter 55511 mei 2021, 22:04

 6
In die chat zegt Gilles alleen dat er een mol was - en dat ze die ook zalig vonden. Dat op zich geeft nog geen uitsluitsel. Heel veel tijd om die mol te leren kennen hadden ze niet, dus dan zou hij puur op basis van de selectie moeten spreken.
Gebruikersavatar

martin.janssen11 mei 2021, 23:19

 178
ex-molinator schreef: 11 mei 2021, 08:13 Er is wel een "probleem" in de zin dat de oorspronkelijke mol wel weet of de DP-mol al dan niet in het spel zit.
Bedoel je daarmee dat de oorspronkelijke mol weet wie de mol is in het geval hij wordt vervangen? Anders zie ik het "probleem" niet.
Gebruikersavatar

joeri.michiels11 mei 2021, 23:30

 176  Sven
En omgekeerd ook, de DP-mol wist wie de mol was. Het lijkt me logisch dat men dat moest stilhouden.
Gebruikersavatar

EMAK12 mei 2021, 17:01

 44  Sven
BobbyB schreef: 09 mei 2021, 22:53 Nog een ingeving... iemand van de productie of een andere crew-rol op zich nam maar pas vanaf zodra ze vertrokken waren naar Duitsland... Met andere woorden iemand die iedereen herkent (buiten wij als televisiekijker uiteraard).
if so...Wouter. Hij schreef het lied voor Takeo Ischi.
Gebruikersavatar

joeri.michiels13 mei 2021, 01:09

 176  Sven
Heb al gedacht dat het Takeo Ischi is vermits hij in het land was. Maar die lijkt me wat te klein.
Gebruikersavatar

ms9513 mei 2021, 09:54

 15  Bert
Wat ik me ook al afgevraagd heb (alles in de veronderstelling dat er echt een DP-mol was):
Zou die DP-mol dan ook de puzzeltest al gedaan hebben en zijn adem ingehouden hebben?
Zouden de tijden dan dus aangepast zijn afhankelijk welke mol meegegaan was op reis of zouden het altijd de tijden van Lennart zijn?

Die DP-mol zou dan toch al behoorlijk veel info hebben over het verloop van de afleveringen.
Lijkt me via die redenering wel logisch dat hij bepaalde voorwaarden moeten accepteren heeft.
Gebruikersavatar

Wouter 55513 mei 2021, 17:20

 6
Anderzijds, als ze de reservemol zo goed vonden en hij al een volledige voorbereiding meegemaakt heeft, waarom hem/haar dan dergelijke voorwaarden opleggen? De mol is geen kandidaat, hij maakt eigenlijk deel uit van de productie. Waarom hem of haar niet inzetten voor de volgende editie?

Mocht Lennart zijn of haar identiteit effectief kennen, dan houdt hij dat gewoon geheim.
Gebruikersavatar

Mollou13 mei 2021, 18:00

 7  Uma
@Wouter 555 Dat dacht ik ook eerst, maar Noah (en de andere 8 DP-kandidaten) hebben de DP-mol gezien bij het omkleden, dacht ik. Dus dat zijn dan ook al 9 mensen extra die moeten zwijgen + eventuele mensen die meegewerkt hebben aan de kledij, het licht... (die normaal de identiteit van de mol niet kennen) zouden die persoon ook kennen. Lijkt mij toch iets te riskant misschien.
Gebruikersavatar

ms9513 mei 2021, 18:09

 15  Bert
@Mollou Dat weet ik niet echt, het kan ook zijn dat de andere kandidaten niet weten wie van hen de DP-mol was/is. Ze zouden dus mogelijk wel 1 van hun collega dp'ers herkennen, maar als ze allemaal nog opnieuw mogen inschrijven de komende jaren, lijkt het nog niet zo een probleem.
Denk dat er dus veel van af hangt wat de afspraken en de info van de DP'ers is.
Maar als de DP-mol zondag voorgesteld wordt, lijkt het me wel moeilijk dat hij nog opnieuw kan deelnemen.
Gebruikersavatar

Wouter 55516 mei 2021, 23:03

 6
Het is spijtig dat de reservemol nu niet meer kan deelnemen (voor de 9 kandidaten lijkt die mogelijkheid nog wel te bestaan).

Het leverde wel weer goede televisie op, zelfs in de reünie-aflevering.

Blij dat ze Jens toch nog een troostprijs gegeven hebben.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8