Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Waeldwann09 mei 2021, 23:06

 46  Sven
Nick van Big Brother, want die is tegenwoordig overal 🙄
Hij had zich ingeschreven, dat weet ik.
Gebruikersavatar

Jay-Lo09 mei 2021, 23:14

 1690  Sven
Goh, er was toch een spel om een code in te geven voor de start? Dat was de code van GDC, dacht ik. En één van de gezichten achter de maskers was Kobe Ilsen.
Gebruikersavatar

astridm09 mei 2021, 23:42

 287
kristof.allaerts schreef: 09 mei 2021, 22:33 En dat heel dat verhaal van dat de mol vervangen kan worden pure nonsens is, in de zin van dat die DP mol nooit in de auto wil en zal geraken.
Er is niet veel zeker bij dit programma, maar wel dat de makers niet tegen ons liegen. Er was dus gewoon wel een DP-mol en die krijgt volgende week waarschijnlijk z'n few minutes of fame.
Gebruikersavatar

masterveecee09 mei 2021, 23:45

 3547  Sven
chelsea.tesseur schreef: 09 mei 2021, 22:57 Ik heb bij dat stuk niet gelet op welke kandidaten aanwezig waren.

Was Jens aanwezig? Misschien hebben ze hem even in de pak gestoken?
De video staat nog niet online, dus nog even wachten om te checken
Gebruikersavatar

kristof.allaerts09 mei 2021, 23:51

 364  Uma
astridm schreef: 09 mei 2021, 23:42 Er is niet veel zeker bij dit programma, maar wel dat de makers niet tegen ons liegen. Er was dus gewoon wel een DP-mol en die krijgt volgende week waarschijnlijk z'n few minutes of fame.
Ben ik het mee eens. Maar dat betekent dan wel dat hij/zij zich nooit meer kan inschrijven.
Ik vind het toch maar louche.
Gebruikersavatar

Elrond09 mei 2021, 23:54

 84  Sven
Kan de DP-Mol die in de reveal zichtbaar gemaakt wordt, volgend jaar niet gewoon weer meedoen? Kan misschien een twist van gemaakt worden.
Hoeft tenslotte niet opnieuw mol te zijn, maar kan dan evengoed meedoen als kandidaat. De andere kandidaten die hem/haar herkennen? Jens er ook gewoon bij. Of is dat oneerlijk?
Gebruikersavatar

Wouter 55509 mei 2021, 23:59

 6
Misschien is het Elisabeth, of een andere ex-mol of ex-kandidaat, en was het nooit de bedoeling om de auto te halen?
Gebruikersavatar

Skaeg10 mei 2021, 00:14

 108
Ik denk dat ook eventueel. Dat het Gilles Van Bouwel is of een andere ex-mol.

Op zich hadden ze geen andere mol nodig. Dat is extra voorbereiding etc.
Ze hadden wel het verhaal nodig van dat er een potentiële extra mol was, om de deelname van Noah te rechtvaardigen. Dus enkel de kandidaten + de kijkers in de waan laten.
Gebruikersavatar

SherlockMolmes10 mei 2021, 00:51

 57
Waar kun je die beelden bekijken?
Gebruikersavatar

Social10 mei 2021, 01:01

 353  Uma
Hoe kan het toch dat er mensen zijn die hier denken aan een ex-mol? Dat is toch ronduit ONMOGELIJK! De 2de mogelijke mol van het spel is een onbekende vlaming, daar bestaat GEEN twijfel
over.
Gebruikersavatar

The hunter10 mei 2021, 01:05

 282  Uma
Hoe dan ook kan je in de TV-Theekzone van Telenet uit het interview met Lennart opmaken dat er wel degelijk een tweede mol was en dat hij schrik had om zijn plaats te verliezen. Ik denk wel dat ze de DP-mol gaan onthullen en dat die persoon dus in de toekomst niet meer in aanmerking komt voor deelname. Ze hebben uiteindelijk duizenden kandidaten en ze willen hem (ik vermoed dat het een man is om het evenwicht man/vrouw te behouden) toch eventjes in de picture te plaatsen. De kans lijkt me klein dat uiteindelijk één van de DP'ers gaat meedoen aan een toekomstige Molserie, al weet je natuurlijk nooit.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8