Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 mei 2021, 12:38

 8153
@Mollou Inderdaad. Ik had er over gekeken. Mijn excuses Jasmien!
Gebruikersavatar

Paraceta10 mei 2021, 12:40

 717  Sven
Voor het geval iemand een handen-analyse wil doen van deze persoon en Lennart :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 mei 2021, 12:57

 8153
Lange, slanke vingers. Rekening houdend met het feit dat GDC meer dan 1,9 m is, is deze persoon alleszins niet van de kleinsten.
Gebruikersavatar

masterveecee10 mei 2021, 13:06

 3547  Sven
Paraceta schreef: 10 mei 2021, 12:40 Voor het geval iemand een handen-analyse wil doen van deze persoon en Lennart :mrgreen:
Afbeelding
Dan toch Kobe Ilsen?
Afbeelding
Gebruikersavatar

schotte.jelle10 mei 2021, 13:08

 143
DP-mol blijf ik toch een beetje een bizarre benaming vinden 😃
Als je hier als nieuw forumlid voor het eerst komt kijken en de uitleg daarvan niet kent, kan het toch leiden tot misverstanden
Gebruikersavatar

TRZNTRX10 mei 2021, 13:16

 46  Uma
masterveecee schreef: 10 mei 2021, 13:06 Dan toch Kobe Ilsen?
Afbeelding
Ik hoop echt van niet. BV's horen niet bij De Mol thuis.
Gebruikersavatar

Cedric10 mei 2021, 13:28

 2834  Uma
Het kan een BV zijn, maar dan zou dat betekenen dat alles uiteindelijk maar een spelletje was en dat de Mol (Lennart) nooit écht kon zijn afgevallen die dag. Een leugen tegenover kandidaten en kijkers?

Als ze echter niet gelogen hebben, dan moet het een onbekend iemand zijn. Maar waarom zouden ze dan diens identiteit onthullen? Zou toch ook jammer zijn voor die persoon dan, dat die ineens toch zijn kansen op een eventuele toekomstige deelname door de neus geboord ziet.

Ofwel is het iemand die Lennart goed kende (een vriend of familielid) en die samen met Lennart was ingeschreven. Maar dan geldt bovenstaand argument natuurlijk ook.

Ik snap het gewoon nog altijd niet dat ze die DP-mol gaan onthullen... Tenzij ze ons weer door montage op het verkeerde been zetten en het dus niet gaat om de Mol van de aanvallers maar gewoon om de "aanvaller" die samen met Annelotte de hoepels plooide, wat een compleet andere persoon kan zijn dan eender wie van de 9 nog onbekende maïsveldaanvallers.
Gebruikersavatar

Mollander10 mei 2021, 13:53

 8  Sven
De montage doet mij hier in ieder geval denken alsof het moet overkomen dat Lennart kijkt naar de DP-mol op het moment dat deze wordt onthuld. Maar zoals anderen hier al aangeven staat Lennart niet bij de rest van de groep op het moment dat Gilles zegt dat ze nog niet voltallig zijn. Dit spreekt het eerste dan weer tegen.

Kortom, ik denk dat ze ons voor de gek proberen te houden met dit fragment. Dit toont toch maar weer mooi aan dat hier op het mol-forum elk detail van elk fragment ertussen uit wordt gepikt door de beste speurders 🕵🏻‍♂️.

Ik denk ook zeker niet dat er een BV in het pak zit of iemand die Lennart kent. Dat eerste zou betekenen dat de makers tegen de kijkers hebben gelogen over dat de mol ook niet zeker was van zijn positie en dat tweede lijkt me gewoon onwaarschijnlijk. Maar net als @Cedric ben ik er nog altijd niet over uit waarom ze de DP-mol zomaar zouden onthullen?
Gebruikersavatar

BobbyB10 mei 2021, 14:08

 12
Ook is het een van de kandidaten (Kevin? ben slecht in het herkennen van stemmen) die "de mol van de aanvallers" roept en dat moet natuurlijk niet op datzelfde moment zijn (montage van de "volgende keer" wordt meestal wel zo gezet dat alles wat spannender lijkt dan wat het meestal is).
Gebruikersavatar

Moldedju10 mei 2021, 14:59

 507  Yens
Ik blijf bij nummer 9.
Is de laatste die afgeschoten wordt en herkenbaar door zijn gestalte en zijn kap. Daarna laat Lennart de rest lopen.

Afbeelding
Afbeelding

Damn, ik zou ook gefrustreerd zijn moest ik die kans mislopen ....
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8